daguerre Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Oglądało dwóch mechaników. Po kolei zaczęli wymieniać - wał rozrządu, tłok, główna tuleja w głowicy, pierścienie. Słowejm szukam nowego całego sprawnego silnika do KZ 250 LTD, ebay.de, mobile.de i allegro. Może ktoś ma takowy lub wie gdzie szukać, chyba nie musi być dokładnie z tego modelu, ale taki mniej więcej żeby pasował.Wrocław, gg 3473140 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Kumpel ma do sprzedania silnik niestety z jednym pęknietym tłokiem i bez głowicy za 300zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 A co sie takiego stało, że wymienili pół silnika? To na pewno mechanicy znający sie na rzeczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daguerre Opublikowano 3 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Pierścienie samemu umiem sprawdzić - wszystkie 3 są pęknięte. Wał rozrządu był ręcznie szlifowny i kompresja przy mnie mierzona doszła do 13 atmosfer. w katalogu dla tego silnika jest 7,8 . Stukał jak diesel. W głowicy tuleja jest ewidentnie nie z tego silnika, tylko jakaś dorabiana. A tłok wyrobiony. Tyle co mówili (obaj z Wrocławia) Była rozkręcana tylko głowica, cały dół to narazie nie wiadomo - więc uznałem że zamiast znowu płacić za rozkręcenie dołu może kupić cały silnik - tylko gdzie i jaki? Czym moze a czym nie może się różnić inny silnik? Co pomierzyć, z jakich motocykli szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Sam sobie przeczysz .silnik mający uszkodzona gładź cylindra , pęknięte pierścienie i uszkodzony tłok nie będzie miał cisnienia sprężania 13 bar. Zapomnij o tym. 7,8 to nie cisnienie spręzania a stopień spręzania . Są to dwa całkowicie inne pojęcia. W twoim przypadku kupił bym nadwymiarowy tłok z pierścieniami i zrobił szlif cylindra . Co do wałka rozrządu to moze cos lepszego uzywanego? Czy warto to zrobic zalezy od reszty stanu technicznego silnika . Najlepiej jakbyś dał zdjęcia walka i pozostałych uszkodzonych elementów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 jeżeli masz jakieś pojęcie mechanice silników lub masz możliwość żeby ktoś ci pomógł to spróbój sam to zrobić.mechanicy są lepsi lub gorsi ale prawie wszyscy drogo biorą.przypadkiem w trakcie rozmowy z gościem który oferował przezimowanie moto dowiedziałem się że bierze on 1000 polskich złociszy tlko za wymontowanie i zamontowanie silnika z ramy.podobnie inni mechanicy -wymieniają zamiast naprawić.koszty ponosi klient.czyli są to wymieniaze a nie mechanicy.podobnie jest u ciebie.założę się że naprawa zrobiona przez kogoś życzliwego nawet z tego forum będzie tańsza 1/2 lub1/3 niż u tych mechaniorów z wrocławia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Obecnie studiuję we wro, wiec jakby co mogę pomóc. Jak chcesz to odezwij sie na priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 ewentualnie poszukaj silnika od KZ/LTD/GPZ 305 bo CHYBA mocowania są takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.