cabaniero Opublikowano 18 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 (edytowane) Cały paradoks w tym że owe firmy muszą projektować tak żeby podobało się wszystkim, bo to potencjalnie zwiększa popyt na dany model...a przecież o to im chodzi, żeby sprzedać jak najwięcej... cała reszta to sprawa drugorzędna ... wszystko ukierunkowane jest na zysk.. niestety... tym bardziej dziw że taka brzydką gębę zapodali nowemu Guzikowi.... na ADVriders spotkałem się z opinią ... "uglyyyy" i nie jedyna to opinia... no ale fakt ... rzecz gustu.... motocykl z pewnością wart grzechu .. po lekkim face liftingu... Edytowane 18 Listopada 2007 przez cabaniero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Cały paradoks w tym że owe firmy muszą projektować tak żeby podobało się wszystkim (...) hmm... chyba się nie zgodzę z tym twierdzeniem. powiedzmy, że w latach '80 i do połowy następnej dekady było to bliższe prawdy, niż obecnie. oczywiście, że projektanci muszą dbać o gusta użytkowników, czy też raczej przyszłych nabywców, ale jest coś jeszcze: wyróżnik w tłumie. od kilku (-nastu) ładnych lat widać zarówno w samochodach, jak i motocyklach chęć stworzenia jakiegoś wzorca marki, czy choćby modelu: i tak od jakiegoś czasu ostre krawędzie owiewek ktm-a sprawiają, że austriackiego motocykla nie da się pomylić z produkcją ryżojadów; ba, ten sam styl przeniesiony został w tym czasie również na maszyny szosowe. podobnie, choć w mniejszym zakresie, do serii gs bmw przyrósł ten dziwaczny nos, pozostałość błotnika; rzekomo na służyć jako nakierowanie powietrza na chłodnicę, ale przecież tak naprawdę stanowi "znak firmowy", razem z asymetrycznym podwójnym reflektorem, podobnie powtarzanym również w innych, w tym szosowych, modelach firmy. a np. suzuki w nowej hayabusie nie zmieniło kojarzonego przez wszystkich kształtu przedniej owiewki, choć jest koszmarnie brzydka :notworthy: projektanci szukają więc możliwości wyróżnienia się w tłumie: elementów stylizacyjnych kojarzonych z daną marką, modelem. nie ma zbyt wielu możliwości, bo przecież wykonanie udziwnionych podnóżków raczej nie wpłynie na rozpoznawalność marki. w przypadku tych lamp jest to proste nawiązanie, a przy tym pewnie liczą na stworzenie nowej legendy, rozpoznawanej w jednym rzucie oka. że brzydkie..? kwestia względna :cool:jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha_75 Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 no, akurat fabryka motocykli bmw z tego, co mi wiadomo zlokalizowana jest pod berlinem, stąd sami niemcy ukuli nazwę berliner motoren werke dla jednośladów :buttrock: jsz Jeszua, zaintrygowales mnie z ta nazwa - postanowilem w wolnej chwili poszukac i... nic nie znalazlem. Byc moze to jakas nieoficjalna nazwa :biggrin: Ja w kazdym razie pierwszy raz ja slysze ;)Wystepuje natomiast dosc czesto "BMW Werk Berlin" - czyli (dla nieobeznanych z jezykiem Goethego) "BMW Zaklad Berlin"; to oczywiscie tam sa produkowane motorki. Bez obrazy, takie tam "czepianie sie" :lapad: pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek45 Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 Według mnie Gutek wcale nie taki straszny, całkiem całkiem. I ta lampa tez nie najgorsza, bo tak jak ktoś wcześniej napisał w poście;obrodziło w tym roku w nieciekawe lampy przednie / szczytem brzydkiej lampy oczywiscie wg. mnie jest Trampek/Ale i beema 800 ma nieciekawe lampy przednie,może dlatego,że cenię Afrike, to podobają mi się takie podwójne"oczka"....No,zobaczymy co napiszą o nim "fachowcy"Jesli cena będzie za wysoka to większośc i tak wybierze Bmw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Fajna maszyna, ciekawe czy będzie w stanie zagrozić BMW :clap: Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 wszystko fajne tylko szkoda ze to wloch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy011 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 a ja tam bym chcial miec transalpa ale nie mam 4000zl zeby go miec i ch*j musze sie moim malym motorkiem zadowolic ale jak to sie mowi jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie maZa 4 to chyab jakiegśśśś za przeproszeniem złoma kupisz... Co do Gutka...... ciekawe ciekawe .. Jak ktoś napisałe lampy ala AT( africa T.) no może i tak ... ale jakby ktoś je zdzielił patelnia.. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 8 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 Co do Gutka...... ciekawe ciekawe .. Jak ktoś napisałe lampy ala AT( africa T.) no może i tak ... ale jakby ktoś je zdzielił patelnia.. :buttrock: hehehe dokładnie tak jak napisałeś.... Gutek wygląda jak jakiś Frankenstein ... poskładany z Afriki i BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy011 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 karwa no taka , moda ............... wszystko musi już przypominać kształtem tzw Jajko. spadajaca krople wody itp.... arodynamiczne kształty ....Dziwi mnie troche ,że też to dotyczy motocykli tzw. <<Enduro>> gdzie wiadomoże wsp. Cx jest dośśść wysoki ..... i producenci na siłe staraja sie zrobić z tego CBR-kę ( bez urazy tylko przykład) na 21 calowym kole ( baa zakałdam, że 19calowe).Dobrze ,że przynajmniej moce silników sa jeszcze na hmm średnim poziomie.. 100 koni.. A taka obudowa motocykla Enduro , lampy jak w Gutku plastiki jak w wiaderku, wszystko zeby motocykl był bardziej TRENDY ( ;) ) opływowy, mniej spalał paliwa i Euro3 jeszcze.. .. Wszystko to wielkie ...uj. jak zapakujemy dwie osoby zapakujemy kufry i jeszcze niech kierwca będzie miał 190 wzrostu.. No ale jak wiadomo...mozna powiedzieć że jak chcesz mieć enduro żeby pośmigać po jakiś wertepach to kup sobie ktm-a , a już oferty enduro to raczej motocykle do jazdy po szosie .. z lekkim uwzglednieniem szutru, czy jakieś dziurawej drogi... No se pogadałem ... Wiadomo ,że i tak nie znajdzie się złotego srodka Wszystko zaczyna już przypominać japoński zegarek elektroniczny.... jak cośś sie zj.. to koniec ....laweta.. Zdrowia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vulcan1995$ Opublikowano 28 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2021 Witam Może nie w temacie ale prosze o pomoc W moim Stelvio zepsuł się rolgaz, manetki są podgrzewane, nie ma wyraźnie wyczuwalnego oporu przy odpuszczeniu gazu. Linki chodzą jak należy W firmie Moto gar znalazłem dedykowaną do mojego modelu manetkę, ale nie ma podgrzewania. Czy mogę w takim układzie wymienić uszkodzoną manetke z podgrzewaniem na manetke bez podgrzewania. Bardzo proszę o poradę, będę bardzo wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 28 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2021 (edytowane) Odszukaj nr katalogowy części i sprawdź dostępność tutaj: https://enduro7.pl/sklep/oryginalne-czesci-oem-moto-guzzi Osobiście nie kupowałem ale mają duży asortyment. Może znajdziesz podgrzewane ... pytanie jaka będzie cena. Wracając do Twojego pytana to jak średnice będą się zgadzały to powinny pasować. Podgrzewanie to tylko dodatkowy kabelek, który podłączasz do odpowiedniej kostki. Edytowane 28 Lipca 2021 przez jarenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.