Belgu Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 A co sadzicie o Hondzie CBF 1000A, ktory opisywany byl przez Pawla Borutew ostatnim Swiecie Motocykli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Tez glosuje na Varadero 1000... :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Tez glosuje na Varadero 1000. Chociaz mam stary model 99 to i tak uwazam go za wielozadaniowca w dodatku duzo tanszego od niemieckich bi-em-dablju. A co sadzicie o Hondzie CBF 1000A, ktory opisywany byl przez Pawla Borutew ostatnim Swiecie Motocykli? dla mnie te dwa motocykle sa generalnie za duze jak dla poczatkujacego, ale jezeli chodzi o turystyke to wedlug mnie sa super. Jako ze jestem juz oficjalnym posiadaczem DEVILKI :) to bede ja z uporem proponowal dalejezebtualnie mały V-storm jest ciekawym motocyklem dla osoby zaczynajaclej przygode z motocyklami.... wiec glosuje na V-storma i devilcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 Jako ze jestem juz oficjalnym posiadaczem DEVILKI :) to bede ja z uporem proponowal dalej Jak już o takich turystycznych sprzetach rozmowa sie rozwinęła. To takie pytanie z lekka techniczne. CO miej spali przy emeryckiej jezdzie 80km/h. Honda Daeaewilka :banghead: 600 dwucylindrowe V na gaźniku czy BMW K75 LT (czy inne z full owiewkami). Czyli trzycylindowa rzędówka 750cm zasilana wtryskiem.? :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy011 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 kiedyś sie jeżdziło MZ albo Jawą do Turcji :banghead: dziś fanaberie ten taki ten 1,5kg cięższczy lżejszy :notworthy: oddaje głos na varadero od 2003. pozdro 750V Zdrajca.............. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 Jak już o takich turystycznych sprzetach rozmowa sie rozwinęła. To takie pytanie z lekka techniczne. CO miej spali przy emeryckiej jezdzie 80km/h. Honda Daeaewilka :biggrin: 600 dwucylindrowe V na gaźniku czy BMW K75 LT (czy inne z full owiewkami). Czyli trzycylindowa rzędówka 750cm zasilana wtryskiem.? :buttrock: pytanie dosyc trudne, NTV wstarej wersji czyli REVERA ponoc palila od 4,2 do 5,5 litrow maxwiec przy wolnym pyrkaniu pewnie by 4 litry starczylo, wiec analogicznie devila spali ciut wiecej z racji obecnosci licznych dodatkow co do K75 kiedys czytalem ze potrafi polknac od 4,5 do 6 ( ale glowy nie dam) wiec trzeba by sie pytac tych co jezdza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Ojciec ma K75 LT przerobione na wersję bez owiewek (całe plastiki od LT gdzieś ma, leżą). Silnik spala jakieś minimalne ilości paliwa. W powolnej trasie zejście poniżej 5 litrów jest z tego co pamiętam możliwe. Teraz sprzęt już nie jeździ solo, tylko z wózkiem bocznym i siłą rzeczy spalanie wzrosło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 zaletą ciut większej pojemności i dostępnego momentu jest nie to, że przy stałej niskiej prędkości niewiele spala, ale że to spalanie nie wzrasta zbyt wiele w normalnych warunkach użytkowania: tzn. na trasie z przyspieszaniem i zwalnianiem, wyprzedzaniem, plecaczkiem, bagażemmnie dla przykładu kanapa pali podczas wycieczek w 2 osoby z bagażem, niż xj600 solo. po prostu dla uzyskania efektu na drodze nie muszę tak bumy kręcić...jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorbikeusa Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 (edytowane) Stary !!!Weź kup sobie cokolwiek do śmigania - oswoisz się z jazdą i wskakuj na GL-a albo BMW LT.Zrobiłem sporo kilometrów, na kilkudziesięciu modelach motocykli (handluję to mogę :eek: ) i tylko te dwa motocykle dają wygodę kierowcy i pasażerowi. BMka jest bardziej przyjazna dla kierowcy (np. regulacja wysokiej szyby) a GL jest super kanapą na kołach.Osobiście kocham mojego GL-a i zamienię go kiedyś tylko na nowszy model :buttrock: . BMW K1200LT , HONDA GL 1800 Pozdrawiam. Edytowane 16 Grudnia 2007 przez motorbikeusa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacus Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 zaletą ciut większej pojemności i dostępnego momentu jest nie to, że przy stałej niskiej prędkości niewiele spala, ale że to spalanie nie wzrasta zbyt wiele w normalnych warunkach użytkowania: tzn. na trasie z przyspieszaniem i zwalnianiem, wyprzedzaniem, plecaczkiem, bagażemmnie dla przykładu kanapa pali podczas wycieczek w 2 osoby z bagażem, niż xj600 solo. po prostu dla uzyskania efektu na drodze nie muszę tak bumy kręcić...jszczyli konkretnie ile? ile spali k-75 k-100 a ile kawasaki gtr1000 przy jezdzie w granicach 80-130 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 czyli konkretnie ile? ile spali k-75 k-100 a ile kawasaki gtr1000 przy jezdzie w granicach 80-130 a tego to nie powiem. ale kanapa pali po 6, góra 6,5l - raz podczas pogoni autostradą łyknęła bodajże 8,5l. jest to np. znacząco mniej w porównaniu do spalania, jakie notują w tych samych warunkach poruszające się ze mną sportowe 600jsz ps. odpaliłem sobie spritmonitor, w tym roku zamierzam śledzić dokładnie spalanie kanapy. jak sprzedam xj-tę zmienię sygnaturkę i będzie widać :icon_rolleyes: Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.