Skocz do zawartości

NSR 80

Forumowicze
  • Postów

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O NSR 80

  • Urodziny 02/11/1991

Osobiste

  • Motocykl
    Honda NSR 80
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    238635

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia NSR 80

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich serdecznie :smile: Posiadam Honde NSR 80 silnik posiada cylinder 80ccm:) ale mam pewnien problem mianowicie przy niższych obrotach jest zbyt słaba(jak mialem cylinder 50ccm byłą lepsza z miejsca) i nie chce też dojść w full obroty tzn powinna dojsc do 11-13 tysiecy obrotów w zależnosci od stanu silnika (stan jest ok kompresja też) ale dodam ze gaźnika od 50ccm nie wymieniałem (16mm dysz też nie wymieniłęm ani krócca i rurki od filtra powietrza która posiada dość spore zwezenie a do was chłopaki mam takie pytanie czy to możliwe ze ma muła na wolnych obrotach oraz ze nie chce wejść w full obroty przez gaźnik i tą rurke od filtra pwoietrza no i przez króćiec????o słyszałem ze w 80ccm to sa np w mbx 80ccm gaźnik 18mm a w ns1 21mm i 24mm a to w końcu też 80ccm, (a ja mam 16mm i jszcze tą zwezke) a i dodam ze wchodzi ona na biegu do prawie 10 tysiecy (9.800) tak samo na postoju a silnik jest 4 biegowy z cylem 80ccm. Proszę pomóźcie mi bo nie wiem co mam z nią zrobić :smile:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...