piasektt Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Kupiłem na ebay. Koszt 156 zl , montaż banalnie prosty a efekt zajebisty :wink: Daj link do fotek, i aukcjii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzeboob Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Witam, mam pytanie odnośnie gaźnika w suzuki drz 400e (rocznik 2004) , mianowicie w pobliżu komory pływaka jest podłużna złota śrubka widoczna od spodu gaźnika, która musi być wykręcona o ileś obrotów, pytanie o ile? czy ktoś wie? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Pewnie chodzi o regulacje powietrza... to 1,5 -2 obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzeboob Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Pewnie chodzi o regulacje powietrza... to 1,5 -2 obroty dokładnie tak, pewnie o to chodzi, dzięki za odpowiedź, wykręcę o 2 obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 (edytowane) mam pytanie odnośnie gaźnika w suzuki drz 400e (rocznik 2004) , mianowicie w pobliżu komory pływaka jest podłużna złota śrubka widoczna od spodu gaźnika, która musi być wykręcona o ileś obrotów, pytanie o ile? czy ktoś wie? wszystko zalezy jak masz skonfigurowane dysze w gazniku. zeby ustawic ta srubke robisz tak: na cieplym silniku na obrotach jalowych wkrecasz ja az obroty zaczna spadac(silnik zacznie sie dlawic). potem powoli srubke wstecz az obroty beda stabilne.powinno to nastopic miedzy 1 a 2,5 obrotu Edytowane 4 Maja 2008 przez jeremi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magrafb Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Jakie przelozenia macie w swoich drzatach, ja mam wersje E i z przodu 13, tyl 49 zebow. Biegi mam strasznie krotkie V max ok 115km/h. Chetnie bym wydluzyl przelozenia tylko nie chcem zbytnio zmulic sprzeta. Jakie macie sugestie na ten temat?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outalien Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 (edytowane) Jakie przelozenia macie w swoich drzatach, ja mam wersje E i z przodu 13, tyl 49 zebow. Biegi mam strasznie krotkie V max ok 115km/h. Chetnie bym wydluzyl przelozenia tylko nie chcem zbytnio zmulic sprzeta. Jakie macie sugestie na ten temat?? ja mam tył 44 - głównie jeżdże "cross-country", szutry, leśnie drogi - to przełożenie jest ok. Vmax / moment zachowany w rozsądnych granicach, w zakrętach przy odkręceniu trzeba i tak uważać na wyjeżdząjący tył;-) w bardziej wymagającym terenie głównie jazda na 3 - bardzo elastyczny bieg. Edytowane 4 Maja 2008 przez outalien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 tak jak fabryka dała 14/47 , v max ok 130 , w zakrety wchodze 3/4 , na niektórych nawet na 5tce silnik ma sporawy uciąg że nie trzeba redukować :icon_mrgreen: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzeboob Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 wszystko zalezy jak masz skonfigurowane dysze w gazniku. zeby ustawic ta srubke robisz tak: na cieplym silniku na obrotach jalowych wkrecasz ja az obroty zaczna spadac(silnik zacznie sie dlawic). potem powoli srubke wstecz az obroty beda stabilne.powinno to nastopic miedzy 1 a 2,5 obrotu Dzięki jeremi, spróbuję tak zrobić, ale bez przekręcania gaźnika ciężko się do tej śrubki dostać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Dzięki jeremi, spróbuję tak zrobić, ale bez przekręcania gaźnika ciężko się do tej śrubki dostać spróbuj odpalic i wyjac rozrusznik i wtedy krec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Dzięki jeremi, spróbuję tak zrobić, ale bez przekręcania gaźnika ciężko się do tej śrubki dostaćmusisz albo wygiac maly srubokret, albo sklepac kawalek drutu i wygiac go pod katem 90stopni na odpowiedniej dlugosci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outalien Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 mam pytanko: czy filtr typu K&N ("koszyczek":-) tak samo traktujecie sprayem jak filtr gąbkowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Info z manuala Suzuki DR-Z400 E 04 Service Manual ENG By Mosuehttp://c.wrzuta.pl/wi15538/a1f14a6e0011619...9BkPwM25e1&ft=f 1,5 obrotu inaczej jest tylko w E-33 ( taki gaznik zapewne w wersji S ) To chyba w kazdym gazniku bedzie tak samo nie zaleznie od rocznika te obroty srubki od powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzeboob Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Koledzy jeszcze jedno pytanie!!! Drzka jak stoi na luzie na wolnych obrotach to chodzi ładnie i równo, ale mi gaśnie na niskich obrotach w czasie jazdy oraz jak dodam gwałtownie gazu w czasie postoju to sie dusi ( niee reaguje dobrze na szybkie dodanie gazu). Czemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 oczywiscie moto jest rozgrzane? :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.