piasektt Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 ...o dl 1-1,5 cm wychodzącą ze spodu komory, widac ja od lewej strony motocykla. Na nią nanizany [u mnie ... Tak ma być Czy ktos z was ma dane potrzebne do regulacji gaznika Keihin FCR 41 ?I poprosze o namiary na mechanike b.dobrze znajacego DRZty w okolicach wawy. Z gory wielkie dzieki Mam takowe, tyle że do innej pojemności. Ale to jest tak dbry gaźnik że zabardzo nie ma co mu przeszkadzać. Co prawda ja przed każdą jazdą w CRf go doregulowuje (temperatura, wysokośc n.p.m, itd) ale w DRZ nie jest to koniczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 :wink: ;) :icon_razz: wymieniłem pierścienie, łańcuch rozrządu, podkładke głowicy ale kompresja nadal niska - 6 atmcylinder wygląda cacy, żadnych rys, przetarć, tłok nie przepalony, głowica szczelna - przez dwa dni nie wypuściła ani kropli... co robić bo mi już ręce opadają? :icon_mrgreen: na marginesie gdzie podłączyć górny wężyk od zbiornika wyrównawczego? i gdzie podłączyć ten środkowy wężyk który wychodzi od tej puszki przy napinaczu łańcucha rozrządu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 :D :bigrazz: :cool: wymieniłem pierścienie, łańcuch rozrządu, podkładke głowicy ale kompresja nadal niska - 6 atmcylinder wygląda cacy, żadnych rys, przetarć, tłok nie przepalony, głowica szczelna - przez dwa dni nie wypuściła ani kropli... co robić bo mi już ręce opadają? :icon_mrgreen: na marginesie gdzie podłączyć górny wężyk od zbiornika wyrównawczego? i gdzie podłączyć ten środkowy wężyk który wychodzi od tej puszki przy napinaczu łańcucha rozrządu.. srodkowy wezyk od odmy(puszki przy napinaczu) w wersji S podłaczony jest do gumy od filtra powietrza,w wersji E idzie w "powietrze,gorny wezyk od zbiorniczka tez idzie w powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Tak ma być EEEEE wątpię zostawiłem na noc z zamkniętym kranikiem i zastałem kałużę paliwa,podejrzewam, ze:- pływak, zawór pływakowy puszcza- albo jesli ta rurka to spust paliwa [w co wątpię]-słabo został zamknięty ktoś wie od czego jest ta rurka ? [drz400e / keihin fcr39h] ?FOTO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzeboob Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 EEEEE wątpię zostawiłem na noc z zamkniętym kranikiem i zastałem kałużę paliwa,podejrzewam, ze:- pływak, zawór pływakowy puszcza- albo jesli ta rurka to spust paliwa [w co wątpię]-słabo został zamknięty ktoś wie od czego jest ta rurka ? [drz400e / keihin fcr39h] ?FOTO Ta rurka kolego to weżyk przelewowy paliwa. Jeżeli masz źle wyregulowany pływak ( a masz !!! ) wtedy w komorze pływaka jest za dużo paliwa i nadmiar ucieka właśnie tym wężykiem tworząc kałużę pod twoim motocyklem.Twoim problemem jest źle wyregulowany pływak, powinnieneś go troszkę obniżyć, lekko doginając blaszkę wtedy zaworek się zamknie zanim zdąży się przelać paliwo i twój problem zniknie.Nie licz na to że kranik powstrzyma dopływ paliwa do gaźnika bo taka jego natura ze zawsze minimalnie bedzie przepuszczał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 :clap: :P ;) wymieniłem pierścienie, łańcuch rozrządu, podkładke głowicy ale kompresja nadal niska - 6 atmcylinder wygląda cacy, żadnych rys, przetarć, tłok nie przepalony, głowica szczelna - przez dwa dni nie wypuściła ani kropli... co robić bo mi już ręce opadają? :bigrazz: jak kupiłem jego pierscienie były zapieczone, możliwe że nie ma kompresji bo z cylindra zrobił się owal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 (edytowane) jak kupiłem jego pierscienie były zapieczone, możliwe że nie ma kompresji bo z cylindra zrobił się owal?Według mnie to nawet jak byłaby kompresja(taka żeby palił) to i tak długo to nie pochodziłby na tym tłoku. Zmień tłok i zrób szlif cylindra. Edytowane 26 Lipca 2008 przez Moto33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 EEEEE wątpię zostawiłem na noc z zamkniętym kranikiem i zastałem kałużę paliwa,podejrzewam, ze:- pływak, zawór pływakowy puszcza- albo jesli ta rurka to spust paliwa [w co wątpię]-słabo został zamknięty ktoś wie od czego jest ta rurka ? [drz400e / keihin fcr39h] ?FOTO No tak ale w w gaźniku bena jest. Możliwe że masz jakiś problem z pływakiem ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
unkas Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Koledzy. chcę kupić aluminiowe osłony na dekle do mojej drz, czy ktoś ma na sprzedaż za rozsądną cenę, albo może wie gdzie mogę to tanio kupić. Ostatnio mało brakowało a hamulec zrobiłby mi dziure w osłonie, na szczeście skończyło sie tylko wgnieceniem. pozdr Napewno są albo i były na allegro bo sam myślałem ostatnio co by się nie zabezpieczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 26 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Ktoś wie jakie przyśpieszenie do 100km/h "książkowo" ma drz :D Jakie wersja E i jakie wersja S ;) Kumpel mnie dziś spytał i nie wiedziałem ;) :D Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Ta rurka kolego to weżyk przelewowy paliwa. Jeżeli masz źle wyregulowany pływak ( a masz !!! ) wtedy w komorze pływaka jest za dużo paliwa i nadmiar ucieka właśnie tym wężykiem tworząc kałużę pod twoim motocyklem.Twoim problemem jest źle wyregulowany pływak, powinnieneś go troszkę obniżyć, lekko doginając blaszkę wtedy zaworek się zamknie zanim zdąży się przelać paliwo i twój problem zniknie.Nie licz na to że kranik powstrzyma dopływ paliwa do gaźnika bo taka jego natura ze zawsze minimalnie bedzie przepuszczał. Dzięki...ale czy aby na 100% ta rurka nie odbywa sie zrzut paliwa przy spuszczaniu wahy np na dłuższy postój? Jeśli zrzut idzie inna dziurka - sprawa jasna [pływak zaworek trza rozbierać] i tu mam prośbe do szanownych kolegów ma ktoś manuala do drz gdzie fcr39h jest opisany z parametrami [dorwałem tylko mikuni :)], lub manuala do samego fcr39h ? Zlożeniówke znalazłem[dzieki Paweł]:http://images.powersportsnetwork.com/fiche...es/2037_12A.gifa teraz potrzebne mi info jakie sa parametry regulacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chichio Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Napewno są albo i były na allegro bo sam myślałem ostatnio co by się nie zabezpieczyć. OPcja szukaj na allegro jest dostepna dla wszystkich: http://allegro.pl/item403743161_oslony_dek..._supermoto.html ps. nie jest to moja aukcja. ALe sam kupilem wlasnie tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzeboob Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 OPcja szukaj na allegro jest dostepna dla wszystkich: http://allegro.pl/item403743161_oslony_dek..._supermoto.htmlps. nie jest to moja aukcja. ALe sam kupilem wlasnie tam Myślałem, że ktos kupuje poza allegro i zna sklepy czy hurtownie gdzie idzie te osłony kupić nieco taniej, bo przyznacie ze 150 zł za dwie aluminiowe blaszki to chyba nie tanio. No ale z tego co widze allegro rządzi !!! Dzięki...ale czy aby na 100% ta rurka nie odbywa sie zrzut paliwa przy spuszczaniu wahy np na dłuższy postój? Jeśli zrzut idzie inna dziurka - sprawa jasna [pływak zaworek trza rozbierać] i tu mam prośbe do szanownych kolegów ma ktoś manuala do drz gdzie fcr39h jest opisany z parametrami [dorwałem tylko mikuni :(], lub manuala do samego fcr39h ?Zlożeniówke znalazłem[dzieki Paweł]:http://images.powersportsnetwork.com/fiche...es/2037_12A.gifa teraz potrzebne mi info jakie sa parametry regulacji Na dłuższy postój spuszczasz paliwo z gaźnika odkręcając tą większą śrubkę na dole pokrywy pływaka kolo czarnego wężyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Moto33 w drzecie cylinder jest pokryty scem'em , nie da się z nim nic zrobić, jedynie delikatne honowania albo nabicie tulei mbk S'ka ma 4.9 skalim1 dzisiaj sobie zrobiłem pomiar sprężania i też mi wyszło 6atm a po zalaniu olejem pod 8,5 podskoczyło i koniec :buttrock: w kosiarce pokazuje 11 więc chyba manometr nie jest uszkodzony :icon_evil: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
unkas Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Zmagał się ktoś problemami z elektrycznością w drzecie? Od początku lipca by pojeździć zmuszony byłem ładować akumulator by przyzwoicie móc odpalić na rozruch, lub jak nie było czasu albo sie nie chciało ładować to na pych brałem. I sie wkońcu zmobilizowałem, miernik w dłoń i wyszło na to ze chyba regulator zwalony bo na jego wyjściu niespełna 3v a z alternator przy wolnych obrotach po 30 gdzie przy lekkim dodaniu gazu jest juz 60 wiec nic innego szlag nie trafił chyba jak regulator. Teraz tylko pytanie czy dopasuje z innego moto albo pozostaje z jakiejś drz szukać? Trafił się już komuś on do wymiany? z góry dzięki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.