Skocz do zawartości

Posiadam polską instrukcję obsługi do CB 250 P Two Fifty/Nighthawk/.


Rekomendowane odpowiedzi

  thorne2 napisał:

Dziękuję koledze "robik64" za przesłanie mi serwisówki do Hondy CB250 Two Fifty.Szukałem dosyć długo a tu miła niespodzianka.Swoją drogą jestem ciekaw,ile w Polsce śmiga tych niedużych ale dzielnych i trwałych motorów.W ubiegłym roku zwiedziłem przy jej pomocy całą Słowację,w tym plany są na większy wypad.

Pozdrawiam wszystkich hondo-maniaków.Max.

 

No to gratuluję, ja niestety jestem na nią trochę za wysoki i po stu kilometrach myślałem, że wyjdę z siebie i stanę obok. Ale do miasta po prostu super sprzęcik:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś z powyżej piszących może przesłać mi tę serwisówkę na mój adres email tjanowsk@gmail.com. Chińczyki mocno się oparły o tę konstrukcje - szczególnie silniki tak że większośc elementów pasuje.... Z góry wielkie dzięki i szerokości...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  CJT7 napisał:

A czy ktoś z powyżej piszących może przesłać mi tę serwisówkę na mój adres email tjanowsk@gmail.com. Chińczyki mocno się oparły o tę konstrukcje - szczególnie silniki tak że większośc elementów pasuje.... Z góry wielkie dzięki i szerokości...

Serwisówka wysłana, mam nadzieję, że będzie pomocna przy Chińczykach. Miłej lektury!

Pozdrawiam!

Robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ponieważ zrobiło się to swego rodzaju subforum CB 250, pozwolę sobie zamieścić drobne ogłoszenie. Mianowicie maiłem kolizję i w zasadzie moto nadaje się do kasacji, ale mam do niego fajne gmole, które ściągnąłem z Belgii. Sprawdziły się w 100%, bo mogłem sobie po wypadku dojechać do domu. Lewa strona przyrysowana, ale wystarczy to lekko podmalować. Zainteresowanych zapraszam na prv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  robik64 napisał:

Dziękuję ,,Pawelsowi'' za tą ofertę, jak dla mnie pierwsza klasa. Bezpieczeństwo przede wszystkim.

Pozdrawiam i życzę szerokości.

Robert

 

Nie ma za co. Moto do kasacji, więc mnie się już nie przydadzą:clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

witam Cie kolega ja rowniez mam taka maszyne jak ty i potrzebuje serwisowki o to moj mail tomas230@vp.pl to jest ta maszyna o ktorej byla kiedys rozmawa na forum ze dlugo sie nie sprzedaje ze blotnik byl pordziewialy i tlumniki popsute a i jedno lusterko bylo... kupilem i jestem naprawde zadowolony :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni, Czy ktoś wie (ewentualnie sam to robił) jak przerobic wersję łańcuchową na wersję z paskiem - wiem że były takie wersje i o ile tylną zębatke z kołem jest w miarę łatwo podmienić o tyle z przędnią zębatka moga byc problemy - mocowanie, obudowa silnika. Czy ktoś badał ten temat i wie jak z dostępnością części?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  CJT7 napisał:

Szanowni, Czy ktoś wie (ewentualnie sam to robił) jak przerobic wersję łańcuchową na wersję z paskiem - wiem że były takie wersje i o ile tylną zębatke z kołem jest w miarę łatwo podmienić o tyle z przędnią zębatka moga byc problemy - mocowanie, obudowa silnika. Czy ktoś badał ten temat i wie jak z dostępnością części?

Wiem tylko tyle że napęd z paskiem był montowany w Rebelkach 250 w latach 80-tych i to wersjach produkowanych w USA. Opierajac sie na serwisówce mogę napisać, że przeróbka na naped pasowy to w gruncie rzeczy tylko wymiana podzespołów, czyli w miejsce zębatek montuje się zębate koła pasowe i zamiast łańcucha, pas. Wg serwisówki wszystko jest zamienne. Jak z dostepnością tych części nie wiem, ale sprawa warta przemyślenia.

Pozdrawiam!

Robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeslesz mi ta serwisowke do hondy cb 250 two fifty o to moj meil tomas230@vp.pl

 

Teraz kolego mozesz wyslac poprostu mialem za mala pojemnosc skrzynki ustawionej..... ustawilem na 100 MB i teraz powinno dojsc :biggrin:

 

Naprawde dzieki za przeslanie mam problem z odtworzeniem jej... jak chce ja uruchomic to pisze zeby wybrac jezyk kodowania... totalnie niewiem co robic.... jakies hierogryfy wyskakuja i cyfry...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby otworzyć pliki które są w formacie .pdf(w tym formacie są wszystkie przesłane instrukcje) potrzebujesz programu Adobe Reader. Ściągnij sobie go i zainstaluj a wtedy wszystko powinno być ok. Ewentualnie poproś kogoś znajomego obytego w temacie o pomoc:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  tomek89 napisał:

ok juz jest ok chodzi wszystko :bigrazz: dzieki :D a takie pytanko mam do Ciebie ta twoja honda ile ma km zrobione :P bo naprawde fajnie wyglada

Obecnie ma 43tys. km i pochodzi z 1994r. W 2005roku sprowadziłem ją z Holandii, jest to wersja CB 250R Two Fifty, montowana w zakładach Montesa w Hiszpanii. Do tego jeszcze doszedł mały remont w sezonach zimowych i wygląda tak jak wyglada, ale trochę pieniędzy to kosztowało. A gdzie ją widziałeś, skoro piszesz że fajnie wygląda?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to maja maszyma to rok 93 sprowadzona z belgi w tym roku sprowadzona w okrutnym stanie pomalowalem poczyscilem ponaprawialem po wymianach wielu czesci zamawianych u dilera hondy... i w ten sposob jezdze nia prawie 2 miesiace i zrobilem nia 4 tys km bez zadnej awarii :biggrin: silnik jest ok naprawde trudno bylo w to uwierzyc ale honda to honda :bigrazz: bo widze na zdjeciu ze stan jej musi byc fajny :) moja ma obecnie 41 tys km...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tym przebiegu masz jeszcze dużo kilometrów przed sobą. Maszyna jest naprawdę ok. niezawodna, w opinii mechaników ma najbardziej udany silnik tej klasy i pojemności jaki Honda wyprodukowała. Nie na darmo ma on wiele odmian pojemnościowych poczawszy od 125cm, 185, 200 na 250cm kończąc. Na tych motocyklach tyle, że w wersji wzmocnionej w niektórych miastach jeździ polska i czeska policja(widziałem!). Silnik MC26 jest od dawna montowany w odmianie Rebel w fabrykach europejskich jak i w montowniach w USA, oczywiscie z biegiem czasu doczekał się róznych modernizacji, ale to świadczy o jego trwałości i dopracowaniu.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...