przemo_a4 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Czy DRZ E powinna posiadać tabliczkę identyfikacyjną przynitowaną do ramy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CRASH Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Witam, mam pytanie do właścicieli DRZ400 E , czy przerabialiście temat z zamontowaniem wentylatora, przy wolnej jezdzie w upalne dni strasznie się nagrzewa silnik. Czy warto się w to bawić czy też zostawić jak jest w oryginale ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Czy DRZ E powinna posiadać tabliczkę identyfikacyjną przynitowaną do ramy? W mojej drz z 2002 jest tylko tabliczka z informacja gdzie mozna uzytkowac sprzet natomiast bez nr. ramy przy glowce ramy;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Co do tych kierunków to polecałbym podskoczyć do sklepu z częściami do przyczep, tam jest spory wybór lamp, lampeczek i innych cudów świecących do przyczep dosłownie za grosze !!! najprościej będzie kupić 2 obrysówki pomarańczowe lub białe tylko założyć żółte żarówki i przykręcić w miejsce standardowych migaczy, zasłoni otwory po migaczach i bedzie wygladało w miarę ładnie i oryginalnie :) Ja kiedyś nie mogłem znaleść tylnej lampy do aprilki a jak znalazłem to za kosmiczne pieniądze i na zamówienie, to założyłem lampe o podobnych rozmiarach i wyglądzie właśnie dobraną w takim sklepie za 8 zł o ile dobrze pamiętam i było git. pozdro Witam, mam pytanie do właścicieli DRZ400 E , czy przerabialiście temat z zamontowaniem wentylatora, przy wolnej jezdzie w upalne dni strasznie się nagrzewa silnik. Czy warto się w to bawić czy też zostawić jak jest w oryginale ? Myśle że żółtki już jakoś tak to wymyślili że nie trzeba nic modyfikować, skoro się nie zapala kontrolka od temperatury silnika, w mojej 400 S jest wentylator na jednej z chłodnic, ale jeszcze nigdy się nie włączył.......noooo chyba ze nie działa <lol> pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 W DRZ S wentylator musi się załączyć sam po około 10 minutach pracy na wolnych obrotach gdy rozgrzewasz silnik. Jeśli tak nie jest to masz jakiś feler z wiatrakiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 W DRZ S wentylator musi się załączyć sam po około 10 minutach pracy na wolnych obrotach gdy rozgrzewasz silnik. Jeśli tak nie jest to masz jakiś feler z wiatrakiem. W sumie to nigdy chyba jeszcze nie pykał sobie na wolnych obrotach około 10 minut, bo po co aż tyle czasu go grzać na postoju...., ale trzebaby kiedyś sprawdzić. Ten wiatrak jest na 12V ? A czujniczek do niego jest to ten taki biały "wystawający" zaraz obok z chłodnicy ? Pod ten sam czujnik podłączona jest też kontrolka od temperatury ?? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 CRASH ja bym żadnej elektryki nie montował, zaopatrz się w korek oleju z termometrem. w żwirowni przy tyraniu konkretnym pod 110st podchodzi , wystarczy przelot po prostej bez obciążenia i wraca wszystko do normy . Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CRASH Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 OK. Podziękował Panowie za odpowiedzi , przypuszczałem że tak ma być , no ale , zawsze lepiej zapytać bardziej doświadczonych w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Myśle że żółtki już jakoś tak to wymyślili że nie trzeba nic modyfikować, skoro się nie zapala kontrolka od temperatury silnika, w mojej 400 S jest wentylator na jednej z chłodnic, ale jeszcze nigdy się nie włączył.......noooo chyba ze nie działa <lol>pozdro czy uklad chlodzenia e ma inny niz s, chyba nie mi przy wolnej jezdzie, ala trial dosc czesto latem zalancza sie wentylator na thumpertalku tak pisza i osobiscie uwazam ze do wolnych jazd warto zainwestowac w wentylator skoro e ma juz jakis czyjnik temperatury mysle ze to zaden problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaotik Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 (edytowane) Czy DRZ E powinna posiadać tabliczkę identyfikacyjną przynitowaną do ramy? Moja DRZ "E" nie posiada żadnej tabliczki, mam tylko wybity na ramie VIN. Przy przeglądzie rejestracyjnym diagnosta trochę marudził, ale dobra bajera i nie było problemu. czy uklad chlodzenia e ma inny niz s, chyba nie mi przy wolnej jezdzie, ala trial dosc czesto latem zalancza sie wentylator na thumpertalku tak pisza i osobiscie uwazam ze do wolnych jazd warto zainwestowac w wentylator skoro e ma juz jakis czyjnik temperatury mysle ze to zaden problem Jeżeli masz w "E" czujnik temperatury, to pewnikiem chłodnice masz przeszczepione z "S" albo "SM". Wersja "E" nie posiada czujnika temperatury, a i średnice króćców do podpięcia obiegu czynnika chłodzącego w wercji "S" są większe - są problemy przy nakładaniu węży. Edytowane 23 Stycznia 2009 przez kaotik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 (edytowane) Jeżeli masz w "E" czujnik temperatury, to pewnikiem chłodnice masz przeszczepione z "S" albo "SM". Wersja "E" nie posiada czujnika temperatury, a i średnice króćców do podpięcia obiegu czynnika chłodzącego w wercji "S" są większe - są problemy przy nakładaniu węży.z tym czujnikiem temperatury w e zle doczytalem, przepraszam krocce w s wieksze ? ciekawe Ten wiatrak jest na 12V ? a ile volt ma instalacja ? :icon_twisted: A czujniczek do niego jest to ten taki biały "wystawający" zaraz obok z chłodnicy ? wiatrak jest na dole, czujnik na gorze, na gorze w obu chlodnicach Pod ten sam czujnik podłączona jest też kontrolka od temperatury ?? nie, pod drugi Edytowane 23 Stycznia 2009 przez -Jurgen- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawadał Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Czesc wszystkim . U mnie w wersji E nie mam tabliczki tylko numery na główce , czujnika sie też nie doszukałem . Ostatnio oglądałem wersje S z 2001 i byly tam dwa wiatraki na chlodnicach , nie wiem czy to normalne :icon_rolleyes: Mam jeszcze zapytanie : czy są jakieś roznice miedzy głowicami w E i S poza tą śrubą po stronie rozrządu na środku tak z góry ? I po co takowa jest ? Cos mi sie zdaje ze mam w E głowice z S-ki :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Ta śruba jest we wszystkich drz z roczników 2000-2002. I chyba jest ona po to żeby łańcuch rozrządu nie wpadł do karterów podczas regulacji zaworów. A głowice wersji E i S są identyczne, różnica jest tylko w wałkach rozrządu (w E są większe skoki krzywek) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawadał Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Ta śruba jest we wszystkich drz z roczników 2000-2002. I chyba jest ona po to żeby łańcuch rozrządu nie wpadł do karterów podczas regulacji zaworów. A głowice wersji E i S są identyczne, różnica jest tylko w wałkach rozrządu (w E są większe skoki krzywek) Okej spoko dzieki . Narazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Koledzy nie orientujecie sie ile moze kosztowac rama do drz E. Czysta gola rama, bez podnozkow, gum, stelaza ale z dokumentami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.