Skocz do zawartości

jaki materiał na nowe gniazda- Junak


Merh
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

szukam wiec rozwiazania problemu majac w głowie szczegolnie suzuki ls 650 chlodzone powietrzem.

spraktykował ktos moze z jakiego materiału wykonac gniazdo wydechowe,aby nie ulegało wypalaniu i tworzeniu sie wżerów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ważny jest materiał ale też jakość wykonania . Nie może mieć miejsca wymiana gniazd za pomocą przecinaka lub tym podobnych narzędzi . Co niestety jest ostatnio bardzo często praktykowane . Sposób osadzenia powinien być wykonany z jak największą dokładnością . To odpowiednie pasowanie zapewni prawidłowy odpływ temperatury z gniazda do głowicy . Następnie odpowiednia obróbka kątów , docieranie i powinno być ok !!!!.

Oczywiście przy takiej operacji wymiana prowadnic i zaworów - obowiązkowa.

Co do materiałów . W większości szanujących się hurtowni motoryzacyjnych możesz kupić materiał na gniazda zaworowe w dowolnym rozmiarze :notworthy:

Podsumowując .

wykonanie tych czynności nie należy wbrew pozorom do łatwych ani prostych . Wykonanie tego w tzw warunkach domowych jest niewykonalne . No chyba że ktoś ma nieźle wyposażony warsztat mechaniczny :wink:

Tak więc oddaj głowicę do ludzi którzy się na tym znają i potrafią to zrobić . Sądzę że po naprawie przez człowieka który czuje temat nie powinieneś mieć żadnych problemów z gniazdami zaworowymi :cool:

 

 

www.zundapp.net.pl

Edytowane przez zundapp600
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat tłumik z cezety stylistycznie tez pasuje,bo wyglada jak cygaro.

wygladu jakby nie patrzec napewno nie psuje,bo ma odpowiednia długosc i srednicę,brzmienie tez ma ciekawe. ale skoro nie wiadomo co siedzi w tłumiku "nowoczesnym" to jakie są szanse ze cos sie poprawi.

chodzi pewnie o to,zeby wylot spalin byl wystarczajaco szybki,wiec usune jakas przegrode z tłumika i zobaczymy :) narazie to jestem juz po przewrezowaniu gniazda i dotarciu calosci.wydech byl wyzarty,a chlodzone ssanie-w stanie idealnym. cos sie wymysli ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj jankiel z tlumikiem od cz

 

tu masz odpowiedz :buttrock: ja nie narzekam :buttrock: nie mam zrodła dochodu,wiec tlumik jest jeszcze moim marzeniem,tak jak i prądnica tam gdzie nalezy.

 

Musze odac ze calkiem calkiem pasuje, ale ja jako purysta :icon_mrgreen: mam troszke skrzywiony umysl :icon_exclaim: Junak bardzo ladny z malymi brakami ale widze ze dazysz do pelnego oryginalu wiec wszystko jest na dobrej drodze :icon_exclaim:

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu czytałe w ŚM, że nie można stosowac wydechów od silników 2-suwowych do 4-suwowych! Chodziło tam chyba o prędkośc przepływu spalin.

A jak wyprujesz go to będzie chodził tak, że zaraz ktoś cie ,,odstrzeli"! :clap:

Może lepiej zainwestowac w orginał :)

Pozdrawiam

Iż56_JunakM10_JawaTS_YamahaXJ_Honda CB 1000 BigOne_BMW K1200R

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo w dwusuwie spaliny są "odbijane" od komory rezonansowej w tłumiku i wpychają one mieszankę, która wyleciała przed zamknięciem kanału wydechowego ( kurde, nie umiem tego wytłumaczyć :) ale mam nadzieję że moja wypowiedź sie przyda :) )

pozdrawiam :)

Edytowane przez szyszunia1514
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...