pawels Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Dziękuję koledze "robik64" za przesłanie mi serwisówki do Hondy CB250 Two Fifty.Szukałem dosyć długo a tu miła niespodzianka.Swoją drogą jestem ciekaw,ile w Polsce śmiga tych niedużych ale dzielnych i trwałych motorów.W ubiegłym roku zwiedziłem przy jej pomocy całą Słowację,w tym plany są na większy wypad.Pozdrawiam wszystkich hondo-maniaków.Max. No to gratuluję, ja niestety jestem na nią trochę za wysoki i po stu kilometrach myślałem, że wyjdę z siebie i stanę obok. Ale do miasta po prostu super sprzęcik:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CJT7 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 A czy ktoś z powyżej piszących może przesłać mi tę serwisówkę na mój adres email [email protected]. Chińczyki mocno się oparły o tę konstrukcje - szczególnie silniki tak że większośc elementów pasuje.... Z góry wielkie dzięki i szerokości... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 A czy ktoś z powyżej piszących może przesłać mi tę serwisówkę na mój adres email [email protected]. Chińczyki mocno się oparły o tę konstrukcje - szczególnie silniki tak że większośc elementów pasuje.... Z góry wielkie dzięki i szerokości...Serwisówka wysłana, mam nadzieję, że będzie pomocna przy Chińczykach. Miłej lektury!Pozdrawiam!Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawels Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Ponieważ zrobiło się to swego rodzaju subforum CB 250, pozwolę sobie zamieścić drobne ogłoszenie. Mianowicie maiłem kolizję i w zasadzie moto nadaje się do kasacji, ale mam do niego fajne gmole, które ściągnąłem z Belgii. Sprawdziły się w 100%, bo mogłem sobie po wypadku dojechać do domu. Lewa strona przyrysowana, ale wystarczy to lekko podmalować. Zainteresowanych zapraszam na prv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 7 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Dziękuję ,,Pawelsowi'' za tą ofertę, jak dla mnie pierwsza klasa. Bezpieczeństwo przede wszystkim.Pozdrawiam i życzę szerokości.Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawels Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Dziękuję ,,Pawelsowi'' za tą ofertę, jak dla mnie pierwsza klasa. Bezpieczeństwo przede wszystkim.Pozdrawiam i życzę szerokości.Robert Nie ma za co. Moto do kasacji, więc mnie się już nie przydadzą:clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek89 Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 witam Cie kolega ja rowniez mam taka maszyne jak ty i potrzebuje serwisowki o to moj mail [email protected] to jest ta maszyna o ktorej byla kiedys rozmawa na forum ze dlugo sie nie sprzedaje ze blotnik byl pordziewialy i tlumniki popsute a i jedno lusterko bylo... kupilem i jestem naprawde zadowolony :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CJT7 Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Szanowni, Czy ktoś wie (ewentualnie sam to robił) jak przerobic wersję łańcuchową na wersję z paskiem - wiem że były takie wersje i o ile tylną zębatke z kołem jest w miarę łatwo podmienić o tyle z przędnią zębatka moga byc problemy - mocowanie, obudowa silnika. Czy ktoś badał ten temat i wie jak z dostępnością części? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Szanowni, Czy ktoś wie (ewentualnie sam to robił) jak przerobic wersję łańcuchową na wersję z paskiem - wiem że były takie wersje i o ile tylną zębatke z kołem jest w miarę łatwo podmienić o tyle z przędnią zębatka moga byc problemy - mocowanie, obudowa silnika. Czy ktoś badał ten temat i wie jak z dostępnością części?Wiem tylko tyle że napęd z paskiem był montowany w Rebelkach 250 w latach 80-tych i to wersjach produkowanych w USA. Opierajac sie na serwisówce mogę napisać, że przeróbka na naped pasowy to w gruncie rzeczy tylko wymiana podzespołów, czyli w miejsce zębatek montuje się zębate koła pasowe i zamiast łańcucha, pas. Wg serwisówki wszystko jest zamienne. Jak z dostepnością tych części nie wiem, ale sprawa warta przemyślenia.Pozdrawiam!Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek89 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Przeslesz mi ta serwisowke do hondy cb 250 two fifty o to moj meil [email protected] Teraz kolego mozesz wyslac poprostu mialem za mala pojemnosc skrzynki ustawionej..... ustawilem na 100 MB i teraz powinno dojsc :biggrin: Naprawde dzieki za przeslanie mam problem z odtworzeniem jej... jak chce ja uruchomic to pisze zeby wybrac jezyk kodowania... totalnie niewiem co robic.... jakies hierogryfy wyskakuja i cyfry... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Aby otworzyć pliki które są w formacie .pdf(w tym formacie są wszystkie przesłane instrukcje) potrzebujesz programu Adobe Reader. Ściągnij sobie go i zainstaluj a wtedy wszystko powinno być ok. Ewentualnie poproś kogoś znajomego obytego w temacie o pomoc:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek89 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 ok juz jest ok chodzi wszystko :smile: dzieki :smile: a takie pytanko mam do Ciebie ta twoja honda ile ma km zrobione :icon_mrgreen: bo naprawde fajnie wyglada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 ok juz jest ok chodzi wszystko :bigrazz: dzieki :D a takie pytanko mam do Ciebie ta twoja honda ile ma km zrobione :P bo naprawde fajnie wygladaObecnie ma 43tys. km i pochodzi z 1994r. W 2005roku sprowadziłem ją z Holandii, jest to wersja CB 250R Two Fifty, montowana w zakładach Montesa w Hiszpanii. Do tego jeszcze doszedł mały remont w sezonach zimowych i wygląda tak jak wyglada, ale trochę pieniędzy to kosztowało. A gdzie ją widziałeś, skoro piszesz że fajnie wygląda? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek89 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 no to maja maszyma to rok 93 sprowadzona z belgi w tym roku sprowadzona w okrutnym stanie pomalowalem poczyscilem ponaprawialem po wymianach wielu czesci zamawianych u dilera hondy... i w ten sposob jezdze nia prawie 2 miesiace i zrobilem nia 4 tys km bez zadnej awarii :biggrin: silnik jest ok naprawde trudno bylo w to uwierzyc ale honda to honda :bigrazz: bo widze na zdjeciu ze stan jej musi byc fajny :) moja ma obecnie 41 tys km... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Przy tym przebiegu masz jeszcze dużo kilometrów przed sobą. Maszyna jest naprawdę ok. niezawodna, w opinii mechaników ma najbardziej udany silnik tej klasy i pojemności jaki Honda wyprodukowała. Nie na darmo ma on wiele odmian pojemnościowych poczawszy od 125cm, 185, 200 na 250cm kończąc. Na tych motocyklach tyle, że w wersji wzmocnionej w niektórych miastach jeździ polska i czeska policja(widziałem!). Silnik MC26 jest od dawna montowany w odmianie Rebel w fabrykach europejskich jak i w montowniach w USA, oczywiscie z biegiem czasu doczekał się róznych modernizacji, ale to świadczy o jego trwałości i dopracowaniu.Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.