dowian Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Mam problem z Kawasaki klr600. Motorek kupiłem pół roku temu i spisywał się nienajgorzej. Ostatnio postał sobie dwa tygodnie, bo skończyły się szczotki w rozruszniku. Po zamontowaniu rozrusznika nie mogę go uruchomić. Sprawdzałem iskrę i nie jest zawyrażna. Prawde mówiąc to chyba lepszą mam w kosiarce. Mam nadzieje ,że to nie jakaś cewka czy coś takiego. Jest to mój pierwszy motocykl i nie chciałbym się go pozbyć. Wcześniej sprawiał podobne problemy ale wystarczyło czyszczenie gażnika. Nie sprawdzałem jak wygląda iskra i nie wiem czy znowu wystarczy pogrzebać przy gażniku. Problem numer 2 to brak ładowania. Sprawdzałem na akumulatorze i rzadnej reakcji po odpaleniu. Jestem mechanikiem, ale przyznam się że nie znalazłem gdzie jest prądnica czy alternator. Bardzo proszę o pomoc. Może ktoś ma na zbyciu książkę serwisową. Chętnie bym nabył. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...