orange rider Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Czytałem porównania i najlepiej by było gdyby złożyć z obydwu jednego. No ale takie rzeczy to tylko w erze :icon_eek: A od czego samotne zimowe wieczory w garażu ... przy piwku ... zawsze można coś zmotać, przerobić, dorobić, wymienić :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 I...kupić Wild Stara... Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktan77 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Ja będę niedługo polował na shadowkę 1100, może jeszcze w tym sezonie.Na razie czytam, czytam i podziwiam. :D Cytuj https://plus.google.com/u/0/photos/117244037676231766499/albums/6048034922734662561 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Długi63 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 (edytowane) O ile większa jest 1100 od 650 Pytam, bo z moją długością to różnieA w zimie mogę zrobić jakiś miszmasz z omegą hahaha Edytowane 3 Czerwca 2008 przez Długi63 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktan77 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 A jak jest ze zwrotnością shadowki 1100 ? Ma ktoś doby link do strony o C2, bo tu akurat C2 nie działa http://www.shadow.org.pl/ a chciałbym porównać C1 i C2. Cytuj https://plus.google.com/u/0/photos/117244037676231766499/albums/6048034922734662561 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ms27 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 ...Ma ktoś doby link do strony o C2 /.../ http://chudzikj.republika.pl/VT1100.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hendar1 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 (edytowane) Jeśli o mnie chodzi to Shadow C1 i nie ma bata, tak bym wybrał a co do drag starów to powiem tyle ... FUUUUJJJ!!! Niecierpie wstrętnych cruiserów , nie mają linii ani charakteru , jak dla mnie sylwetka starego shadowa bije na głowe drag stara , ale wiecie teraz cruizery są takie modne.... A nie myślałeś może o intruzie 1400 "mniam ciacho :banghead:" Edytowane 4 Czerwca 2008 przez hendar1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Belgu Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 O ile większa jest 1100 od 650 Pytam, bo z moją długością to różnieDS 1100 nie jest wiekszy od DS 650... a jesli juz to roznica jest niezauwazalna.Ma tylko pojemniejszy silnik i pare innych drobiazgow. Tak czy owak chodzi o niebolepiej od malego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 no o niebo i piekło razem wzięte :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange rider Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 DS 1100 nie jest wiekszy od DS 650... a jesli juz to roznica jest niezauwazalna. Jak dla mnie jest mocno zauważalna, z pozycji kierowcy. 650 w porównaniu do 1100 ma malutki zbiornik, a lampa jakoś tak blisko... Mówię tu o odczuciach subiektywnych, bo z miarką nie latałem. Faktycznie patrząc z zewnątrz nie ma kolosalnej różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Długi63 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 (edytowane) No to kiepsko. Nie chcę malucha. Może faktycznie 1,4.Albo najpierw to polatam tu i tam i się po przymierzamI jeszcze jedno-po co kupuje się motorek za 20 kawałków, żeby stał w garażu ?Wiecie co jak patrzę na niektóre przebiegi to jasny szlag mnie trafia.czy nie można z tym zrobić porządku ? Poprzetrącać łapy wszystkim, którzy kombinują z licznikami :biggrin: Edytowane 5 Czerwca 2008 przez Długi63 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 (edytowane) Wiecie co jak patrzę na niektóre przebiegi to jasny szlag mnie trafia.czy nie można z tym zrobić porządku ? Poprzetrącać łapy wszystkim, którzy kombinują z licznikami :wink: Temat juz byl przerabiany i konkluzja jaka sie wylonila po dyskusji to taka ze ............ ludzie sami chca kupowac motocykle z niskim przebiegiem, naiwnie myslac ze to prawda a w podswiadomosci maja fakt ze licznik byl krecony. :icon_razz: Ale wizualnie ladniej wyglada mniejsza cyfra na liczniku :icon_exclaim: Ot, taka ludzka przypadlosc, niektorych osobnikowJa swoj kupilem z przebiegiem 35000 mil, wiedzac ze motocykl urzytkowany 12 miesiecy przez 9 lat nie moze miec mniejszego. A sprzedajacy uczciwie mowil ze duzo nim jezdzil po Europie Edytowane 5 Czerwca 2008 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange rider Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Wiecie co jak patrzę na niektóre przebiegi to jasny szlag mnie trafia.czy nie można z tym zrobić porządku ? Poprzetrącać łapy wszystkim, którzy kombinują z licznikami :D A bo ludzie lubią być oszukiwani. Zwłaszcza w USA nie jeżdżą wcale - kupują moto i stawiają w garażu. I w sumie się nie dziwię: pogoda do bani, drogi fatalne i do tego horendalne ceny paliw :buttrock: jak już taki bidak z Florydy czy Californii wybebeszy się na rumaka, to już mu na paliwko nie starczy :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktan77 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Shadowka mi się podoba, pewnie kiedyś w Mrągowie na pikniku się zakochałem i tak zostało.Jeszcze żadną nie jeździłem, ale silnik powinien mieć litra ( bo 0,7l na dwóch to niedosyt ), lepiej mieć ten zapas mocy, lepszy moment wynikający z pojemności ( nic wysilonego), no i 1000 cm na pewno ładnie gada. :) Cytuj https://plus.google.com/u/0/photos/117244037676231766499/albums/6048034922734662561 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktan77 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Jeśli o mnie chodzi to Shadow C1 i nie ma bata, tak bym wybrał a co do drag starów to powiem tyle ... FUUUUJJJ!!! Niecierpie wstrętnych cruiserów , nie mają linii ani charakteru , jak dla mnie sylwetka starego shadowa bije na głowe drag stara , ale wiecie teraz cruizery są takie modne.... A nie myślałeś może o intruzie 1400 "mniam ciacho :buttrock:"Widzę, że vt1100 do 92 r miał podwójne tarcze z przodu i zaciski dwutłoczkowe, więc mocniejsze hamulce niż nowszy po 92r.Także większy bak i krótszy o 4cm rozstaw osi.A jak jest ze zwrotnością shadowki ? Cytuj https://plus.google.com/u/0/photos/117244037676231766499/albums/6048034922734662561 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.