Skocz do zawartości

nie wchodzi w full obroty:( i zmułka na niższych obrotach:(


NSR 80
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie :smile:

 

Posiadam Honde NSR 80 silnik posiada cylinder 80ccm:) ale mam pewnien problem mianowicie przy niższych obrotach jest zbyt słaba(jak mialem cylinder 50ccm byłą lepsza z miejsca) i nie chce też dojść w full obroty tzn powinna dojsc do 11-13 tysiecy obrotów w zależnosci od stanu silnika (stan jest ok kompresja też) ale dodam ze gaźnika od 50ccm nie wymieniałem (16mm dysz też nie wymieniłęm ani krócca i rurki od filtra powietrza która posiada dość spore zwezenie a do was chłopaki mam takie pytanie czy to możliwe ze ma muła na wolnych obrotach oraz ze nie chce wejść w full obroty przez gaźnik i tą rurke od filtra pwoietrza no i przez króćiec????o słyszałem ze w 80ccm to sa np w mbx 80ccm gaźnik 18mm a w ns1 21mm i 24mm a to w końcu też 80ccm,

(a ja mam 16mm i jszcze tą zwezke)

a i dodam ze wchodzi ona na biegu do prawie 10 tysiecy (9.800) tak samo na postoju a silnik jest 4 biegowy z cylem 80ccm.

 

Proszę pomóźcie mi bo nie wiem co mam z nią zrobić :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !! Jako pierwsze powiem że cylinder od 80 do 50 nie jest dobrym pomysłem. Korba Długo CI tego nie potrzyma, lepiej było cały silnik wymienić (Ja tak robiłem w MTX). No ale skoro wymieniłeś cylinder, to dopiero połowa sukcesu, bo powinieneś zmienić gaźnik na większy, przystawkę do membrany i ev. membranę. Może też być że wydech trzeba będzie przerobić, aby w pełni korzystać z mocy tego cylka. A tak na marginesie regulowałeś go w ogóle po tej zmianie cylka ?? Pozdrawiam

Edytowane przez Sydney
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wogole to jest mega wal.cylinder od 80 nie podchodzi do silnika 50cmm.chyba ze bys dal metalowa uscezlke pod cylinder bo kanaly 80 wystaja po za obreb kanalow karteru 50.po za tym 80 ma dluzszy skok.Wiem bo sprawdzalem to kiedys jak mialem Mtx i honde nsr 50 kolegi pawika z forum w garazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie iwem czy dibo ma racje może tak ale jeśli chodiz o ganik tro go zmień czym prędzej, bo wszybko twoja radocha z większego cylindra może się zkończyc... bardzo szybko. jak coś robić to od pocżatku do końca, bo inaczej ch*j strzeli wsyzstko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czlowieku tam rant koncowy gdzie idzie uscezlka pod glowcie w karterze jest w polowie kanalu przelotowego cylindra od 80 to jak mogl to rozwiercic??.Mowie jest to mozliwe poprzez zastosowanie usczczelki metalowej i wycieciem w niej kanalow odpawiadojacym kanalow w silniku od 50.po 2 wal od 50 ma ciezsze czopy wiec jak mzona przelozyc od 80.jak mowie ze sie nie da to sie nie da bo sam probowalem wladowac taki cylek do nsr 50 :bigrazz:tzn jest mozliwe wszystko ale to sa mega patenty;]mozna nadlac karter i dac innego rozmiaru lozyska,no ale prooosze cie;]

 

To jest tak samo jak bys chcial zapierdzielic od etz 250 do 150 ;]porownaj sobie gabaryty skok i rozstaw okien pluczacych(od dolu cylindra)

Edytowane przez DiboS60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...