Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja leje 10W50 castrol i nic niepokojacego sie nie dzieje.

 

 

A dla czego lejesz taki (tzn 10w50) skoro instrukcja zaleca 10W40, nawet na bagnecie jest tak napisane? Poważnie pytam, jest tańszy? Czy ktoś Ci powiedział ze to "50" zapewnia lepsze smarowanie w wyższej temperaturze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy który zestaw napędowy wybrać. Ja mysle bardziej nad xringowym a wy?

http://www.allegro.pl/item608900274_naped_...twojej_drz.html

 

http://www.allegro.pl/item618850756_zestaw..._drz_400_e.html

 

 

standardowy łancuch od DIDa do DRZ-E ma oznaczenie VM, a tu dałeś linka do VXa więc słabszego łańcucha. Sam łańcuch VM jest w cenie całego zestawu który zalinkowałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem Panowie.

Chciałbym abyście powiedzieli mi jedną rzecz, lub po prostu wyrazili swoje zdanie.

Jak pisałem wcześniej motor mam całkiem krótko i dopiero wsiąkam w to środowisko, chociaż mój brat ujeżdża, głównie szlifierki, od ładnych kilku lat. Spotkałem się z nim w ostatnią sobotę i tak raczej przypadkiem dowiedziałem się, że tego dnia w Gdańsku-Brzeźnie jest rozpoczęcie sezonu. Pojechaliśmy, motorów było od groma, ale ku mojemu zdziwieniu same chopery, szlifierki i turystyki, przyjechało jedno KLX ze dwie DT50 i parę Transalpów. Tak się zastanawiam dlaczego nie było więcej endurowców. Wszyscy ujeżdżali maszyny po lasach i poligonach w tym czasie, czy wynika to z "niechęci" do asfaltu i przekonania że takie imprezy są dla motocykli dedykowanych do jazdy po utwardzonych drogach?

Jak to jest?

 

z racji posiadania paru sprzetow mam ten komfort ze na spotkania w terenie jade terenowym a na spotkania asfaltowe jade cruiserem, poprostu tak jak do zupy nie uzywam widelca a do frytek lyzki :icon_mrgreen:

mysle ze wiele osob tak do tego podchodzi wiec jest jak jest :)

jezdzac terenowym mam wielka awersje do asfaltu z ktorym mam stycznosc jedynie przy pokonywaniu w poprzek

i mysle ze takie imprezy sa dobre dla sprzetow ktore sa zamykane w garazu gdy przyjdzie zima :icon_twisted:

 

 

czemu tam jest gaznik od eski ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

standardowy łancuch od DIDa do DRZ-E ma oznaczenie VM, a tu dałeś linka do VXa więc słabszego łańcucha. Sam łańcuch VM jest w cenie całego zestawu który zalinkowałeś.

http://www.didchain.com/specs.htm

nie ma tu vx, a spotkałem się juz z tak oznaczonymi łańcuchami opisywanymi jako:

- o- ringowy wzmocniony

- x -ringowy wzmocniony

zaś vm, sprzedawcy opisują jako x - ring super wzmocniony

więc jak to właściwie jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dla czego lejesz taki (tzn 10w50) skoro instrukcja zaleca 10W40, nawet na bagnecie jest tak napisane? Poważnie pytam, jest tańszy? Czy ktoś Ci powiedział ze to "50" zapewnia lepsze smarowanie w wyższej temperaturze?

 

ja w koncu zdecydowałem się na gps półsyntetyk 10w40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dla czego lejesz taki (tzn 10w50) skoro instrukcja zaleca 10W40, nawet na bagnecie jest tak napisane? Poważnie pytam, jest tańszy? Czy ktoś Ci powiedział ze to "50" zapewnia lepsze smarowanie w wyższej temperaturze?

 

10W40 i 10W50 ma taki sam zakres temp. Za 10W50 1l placilem 45zl ale w tym sklepie co kupuje, podrożał do 46zl. Spotkałem w weekend majowy paru gosci ktorzy przyjechali z pod Ciechanowa to jeden z nich leje do drz s 15W50 albo 20W50. Link do wykresu > http://bikepics.com/pictures/1664268/

 

 

Jurgen mam zalozony od S bo mialem gaznik od (podobno) dakarowki 41mm i strasznie duzo palił i nie przepalał paliwa na najnizszych ustawieniach. Pomogloby wymiana dysz i strojenie ich do potrzeb motocykla. Nie mam w pooblizu nikogo kto sie na tym zna. Szukac transportu zeby motor zawiesc na strojenie i placic to zdecydowalem sie go sprzedac i kupic mikuni bo tanszy od fcr 39. Na moje odczucie to tylko slabsza reakcja na gaz.

 

Co do łancucha to wedlug wykresu x-ring jest mocniejszy od o-ringa

Edytowane przez str_18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10w40-półsyntetyk,10w50 pełny syntetyk taka w sumie jak widac dla niektórych zadna róznica wiec po w ogóle lac dobry olej przeciez w Tesco tez jest olej i jaki tani......

 

 

ja dzis kupiłem 4l,Castrol Power 1 Racing 10w50 za 155 zł.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z racji posiadania paru sprzetow mam ten komfort ze na spotkania w terenie jade terenowym a na spotkania asfaltowe jade cruiserem, poprostu tak jak do zupy nie uzywam widelca a do frytek lyzki :icon_mrgreen:

mysle ze wiele osob tak do tego podchodzi wiec jest jak jest :)

jezdzac terenowym mam wielka awersje do asfaltu z ktorym mam stycznosc jedynie przy pokonywaniu w poprzek

i mysle ze takie imprezy sa dobre dla sprzetow ktore sa zamykane w garazu gdy przyjdzie zima :icon_twisted:

czemu tam jest gaznik od eski ?

 

Tak sobie myślałem :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że do mnie pijesz? Na temat "szybkiego" docierania było już 100 postów i zdania dalej są podzielone. Nigdy nie docierałem fabrycznie nowego japońskiego motocykla i nie mam na ten temat zdania. Docierałem natomiast silniki motocykli "demoludów" i moje obserwacje są zupełnie odmienne tzn delikatne docieranie przynosi lepsze efekty. Wiem wiem że zaraz napiszesz że to technologie wykonania odległe o lata świetlne, ale jak napisałem japońskiego motocykla nowego motocykla nie docierałem na oba sposoby i nie mam swojego zdania. A ty ile nowych japońskich motocykli dotarłeś? Czy tylko opierasz się na tym co napisano w internecie? Poza tym zdjęcia w tym artykule to lipa wg mnie, zauważcie ze wszystkie tłoki dotarte "na szybko" są idealnie czyste na obwodzie pomiędzy denkiem tłoka a pierwszym pierścieniem, a tam zwykle tłok ma mniejszą średnice (ze względu na rozszerzalność cieplną) i zwykle tam jest okopcenie lub nagar ale nigdy to nie wygląda tak samo jak płaszcz tłoka. Wg mnie te tłoki zostały wypolerowane na potrzeby zdjęcia, ale dosyć bo zaczynamy odbiegać od tematu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...