Skocz do zawartości

SHADOW 1100 czy DRAG STAR 1100?


RYB@
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czytałem porównania i najlepiej by było gdyby złożyć z obydwu jednego. No ale takie rzeczy to tylko w erze :icon_eek:

 

A od czego samotne zimowe wieczory w garażu ... przy piwku ... zawsze można coś zmotać, przerobić, dorobić, wymienić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I...kupić Wild Stara...

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak jest ze zwrotnością shadowki 1100 ? Ma ktoś doby link do strony o C2, bo tu akurat C2 nie działa http://www.shadow.org.pl/ a chciałbym porównać C1 i C2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli o mnie chodzi to Shadow C1 i nie ma bata, tak bym wybrał a co do drag starów to powiem tyle ... FUUUUJJJ!!!

 

Niecierpie wstrętnych cruiserów , nie mają linii ani charakteru , jak dla mnie sylwetka starego shadowa bije na głowe drag stara , ale wiecie teraz cruizery są takie modne....

 

A nie myślałeś może o intruzie 1400 "mniam ciacho :banghead:"

Edytowane przez hendar1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile większa jest 1100 od 650

Pytam, bo z moją długością to różnie

DS 1100 nie jest wiekszy od DS 650... a jesli juz to roznica jest niezauwazalna.

Ma tylko pojemniejszy silnik i pare innych drobiazgow. Tak czy owak chodzi o niebo

lepiej od malego.

Belgu1.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DS 1100 nie jest wiekszy od DS 650... a jesli juz to roznica jest niezauwazalna.

 

Jak dla mnie jest mocno zauważalna, z pozycji kierowcy. 650 w porównaniu do 1100 ma malutki zbiornik, a lampa jakoś tak blisko... Mówię tu o odczuciach subiektywnych, bo z miarką nie latałem. Faktycznie patrząc z zewnątrz nie ma kolosalnej różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to kiepsko. Nie chcę malucha. Może faktycznie 1,4.

Albo najpierw to polatam tu i tam i się po przymierzam

I jeszcze jedno-po co kupuje się motorek za 20 kawałków, żeby stał w garażu ?

Wiecie co jak patrzę na niektóre przebiegi to jasny szlag mnie trafia.

czy nie można z tym zrobić porządku ? Poprzetrącać łapy wszystkim, którzy kombinują z licznikami :biggrin:

Edytowane przez Długi63
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co jak patrzę na niektóre przebiegi to jasny szlag mnie trafia.

czy nie można z tym zrobić porządku ? Poprzetrącać łapy wszystkim, którzy kombinują z licznikami :wink:

 

Temat juz byl przerabiany i konkluzja jaka sie wylonila po dyskusji to taka ze ............ ludzie sami chca kupowac motocykle z niskim przebiegiem, naiwnie myslac ze to prawda a w podswiadomosci maja fakt ze licznik byl krecony. :icon_razz:

Ale wizualnie ladniej wyglada mniejsza cyfra na liczniku :icon_exclaim:

Ot, taka ludzka przypadlosc, niektorych osobnikow

Ja swoj kupilem z przebiegiem 35000 mil, wiedzac ze motocykl urzytkowany 12 miesiecy przez 9 lat nie moze miec mniejszego. A sprzedajacy uczciwie mowil ze duzo nim jezdzil po Europie

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co jak patrzę na niektóre przebiegi to jasny szlag mnie trafia.

czy nie można z tym zrobić porządku ? Poprzetrącać łapy wszystkim, którzy kombinują z licznikami :D

 

A bo ludzie lubią być oszukiwani.

Zwłaszcza w USA nie jeżdżą wcale - kupują moto i stawiają w garażu. I w sumie się nie dziwię: pogoda do bani, drogi fatalne i do tego horendalne ceny paliw :buttrock: jak już taki bidak z Florydy czy Californii wybebeszy się na rumaka, to już mu na paliwko nie starczy :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shadowka mi się podoba, pewnie kiedyś w Mrągowie na pikniku się zakochałem i tak zostało.Jeszcze żadną nie jeździłem, ale silnik powinien mieć litra ( bo 0,7l na dwóch to niedosyt ), lepiej mieć ten zapas mocy, lepszy moment wynikający z pojemności ( nic wysilonego), no i 1000 cm na pewno ładnie gada. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli o mnie chodzi to Shadow C1 i nie ma bata, tak bym wybrał a co do drag starów to powiem tyle ... FUUUUJJJ!!!

 

Niecierpie wstrętnych cruiserów , nie mają linii ani charakteru , jak dla mnie sylwetka starego shadowa bije na głowe drag stara , ale wiecie teraz cruizery są takie modne....

 

A nie myślałeś może o intruzie 1400 "mniam ciacho :buttrock:"

Widzę, że vt1100 do 92 r miał podwójne tarcze z przodu i zaciski dwutłoczkowe, więc mocniejsze hamulce niż nowszy po 92r.Także większy bak i krótszy o 4cm rozstaw osi.

A jak jest ze zwrotnością shadowki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...