Skocz do zawartości

Problem z KLR600

dowian
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z Kawasaki klr600. Motorek kupiłem pół roku temu i spisywał się nienajgorzej.

Ostatnio postał sobie dwa tygodnie, bo skończyły się szczotki w rozruszniku. Po zamontowaniu rozrusznika nie mogę go uruchomić. Sprawdzałem iskrę i nie jest zawyrażna. Prawde mówiąc to chyba lepszą mam w kosiarce. Mam nadzieje ,że to nie jakaś cewka czy coś takiego. Jest to mój pierwszy motocykl i nie chciałbym się go pozbyć. Wcześniej sprawiał podobne problemy ale wystarczyło czyszczenie gażnika. Nie sprawdzałem jak wygląda iskra i nie wiem czy znowu wystarczy pogrzebać przy gażniku. Problem numer 2 to brak ładowania. Sprawdzałem na akumulatorze i rzadnej reakcji po odpaleniu. Jestem mechanikiem, ale przyznam się że nie znalazłem gdzie jest prądnica czy alternator. Bardzo proszę o pomoc. Może ktoś ma na zbyciu książkę serwisową. Chętnie bym nabył. Pozdrawiam.

Iska nie musi byc super wyrazna, moim zadaniem masz cos skopane w gazniku , alternator i cewki napieciowe masz w lewej pokrywie silnika ( pracuja w mgle olejowej) przed zdjeciem pokrywki albo spusc olej , albo poloz moto na prawy bok . Umnie regulator napiecia jest pod siedzeniem, ale nie wiem jak w 600 ,manulale sciagnij z emule sa w wersji angielskiej i niemieckiej - polskiej wersji nie znajdziesz do zadnego japonca. Dokladnie obadaj stan kabli wychodzacych z lewej pokrywki , umnie kiedys przerwal sie w srodku ze starosci jeden kabel i iskry w ogole nie bylo, ale i reszte instalacji rowniez obadaj. Manual ksiazkowy Clymera kosztuje ponad 100 zl nowy.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/