vpower Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 RYB@ - bez obrazy dla użytkowników Drag Starów ale jest on o wiele mniejszy od Aero. Różnica jest kolosalna. "Cudo to Drag, który jest niepowtarzalny. Ale jak nasz Kolega nie widzi tej cechy,to może niech na początek kupi "inny wiodący sprzęt", a do Draga dojdzie później."No tutaj to o mało ze śmiechu nie umarłem. Sorry ale na każdym zlocie co drugi cruiser to Drag Star wiec jest on równie niepowtarzalny jak Chińczycy w Pekinie. A Hond Aero ile w Polsce jest? 20 - 30? Zresztą nie ma sensu sie przegadywać. Jeśli chcesz się do Hondy Shadow 1100 Aero przymierzyć a może i kupić to moja jest na sprzedaż. Opis w linku.Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina75 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Draag Star, mam koronka potwierdzi, że ten motocykl jest o wiele ładniejszy niż shadowka. Technicznie, różnica w chłodzeniu i obydwa bezawaryjne :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyklotron Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Oba piękne, oba bezawaryjne ( ja wybrałem draga ) ale oba za słabe dla Ciebie, jeśli teraz jeździsz na Virago 750 to po przesiadce na drag czy shadow 1100 będziesz zawiedziony osiągami bo są porównywalne, pewni nawet Virówka będzie szybsza bo jest 50 kilo lżejsza, weź pod uwagę coś większego, powiedzmy RoadStar a przepraszam, źle spojrzałem, jeździsz na 535 , to oczywiście 1100 jak najbardziej. draga znam bo mam i polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RYB@ Opublikowano 1 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 A GDYBYM NAPISAŁ,ŻE DO HONDY MAM WIĘKSZE ZAUFANIE TYLKO DLATEGO,ŻE MA CHŁODNICĘ TO JAKI MIELIBYŚCIE STOSUNEK DO TEGO STWIERDZENIA????????OCZYWIŚCIE MYŚLAŁEM TEŻ O WILD STAR'ACH I TEGO TYPU MOTO ALE .....NO WŁAŚNIE ALE. Cytuj ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 DO HONDY MAM WIĘKSZE ZAUFANIE TYLKO DLATEGO,ŻE MA CHŁODNICĘ TO JAKI MIELIBYŚCIE STOSUNEK DO TEGO STWIERDZENIA???????? Mi się osobiście nie ''widzą'' choppery & cruisery chłodzone cieczą.Jak bym miał wybierać z tych dwóch sprzętów to wybrał bym drag stara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RYB@ Opublikowano 1 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 NIE WIDZĄ BO CHŁODNICA JĄ SZPECI CZY NIE WIDZĄ BO CRUISER NIE POWINIEN MIEĆ CHŁODNICY?? Cytuj ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deathraw Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 I jedno i drugie:).Prawdziwe maszyny tylko na powietrze.Wybrałbym osobiście draga bo ma duużo ładniejszy gang:P.Pod tym względem silnik 1.1 Hondy mi się nie podoba zbytnio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 I jedno i drugie:).Prawdziwe maszyny tylko na powietrze.Wybrałbym osobiście draga bo ma duużo ładniejszy gang:P.Pod tym względem silnik 1.1 Hondy mi się nie podoba zbytnio. A słyszałeś kiedykolwiek jak chodzi Honda Aero z roczników 98 - 00? Zapewne nie ale znawców nie brakuje... Porównajmy 2 silniki: Yamaha i Honda Aero. Jakie rozchylenie cylindrów? V75 kontra V45 (a jaki ma HD?). Teraz średnica cylindra x skok: 95.0 x 75.0 mm (3.7 x 3.0 inches) Yamaha kontra 87.5 x 91.4 mm (3.4 x 3.6 inches) Honda - wiec który z nich jest krótkoskokowy? Można to sobie wszystko porównać do protoplasty czyli HD i raczej nie ma on silnika V75 a klang właśnie jest zależny od pojemności oraz skoku tłoka oraz paru innych rzeczy jak sposób rozwiązania zapłonu. I jeszcze jedno - w Aero czopy wału korbowego nie są przestawione aby zlikwidować wibracje przez co silniki innych wersji Shadow chodziły jak de facto V90 (to samo ma zrobione każdy Intruz). Co do chłodzenia cieczą - jak się parę razy wpakujesz w gigantyczny korek podczas 30 st C to sam zamarzysz o chłodnicy. Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyk66 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 (edytowane) Ja bym wziął Hondę z powodu niepowtarzalności, fakt jest taki że jest im mało na zlotach itd...Miałbyś coś unikatowego, Dagów jest mnóstwo w około. Ale myślę, że jeśli wybierzesz Draga to tez nic nie stracisz, kwestia co Ci się bardziej podoba i już. Byle nie kawasaki :biggrin: Edytowane 1 Listopada 2007 przez krzyk66 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deathraw Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 (edytowane) Aero nie słyszałem ale słyszałem spirita bo znam kogoś kto ma żeby nie było że znajomy mi przekazał albo przez przypadek na zlocie mi mignął.A silnik w spiricie nawet jeśli nie ten sam(w szadołach nie siedzę) to ma ten sam skok i średnicę cylindra.Co do chłodnicy to fakt może się przydać ale aż tak tragicznie nie jest nawet w korkach w upale.A patrząc na twoją Hondę nasuwa mi się jedna myśl-Opony z białymi pasami idealnie do tego moto pasują.Tak jak do electry i wild stara np;]Pozdrawiam. Edytowane 1 Listopada 2007 przez Deathraw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Masz rację że średnica i skok jest taki sam ale właśnie owo przestawienie czopów wału powoduje zupełnie inną pracę. Ten trik stosowali po to aby pozbyć się dużej części wibracji ale wtedy klang jest inny. Generalnie Aero chodzi bardzo podobnie do HD (wibracje też ma) tyle, że zupełnie inny zapłon i rozrząd powodują, że oczywiście nie jest to idealnie to samo co zapewne martwi prawników HD z ich opatentowanym klangiem. :wink: . Ja nie jestem maniakiem chłodnic ale silniki wtedy mają poza chłodzeniem jedną zaletę - silnik zdecydowanie ciszej pracuje. Białe opony to coś wg mnie super ale są droższe i ciężej je kupić. Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mausser Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Witam!!Miałem dokładnie ten sam dylemat. Jeśli chodzi o silniki to Honda jest ciut lepsza (tu trzeba przyznać rację "vpower'owi") , kwestia chłodzenia to w zasadzie kwestia umowna, bo dragu jeszcze nie zdarzyło mi się żeby się przegrzał (korki, miasto itp, gdzie oczywiście nie ma możliwości wyminięcia konserw :D ), więc chłodzenie i tu i tu jest ok. Byłem w 100% zdecydowany na Shadowa, do momentu, kiedy zobaczyłem te 2 motorki obok siebie. Shadow jest trochę większy, ale i wyższy. To oczywiście kwestia gustu, który jest subiektywny, ja mogę powiedzieć, że drag jest o niebo ładniejszy :D , więc od momentu kiedy mogłem posiedzieć na tym i na tym to w momencie moje "zdecydowanie" zmieniło się o 180 stopni. Choć nie ukrywam, że Shadow również jest pięknym motocyklem. Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deathraw Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 To że silnik ciszej pracuje to moim zdaniem wada jest:P.Słuchałem na youtube różnych nagrań wydechów w aero i moim zdaniem do H-D nie ma co porównywać(oczywiście biorąc na poprawkę cienką jakość nagrań i mikrofonów)Ogólnie nagrania na mnie jakoś pozytywnego wrażenia nie zrobiły,ale musiałbym na żywca posłuchać zeby ocenić.Shadow 1300 za to bardzo mnie zaskoczył bo chodzi pięknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Nagrania jakiekolwiek z netu nijak sie maja do rzeczywistości. W miarę dobre są na www.cobrausa.com ale i tak to nie jest to co na żywo. No jak dla Ciebie odgłosy mechaniczne silnika zaletą są no to trochę zaskakujące. Czyli klepanie zaworów i ogólny hałas np. rozrządu to plus? A Shadowa 1300 to jeszcze nie wyprodukowano. :lalag: Zapewne miałeś na myśli VTX 1300 ale tam jest zupełnie inny silnik nie mający nic wspólnego z Shadowami a poza tym jak by nie patrzeć klag w ogromnej mierze zależy od pojemności wiec nie ma co porównywać czegoś co ma 1100 do większych pojemności. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deathraw Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Jakoś wla(750) i sport 883 lepiej chodzą od wszystkich szadołów.Tak sorry chodziło mi o VTX'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.