Skocz do zawartości

POMOCY!!!!


GPZ500S_LBN
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Koledzy mam problem ,mam GPz500 87r przedni tłoczek jest nieszczelny wiem ze poszły mi uszczelki , wymiana uszczelek to wydatek rzędu 150zł ,no i zastanawiam się czy nie lepiej było by kupić używany ale sprawny tłoczek, Problem jest w tym ze nie wiem czy mogę kupić sobie tłoczek ale inny niż ten co mam czy jest możliwość kupienia tłoczka przedniego od innego modelu do mojej kawy .???

Na allegro widziałem ludzi którzy sprzedają tłoczki w cenie 150zł i właśnie chciałem sie was poradzić co zrobić czy kupować uszczelki czy zmienić tłoczek na inny (od innego modelu pasował by?? )

 

Ps: Ludzie proszę o pomoc w tej sprawie ,czekam na wasze odpowiedzi .

Dobranoc i dziękuje za przeczytanie

 

Pozdrawiam Krzysiek

Edytowane przez GPZ500S_LBN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy inne uszczelki też kupujesz używane ??? na uszczelkach/uszczelniaczach nie ma co oszczędzać bo to są półśrodki - kupisz pojeździsz trochę i za chwile znowu zacznie lecieć i znowu będziesz zmieniał . Poza tym o ile dobrze pamiętam w gpz uszczelki są w zacisku a nie na tłoczku . Jaką masz wersje tej gpz ??? amerykańską z jedną tarczą czy europejską z dwoma ??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Koledzy mam problem ,mam GPz500 87r przedni tłoczek jest nieszczelny wiem ze poszły mi uszczelki , wymiana uszczelek to wydatek rzędu 150zł ,no i zastanawiam się czy nie lepiej było by kupić używany ale sprawny tłoczek, Problem jest w tym ze nie wiem czy mogę kupić sobie tłoczek ale inny niż ten co mam czy jest możliwość kupienia tłoczka przedniego od innego modelu do mojej kawy .???

Pozdrawiam Krzysiek

 

W przypadku wszelkich przeszczepów jedyna metoda to organoleptycznie porównanie wymiarów i rozwiązań, czyli suwmiarka w dłoń i pojechali ;) . No chyba, że ktoś już robił takie myki, ale akurat przy sprzetach japońskich i dodatkowo układzie hamulcowym to wątpię by tak było. Stare powiedzenie pszczół mówi:jak chcesz mieć konia to i na lejce mósisz mieć. Trzeba szukać nowych części zamiennych bo wszelkie spowodowane kombinowaniem w heblach nagłe awarie mogą skończyć się tragicznie :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...