Skocz do zawartości

jaki materiał na nowe gniazda- Junak


Merh
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Wueska, jak sie nie ma nic madrego do pisania to lepiej milczec :wink:

 

Odnosnie rezonansu to jest to zjawisko fizyczne zachodzace dla drgan wymuszonych, polegajace na pochlanianiu energii poprzez wykonywanie drgan o wysokiej amplitudzie przez układ drgajacy przy okreslonych częstotliwosciach drgan.

 

:smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehhhh...fizole. na polski prosze,bo tłumaczenie encyklopedyczne na mnie nie działa.wpisac w wiki to i ja moge :D

powiedzcie wiec jak to sie ma i jak działa w motorze ;P

Edytowane przez Merh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:crossy: no własnie :biggrin: jeszcze bedzie.jeszcze sie motóra nei wyzbywam :)

jeszcze ze 100lat bedzie u mnie.a jak mi dzieciak zechce sprzedac,to go wydziedzicze. :D

 

dobra,na zkonczenie tematu i sporego oftopu:gniazda d junaka mają być brązowe,tak jak i prowadnice.brąz na prowadnice-ba1044(54?)

brąz na gniazda?! no własnie-czy moze byc taki jak na prowadnice?czy jest jakis specjalny do wysokich temperatur?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie być łatwo zdobyć odpowiedni materiał bronzowy. A z temperaturą w silniku to różnie bywa, dbaj o regulacje silnika bo można wykończyć każde gniazda, warsztaty wciąż mają co robić. Na codzień używa się stopów żeliwa na gniazda, takie są obecnie standarty, takie jest zaopatrzenie w hurtowniach.

PASTOR GARAGE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bede juz zaczynał o "za i przeciw" żeliwu w junaku.wole oryginały.

myslałem po prostu ze są dostępne jakies inne materiały,ale jak mowicie ze to w fabryce zatapiaja w głowice,to chyba po temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRĄZ :icon_mrgreen:

 

BRONZ :crossy:

 

Co to są stopy żeliwa? Bo mnie się wydawało, że żeliwo, to żeliwo...

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehhhh...fizole. na polski prosze,bo tłumaczenie encyklopedyczne na mnie nie działa.wpisac w wiki to i ja moge :P

powiedzcie wiec jak to sie ma i jak działa w motorze ;P

 

Konczac rozpoczety watek i objasniajac zawiłosci techniki pozwole sobie na komentarz :wink:

Montujac w silniku 2T tzw. "wolny wydech" decydujesz sie tym samym na strate ladunku paliwa przypadajacego na cykl pracy silnika objawiajacy sie zwiekszonym zuzyciem paliwa, zmniejszona dynamika jego pracy i ogolnie pogorszeniem pracy jednostki. Oczywiscie jestes to sobie w stanie z nawiazka odbic np. zwiekszajac polozenie przepustnicy, tyle ze jak juz na poczatku napisalem bedzie to okupione wiekszym zuzyciem paliwa.

Montujac natomiast w silniku 4T wydech z dwusuwa, utrudnijacy oproznienie cylindra ze spalin rowniez decydujesz sie na pogorszenie pracy silnika z tytułu zbyt duzej ilosci popularnego dzis, szczegolnie ze wzgledu na ekologie, EGR czyli pozostalosc spalin pochodzacych z poprzedniego cyklu spalania w cylindrze tym samym zmniejszajac ilosc swiezego ladunku w cylindrze, przez co ograniczasz silnik w produkowaniu jego nominalnych mocy poprzez pogarszenie procesu spalania. Mam nadzieje ze teraz wiedze encyklopedyczna zastapiona prostymi wnioskami bedziesz mogl latwiej przyswoic...

:biggrin:

 

BRĄZ :lalag:

 

BRONZ :banghead:

 

Co to są stopy żeliwa? Bo mnie się wydawało, że żeliwo, to żeliwo...

 

Zeliwo to zeliwo jednak zludne jest myslenie ze zeliwo to tylko zeliwo :wink:

Co do zeliwa to wyroznic mozna kilka badz kilkanascie roznych stopow tego metalu.

Z zeliw to ja znam zeliwo ciagliwe, zeliwo biale, zeliwo szare sferoidalne, zeliwo modyfikowane, zeliwo stopowe, ktore dzieli sie jeszcze na: zeliwo chromowe, zeliwo wysokomanganowe oraz zeliwo niklowe.

Ale na pewno sa inni ktorzy mogliby o zeliwie opowiadac godzinami...

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to dowcipne :buttrock: akurat tylko po wierzchu mam CZ,wnetrze juz dawno wybebeszyłem,ze wzgledu na po pierwsze-pojemnosc CZ , i na to ze to tłumik własnie do dwusuwa.wnetrze tłumika jest wyciagniete,zostały tylko te poprzeczne koła montowane wzdłuż tłumika,ale ich srednica wewnetrzna ma ok 5cm,wiec wydech jest praktycznie pusty.

ojciec cos mi tam wymyslił,coby ciszej bylo,ale jakos mnie to nie przekonuje,bo po ostatnim otwarciu głowicy,zobaczyłem ogromna ilosc twardego,łamiacego sie nagaru na tłoku.to chyba wina nie ulatujacych dobrze spalin,bo oleju to nie bierze chyba w takich ilosciach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...