moonraker Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Ja leje 10W50 castrol i nic niepokojacego sie nie dzieje. A dla czego lejesz taki (tzn 10w50) skoro instrukcja zaleca 10W40, nawet na bagnecie jest tak napisane? Poważnie pytam, jest tańszy? Czy ktoś Ci powiedział ze to "50" zapewnia lepsze smarowanie w wyższej temperaturze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_a4 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Koledzy który zestaw napędowy wybrać. Ja mysle bardziej nad xringowym a wy? http://www.allegro.pl/item608900274_naped_...twojej_drz.html http://www.allegro.pl/item618850756_zestaw..._drz_400_e.html standardowy łancuch od DIDa do DRZ-E ma oznaczenie VM, a tu dałeś linka do VXa więc słabszego łańcucha. Sam łańcuch VM jest w cenie całego zestawu który zalinkowałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Czołem Panowie. Chciałbym abyście powiedzieli mi jedną rzecz, lub po prostu wyrazili swoje zdanie. Jak pisałem wcześniej motor mam całkiem krótko i dopiero wsiąkam w to środowisko, chociaż mój brat ujeżdża, głównie szlifierki, od ładnych kilku lat. Spotkałem się z nim w ostatnią sobotę i tak raczej przypadkiem dowiedziałem się, że tego dnia w Gdańsku-Brzeźnie jest rozpoczęcie sezonu. Pojechaliśmy, motorów było od groma, ale ku mojemu zdziwieniu same chopery, szlifierki i turystyki, przyjechało jedno KLX ze dwie DT50 i parę Transalpów. Tak się zastanawiam dlaczego nie było więcej endurowców. Wszyscy ujeżdżali maszyny po lasach i poligonach w tym czasie, czy wynika to z "niechęci" do asfaltu i przekonania że takie imprezy są dla motocykli dedykowanych do jazdy po utwardzonych drogach? Jak to jest? z racji posiadania paru sprzetow mam ten komfort ze na spotkania w terenie jade terenowym a na spotkania asfaltowe jade cruiserem, poprostu tak jak do zupy nie uzywam widelca a do frytek lyzki :icon_mrgreen: mysle ze wiele osob tak do tego podchodzi wiec jest jak jest :) jezdzac terenowym mam wielka awersje do asfaltu z ktorym mam stycznosc jedynie przy pokonywaniu w poprzek i mysle ze takie imprezy sa dobre dla sprzetow ktore sa zamykane w garazu gdy przyjdzie zima :icon_twisted: SPRZEDAM >>> http://www.allegro.pl/item631612309_drz_400_e_2002.html <<< czemu tam jest gaznik od eski ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 standardowy łancuch od DIDa do DRZ-E ma oznaczenie VM, a tu dałeś linka do VXa więc słabszego łańcucha. Sam łańcuch VM jest w cenie całego zestawu który zalinkowałeś. http://www.didchain.com/specs.htm nie ma tu vx, a spotkałem się juz z tak oznaczonymi łańcuchami opisywanymi jako: - o- ringowy wzmocniony - x -ringowy wzmocniony zaś vm, sprzedawcy opisują jako x - ring super wzmocniony więc jak to właściwie jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 (edytowane) mysle ze oringowy wystarczy, jesli ktos mocno odkreca i lubi jezdzic na kole to wzmacniany po swoim widze ze gumki sa ok ale co z tego jak rolki lataja na sworzniach Edytowane 11 Maja 2009 przez -Jurgen- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_a4 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 tu możesz poczytać o DID http://www.motor-land.com.pl/data/pdf/did.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 A dla czego lejesz taki (tzn 10w50) skoro instrukcja zaleca 10W40, nawet na bagnecie jest tak napisane? Poważnie pytam, jest tańszy? Czy ktoś Ci powiedział ze to "50" zapewnia lepsze smarowanie w wyższej temperaturze? ja w koncu zdecydowałem się na gps półsyntetyk 10w40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 (edytowane) A dla czego lejesz taki (tzn 10w50) skoro instrukcja zaleca 10W40, nawet na bagnecie jest tak napisane? Poważnie pytam, jest tańszy? Czy ktoś Ci powiedział ze to "50" zapewnia lepsze smarowanie w wyższej temperaturze? 10W40 i 10W50 ma taki sam zakres temp. Za 10W50 1l placilem 45zl ale w tym sklepie co kupuje, podrożał do 46zl. Spotkałem w weekend majowy paru gosci ktorzy przyjechali z pod Ciechanowa to jeden z nich leje do drz s 15W50 albo 20W50. Link do wykresu > http://bikepics.com/pictures/1664268/ Jurgen mam zalozony od S bo mialem gaznik od (podobno) dakarowki 41mm i strasznie duzo palił i nie przepalał paliwa na najnizszych ustawieniach. Pomogloby wymiana dysz i strojenie ich do potrzeb motocykla. Nie mam w pooblizu nikogo kto sie na tym zna. Szukac transportu zeby motor zawiesc na strojenie i placic to zdecydowalem sie go sprzedac i kupic mikuni bo tanszy od fcr 39. Na moje odczucie to tylko slabsza reakcja na gaz. Co do łancucha to wedlug wykresu x-ring jest mocniejszy od o-ringa Edytowane 11 Maja 2009 przez str_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 10w40-półsyntetyk,10w50 pełny syntetyk taka w sumie jak widac dla niektórych zadna róznica wiec po w ogóle lac dobry olej przeciez w Tesco tez jest olej i jaki tani...... ja dzis kupiłem 4l,Castrol Power 1 Racing 10w50 za 155 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Zastanawia mnie tylko po co poprawiać fabrykę? Skoro producent zaleca olej 10w40 to należy taki stosować. A to czy półsyntetyk czy syntetyk to już wybór użytkownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swen Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 z racji posiadania paru sprzetow mam ten komfort ze na spotkania w terenie jade terenowym a na spotkania asfaltowe jade cruiserem, poprostu tak jak do zupy nie uzywam widelca a do frytek lyzki :icon_mrgreen: mysle ze wiele osob tak do tego podchodzi wiec jest jak jest :) jezdzac terenowym mam wielka awersje do asfaltu z ktorym mam stycznosc jedynie przy pokonywaniu w poprzek i mysle ze takie imprezy sa dobre dla sprzetow ktore sa zamykane w garazu gdy przyjdzie zima :icon_twisted: czemu tam jest gaznik od eski ? Tak sobie myślałem :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Fabryka rowniez zaleca lekkie docieranie a poczytaj tutaj, są rowniez fotki zamieszczone http://forum.scigacz.pl/post-33245.html&highlight= Może jakieś komentarze do tego sposobu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Rozumiem że do mnie pijesz? Na temat "szybkiego" docierania było już 100 postów i zdania dalej są podzielone. Nigdy nie docierałem fabrycznie nowego japońskiego motocykla i nie mam na ten temat zdania. Docierałem natomiast silniki motocykli "demoludów" i moje obserwacje są zupełnie odmienne tzn delikatne docieranie przynosi lepsze efekty. Wiem wiem że zaraz napiszesz że to technologie wykonania odległe o lata świetlne, ale jak napisałem japońskiego motocykla nowego motocykla nie docierałem na oba sposoby i nie mam swojego zdania. A ty ile nowych japońskich motocykli dotarłeś? Czy tylko opierasz się na tym co napisano w internecie? Poza tym zdjęcia w tym artykule to lipa wg mnie, zauważcie ze wszystkie tłoki dotarte "na szybko" są idealnie czyste na obwodzie pomiędzy denkiem tłoka a pierwszym pierścieniem, a tam zwykle tłok ma mniejszą średnice (ze względu na rozszerzalność cieplną) i zwykle tam jest okopcenie lub nagar ale nigdy to nie wygląda tak samo jak płaszcz tłoka. Wg mnie te tłoki zostały wypolerowane na potrzeby zdjęcia, ale dosyć bo zaczynamy odbiegać od tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 ja docierałem nowe, przez pierwsze 200km delikatne traktowanie, po 200 ostrzej, po 500 to już w ogóle na ostro , po 1 tys zmiana na syntetyk i po docieraniu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Jak by ktoś potrzebował manualny napinacz łańcucha rozrządu to zapraszam http://www.allegro.pl/show_item.php?item=635639234 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.