davopl Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 ja zamierzam lać Castrol Power Offroad 10w40.z motula jaki był by najlepszy do tego sprzętulepiej fullsyntetyk czy półsyntetyk? MOTUL 300V COMPETITION 15w50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paf Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 Na klasa sklepmotocyklowy.pl tez musisz czekac? Tam jest napisane ze dostepny na magazynie. Dzieki za infojuz odlozony:) A swoja droga moja Suka ma 14500km nabite. Czy to troche nie zamalo na wymiane rozrzadu? Cytuj EXC 250 2tttttttEXC 400 R jak Rules,DRZ 400 ADV oddana w dobre rece,Romet 700 Pegaz - dzieciństwo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 Dzieki za infojuz odlozony:) A swoja droga moja Suka ma 14500km nabite. Czy to troche nie zamalo na wymiane rozrzadu? Pare i jeszcze troche :lalag: postow wstecz ktoś wypowiadal sie na temat łancuszka rozrzadu, że zaczyna byc slyszalny po 10tys. przebiegu a skad mial te info to nie pamietam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 mnie w salonie powiedzieli żeby co 10tys kontrolować łańcuch z napinaczem a olej wymieniam co 2tys km, tak wychodzi z mojej jazdy (60h ~2000km)chociaż gdyby liczyć czas pracy pod pełnym obciążeniem to by wyszło ze 3x tyle :) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawadał Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 Ratujcie... Zaczyna mnie to irytowac bo nie wiem co jest grane. Po przejechaniu jakis 2000 po kupnie strasznie zaczelo mi trzaskac w glowicy. Od razu na serwis, jeden zawor ssacy do poprawienia, wyciagneli lancuszek, naciagneli i maszyna pracowala jak nalezy. Niedawno jednak odezwal sie niepokojacy odglos i tylko na zimnym silniku, tak jakby glosne cykanie. dzisiaj bardzo glosne, ewidentnie od strony lancuszka rozrzadu. Po rozgrzaniu silnik pracuje idealnie. Mechanik wykluczyl napinacz lancuszka, lancuszek oraz zawory bo wszystko posprawdzali i bylo ok. Nawet na thumpertalku nikt nie potrafi pomoc.... Wiecie moze czego to jest przyczyna? moze ktos tak mial... dla spkoju juz do mnie leci ze stanow mechaniczny napinacz lancuszka rozrzadu bo wiem ze w mlodszych rocznikach sa felerne a ja mam 2000 wiec pierwszy model... pomozcie prosze!Czesc kolego mam pytanko o ten napinacz manualny od amerykanów ile cie wyniosła ta impreza bo mi tez cos dzwoni jak sie nagrzeje (2002 r.) . Moto niedawno kupiłem i mam zamiar wymienic łańcuch . I jakos mi nie daje spokoju ten napinacz . Dzieki pozdrawiam Lukasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MichuPl Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 hej jaką macie największą opnę z tyłu tj maksymalny rozmiar potrzebuje wymienić a z braku kasy chciałem założyć kostkę która względem obecnej jest całkiem całkiem jeszcze aktualnie mam 110/100 a ta druga to 130/100 czy będzie ok ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
James Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Witam ;]mam pytanko co do różnic w zawieszeniu i jego regulacji pomiędzy modelami wyprodukowanymi w 2002 i 2004.Są jakieś ? Pozdrawiam :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 zawadał, tu masz linka do tej czesci:http://shop.thumpertalk.com/Manual_Cam_Cha...ng_tt_mcct1.htmprzy okazji polecam forum thumpertalk, jest tam dzial poswiecony naszym DR-Z'tka. Wiele ciekawych rzeczy mozna sie dowiedziec.Ja zaplacilem wraz z przesylka lotnicza 60 dolarow. Wiec na dzien dzisiejszy jakies 120 zl. Podkreslam ze suzuki ma ta czesc za 430 zl wiec bez komentarza ;)Tutaj proces instalacji http://pl.youtube.com/watch?v=dVPbkz3aXR8 . Proste jak drut, tanie a przede wszystkim dzieki temu smigasz bez strachu Co do lancuszka rozrzadu to olek http://www.olekmotocykle.pl/ ma taki lancuszek do DRZ z DIDa za 189 zl, takze 39 zl wiecej placisz i nie trzeba czekac 2 tygodni.Skalim dzieki za pomoc!paf, moja ma kolo 13 000 a lancuszek powoli by trzeba wymienic, wiem bo sprawdzali mi w serwisie. Dlatego czekam na napinacz, kupuje lancuszek i smigam. I prawda jest taka ze w singlach a zwlaszcza DR, DRZ lancuszki padaja szybko :/ cuz taka pasja :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_a4 Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 chciałem kupić fajna DRz, ale po jeździe próbnej zastanowiło mnie zwieszeniehttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...8ad62b55d6.htmlczy to norma ze jest takie miękkie, czy być może w tym egzemplarzu było ustawione na miękko?Musze dodać ze lądowanie było z 30-40 cm, przy słusznej prędkości.Da radę to jakoś samemu ustawić na twrdsze, takie zeby mniej siadało przy ladowaniach?Zakładam wersje optymistyczną, ze to tylko ustawienia, bo moto jest z niskim przebiegiem i przyjechało z zagranicy na szosówkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Da radę to jakoś samemu ustawić na twrdsze, takie zeby mniej siadało przy ladowaniach?Zakładam wersje optymistyczną, ze to tylko ustawienia, bo moto jest z niskim przebiegiem i przyjechało z zagranicy na szosówkach. jak nie jest zuzyte to mozna samemu ustawic.Zalezy jeszcze jaki amor siedzi z tyłu czy ma srubke do regulacji na dole i na górze?? Ustawienie nie zajmuje duzo czasu wiec tak naprawd mozna to zrobic u goscia który ma moto,choc mysle ze skoro je przywiózł wie tez jak ustawic to zawieszenie i raczej...nie da sie nic z nim zrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawadał Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Dieki Jaca juz sie zagłębiam w temacie. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 może kombinował sam z wymianą oleju i pompowaniem, można zregenerować amorek jeśli regulacja nie wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ratosny Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 jakie cisnienia powinny byc w oponach crossowych w drztach??i czy 1 atmosfera=1 bar???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 miękki teren 0.5-0.8 atmśredni teren 0.8-1 atmtwardy teren 0.9-1.2 atm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MichuPl Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 jednostki ciśnień http://www.cyf-kr.edu.pl/rowery/ciskal.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.