Merh Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 szukam wiec rozwiazania problemu majac w głowie szczegolnie suzuki ls 650 chlodzone powietrzem.spraktykował ktos moze z jakiego materiału wykonac gniazdo wydechowe,aby nie ulegało wypalaniu i tworzeniu sie wżerów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 jeżeli chodzi o junaka to chyba sam musisz kombinować.skontaktuj się z jacotem albo www ataman.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Wypalanie gniazd i tworzenie się wżerów ma swoją przyczynę, najczęściej jest to uboga mieszanka i tłumiki home made. Użyj bronzu BA 1054 i dbaj o regulacje silnika, będzie dobrze. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zundapp600 Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 (edytowane) Ważny jest materiał ale też jakość wykonania . Nie może mieć miejsca wymiana gniazd za pomocą przecinaka lub tym podobnych narzędzi . Co niestety jest ostatnio bardzo często praktykowane . Sposób osadzenia powinien być wykonany z jak największą dokładnością . To odpowiednie pasowanie zapewni prawidłowy odpływ temperatury z gniazda do głowicy . Następnie odpowiednia obróbka kątów , docieranie i powinno być ok !!!!. Oczywiście przy takiej operacji wymiana prowadnic i zaworów - obowiązkowa.Co do materiałów . W większości szanujących się hurtowni motoryzacyjnych możesz kupić materiał na gniazda zaworowe w dowolnym rozmiarze :notworthy: Podsumowując .wykonanie tych czynności nie należy wbrew pozorom do łatwych ani prostych . Wykonanie tego w tzw warunkach domowych jest niewykonalne . No chyba że ktoś ma nieźle wyposażony warsztat mechaniczny :wink: Tak więc oddaj głowicę do ludzi którzy się na tym znają i potrafią to zrobić . Sądzę że po naprawie przez człowieka który czuje temat nie powinieneś mieć żadnych problemów z gniazdami zaworowymi :cool: www.zundapp.net.pl Edytowane 18 Listopada 2007 przez zundapp600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 tłumiki,czyli spaliny nie nadazaja uleciec? bo biore teraz i taka opcje pod uwage.mam tlumik od cezety z własnie home made wytłumiajec.cos moze z tym zrobie,bo tlumika nie mam za co kupic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 cos moze z tym zrobie,bo tlumika nie mam za co kupic.Zdjęć całkiem.A tak na poważnie to podzbierać kasy (160zł) i zainwestuj w "oryginalna" rybką do Junaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 20 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 a ile w niej % oryginału? bo słyszałem ze to tylko z zewnatrz oryginał.badał to ktos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Nie badałem ale Junak i tak ładnie brzmi na współczesnym tłumiku. Napewno lepiej wyglada niż jakaś samoróbka czy też przeszczep. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 akurat tłumik z cezety stylistycznie tez pasuje,bo wyglada jak cygaro.wygladu jakby nie patrzec napewno nie psuje,bo ma odpowiednia długosc i srednicę,brzmienie tez ma ciekawe. ale skoro nie wiadomo co siedzi w tłumiku "nowoczesnym" to jakie są szanse ze cos sie poprawi.chodzi pewnie o to,zeby wylot spalin byl wystarczajaco szybki,wiec usune jakas przegrode z tłumika i zobaczymy :) narazie to jestem juz po przewrezowaniu gniazda i dotarciu calosci.wydech byl wyzarty,a chlodzone ssanie-w stanie idealnym. cos sie wymysli ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Nie no jak ten janek bedzie wygladal z rura od CZ :biggrin: Na twoim miejscu przemyslalbym ten temat i zastanowil sie nad oryginalnym jednak tlumikiem... :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Moj jankiel z tlumikiem od cz tu masz odpowiedz :) ja nie narzekam :) nie mam zrodła dochodu,wiec tlumik jest jeszcze moim marzeniem,tak jak i prądnica tam gdzie nalezy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Moj jankiel z tlumikiem od cz tu masz odpowiedz :buttrock: ja nie narzekam :buttrock: nie mam zrodła dochodu,wiec tlumik jest jeszcze moim marzeniem,tak jak i prądnica tam gdzie nalezy. Musze odac ze calkiem calkiem pasuje, ale ja jako purysta :icon_mrgreen: mam troszke skrzywiony umysl :icon_exclaim: Junak bardzo ladny z malymi brakami ale widze ze dazysz do pelnego oryginalu wiec wszystko jest na dobrej drodze :icon_exclaim: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik D. Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Jakiś czas temu czytałe w ŚM, że nie można stosowac wydechów od silników 2-suwowych do 4-suwowych! Chodziło tam chyba o prędkośc przepływu spalin. A jak wyprujesz go to będzie chodził tak, że zaraz ktoś cie ,,odstrzeli"! :clap: Może lepiej zainwestowac w orginał :) Pozdrawiam Cytuj Iż56_JunakM10_JawaTS_YamahaXJ_Honda CB 1000 BigOne_BMW K1200R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 (edytowane) bo w dwusuwie spaliny są "odbijane" od komory rezonansowej w tłumiku i wpychają one mieszankę, która wyleciała przed zamknięciem kanału wydechowego ( kurde, nie umiem tego wytłumaczyć :) ale mam nadzieję że moja wypowiedź sie przyda :) )pozdrawiam :) Edytowane 1 Grudnia 2007 przez szyszunia1514 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 6 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 wiadomo:tworzy jakby ścianę od ktorej odbija sie swieza mieszanka i zostaje wtedy w cylindrze,a nie w tłumiku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.