Nitomen Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 nie slyszalem o awaryjnosci XTZ , jakies bzdury Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Wszystkie sprzęty mają wady minionych lat,Xtz to świetne moto do turystyki i lekkiego endurowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erolek Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Wszystkie sprzęty mają wady minionych lat,Xtz to świetne moto do turystyki i lekkiego endurowania. Ten konkretny egzemplarz ma niewiele ponad 25 000 km nakręcone i w moich rękach najprawdopodobniej nie opuści asfaltu. Za to będzie świątek, piątek i niedziela kręcił się w miejskich korkach. Deszczu mu też nie zabraknie. Szukalem czegos wysokiego, w miarę wygodnego, bo Virago jakoś zmalało pode mną przez ostatni rok (mam 185 cm wzrostu i ponad 100kg masy spoczynkowej). Może jakiś weekendowy wypad lokalnymi dróżkami po okolicznych wiochach. Przewiduję coś koło 5 000 km rocznie motocyklem. Dziękuję za wszelkie powyższe opinie.Eryk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Ten konkretny egzemplarz ma niewiele ponad 25 000 km nakręcone i w moich rękach najprawdopodobniej nie opuści asfaltu. Za to będzie świątek, piątek i niedziela kręcił się w miejskich korkach. Deszczu mu też nie zabraknie. Szukalem czegos wysokiego, w miarę wygodnego, bo Virago jakoś zmalało pode mną przez ostatni rok (mam 185 cm wzrostu i ponad 100kg masy spoczynkowej). Może jakiś weekendowy wypad lokalnymi dróżkami po okolicznych wiochach. Przewiduję coś koło 5 000 km rocznie motocyklem. Dziękuję za wszelkie powyższe opinie.ErykPrzewidzieć jest to trudna sprawa.Jak to mówią,apetyt rośnie w miarę jedzenia.Z 5000 tyś zrobi się 10000,a potem zasmakujesz jazdę w terenie i znowu zmiana sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erolek Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Przewidzieć jest to trudna sprawa.Jak to mówią,apetyt rośnie w miarę jedzenia.Z 5000 tyś zrobi się 10000,a potem zasmakujesz jazdę w terenie i znowu zmiana sprzętu.Piszę to na podstawie dotychczasowych prawie dwuletnich doświadczeń z Virago. Nie twierdzę, że nie może być inaczej, i że Ténéré ma być docelowym motocyklem (jak na razie jest to wypadkowa moich obecnych doświadczeń i oczekiwań). Jak na razie jestem wygodnicki i na dłuższe wycieczki mam duży i wygodny samochód, ale nigdy nic nie wiadomo... zawsze mi się Husqvarna podobała. PozdrawiamEryk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 (edytowane) XTZclub.pl Od niedawna działająca strona wielbicieli XTZ. Tam popytaj. Edytowane 6 Stycznia 2008 przez wieczny student Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 (edytowane) Szukalem czegos wysokiego, w miarę wygodnego, bo Virago jakoś zmalało pode mną przez ostatni rok (mam 185 cm wzrostu i ponad 100kg masy spoczynkowej) Przy twojej wadze spoczynkowej:) osobiście brałbym 750-Jednak teraz to już za pozno :P Tak pozatym to też się zdziwiłem czytając ten artykuł :bigrazz: To są wytrzymałe konstrukcje i napewno bedzie ci dobrze służyc :wink: Edytowane 6 Stycznia 2008 przez mackon4089 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Ja pierwsze slysze o awaryjnosci 660. Jak dla mnie moto szyte na miare, tez mam 185cm wzrostu, mniejsza wage i dobrze mi sie tym jezdzi. Kanapa jest wygodna, po przesiadce z GS 500 powiedzialbym nawet, ze luksusowa. Pasazerka byla zachwycona wygodna pozycja i praktycznie brakiem odczuwania dziur na polskich drogach. Jezeli chodzi o offroad, to lekki teren jest ok. Na ciezki jest nieco za ciezka, ale dla chcacego.... A paliwozernosc... Nie sprawdzalem dokladnie na trasie, ale terenie jak odkrecalem i szalalem, to szybko paliwo znikalo :P . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 (edytowane) w sumie jako moto asfaltowe o miekkim i wysokim zawiasie , to mogles brac xtz 750 , albo Cagive Elefant 900 , Africe 750 lub poprzednika XLV 750 R ( ale to troszke wynalazek hondowski), no ale i 660 da rade smigac w traski , tylko po obciazeniu moze juz zaczac brakowac konikow. Edytowane 6 Stycznia 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erolek Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 w sumie jako moto asfaltowe o miekkim i wysokim zawiasie , to mogles brac xtz 750 , albo Cagive Elefant 900 , Africe 750 lub poprzednika XLV 750 R ( ale to troszke wynalazek hondowski), no ale i 660 da rade smigac w traski , tylko po obciazeniu moze juz zaczac brakowac konikow. Cagivę Elefant widziałem jedną w życiu a i tak nie była na sprzedaż, Afric do wyboru w ostatnich miesiącach było 2 (spory przebieg, 6-8 lat starsze od Yamahy). W grę wchodził jeszcze Transalp.Jako, że z dotychczasowych doświadczeń jazda motocyklem to w 90% przeciskanie się w korkach to moc Virago 535 była mi wystarczająca. Po prostu motocykl zrobił się za mały i za niski. Stąd od początku celowałem w okolice 600cc. Z obciążenia przewiduję siebie i parę pierdół w topboxie. Pasażerów wozić nie planuję. Małżonka będzie się sama woziła Virago. Nie ukrywam też, że i koszty ubezpieczenia grają tu swoją rolę. A różnica między 600 a 700cc sięga 200EUR rocznie, które to pieniądze można spożytkować dużo ciekawiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Jeździłem Tenerą'97 przez 3 lata i nic się nie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 ahm no ta Irlandia , w polszy male sa te roznice cenowo - pojemnosciowe Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelpi80 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 ja jezdze Tenera z '94 r i zlego slowa powiedziec nie powiem. Kanapa jest ok, przetestowana na trasie ok. 550 km, do miasta super (tez kiedys przepychalem sie przez korki do/z pracy we Wro), niezle odejscie spod swiatel :biggrin: dzieki 2-przeplywowemu gaznikowi. jak cos to www.tenere.blox.pl pisze co i jak od poczatku naszej przygody :biggrin: do tej pory bez powaznych awarii, w sumie wymieniam tylko olej itp regularnie a z innych czesci to tylko "dopieszczanie". co do spalania 4,5 na spokojnej trasie, na autostradzie 7-7,5 przy 120-140 km/h. pozdrawiam! i gratuluje swietnej maszynki! Tenere is the Way to go! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfazimotor Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Witam, pytanko do tych ktorzy na ST nakrecili juz jakies ilosci kilometrow w roznych warunkach, w roznych temperaturach, po roznych drogach i na roznych dystansach.Nie mialem okazji przymierzyc sie ani pojezdzic XTZ'ka, mimo to ten motocykl jest jednym z modeli ktore mnie interesuja. Poczytalem wiec troche o zadach i waletach. Jak bumerang powraca kilka kwestii. Odpadajace dzwignie zmiany biegow, wyginajace sie w terenie i toporne dzwignie tylnego hamulca a takze owa podgrzewana olejem kanapa. Jako ze mam zwichrowany termostat w organizmie i mi wiecznie za cieplo to mnie to troce zmartwilo. No wiec pytam bezposrednio - na ile to jest uciazliwe? Jesli jest to czy probowaliscie z tym cos zrobic? Jakies izolacje, czy chocby folia NRC pod kanape. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfazimotor Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 No i co tak wszyscy wody w usta nabrali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.