Gość MichuPl Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 dlaczego w garazu na twardym niektórzy stawiją moto jescze na jakimś kawałku drewna np jurgen na avatarze?? chodzi o to zeby sie podłoga nie rysowała czy jest jaś inna siła wyższa?? na miękkim to rozumiem oczyście dlaczego na jakimś drewienku czy płytce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 mniejsze pochylenie czyli lepszy dostep jest czasami do czegos potrzebne poprostu, pozatym jest troche wiecej miejsca obok moto, generalnie trzymam na podnosniku (pryskam lancuch przed kazdym wyjazdem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MichuPl Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 (edytowane) dzięki za odpowiedź ostatnio się pytałem o różnice wersji e od po prostu 400 jak to jest to e ma kopke a drz 400 nie ma ?? albo na odwrtót Edytowane 29 Kwietnia 2008 przez MichuPl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skacowany Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 (edytowane) cześć,załozyłem sobie do wersji S kółka SM zaplecione na piaście od EI tutaj moje lamerskie pytanie:w tej chwili mam tylne koło 150/60. Guma jest ewidentnie za duża i łańcuch ja nieco gryzie, czy da radę założyc na taka felgę ciut węższą oponę? Tak na marginesie musze przyznac ze różnca w trakcji pomiędzy kołami enduro (kartofel) a SM jest kolosalna. Edytowane 29 Kwietnia 2008 przez skacowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 jak guma moze byc za duza jesli w SM jest kapeć 160 i jest na styk ..? poprostu musi to byc wszystko na milimetry dosłownie. ja juz opone zajezdzilem wiec nie dbam o nia ale tez mi zaczyna o lancuch zawadzac (aha no i lancuch musi byc caly czas naprezony w SM) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Cholera cos mi wywalilo forum... Do tej pory tylko czytalem posty w tym temacie ale dzisiaj juz moge pochwalic sie moim nowym nabytkiem:http://www.bikepics.com/members/offroadjack/00drz400/rocznik 2000, wersja "S" z kołami SM, tarcze oryginalne chociaż nie narzekam na siłę hamowania :buttrock: technicznie jak i wizualnie jest w znakomitej kondycji. Dla mnie to okazja życia :) bo na SM choruje juz od okolo 5 lat i w koncu marzenia sie spelnily. Jedyny problem to predkosciomierz, slimak jest z koła 21 calowego wiec trzeba bedzie kombinowac. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Jedyny problem to predkosciomierz, slimak jest z koła 21 calowego wiec trzeba bedzie kombinowac. Pozdrawiam! W liczniku masz opcję kompensacji.To jest sposób na kalibrowanie wskazań prędkościomierza.Ustalasz to w procentach na minus lub na plus.Poczytaj w instrukcji, masz tam dokładnie opisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topi1989 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Witam ludziska pomóżcie mi mam suzuki dr-z 400sm 2006r. i bardzo mi zależy na tym żeby mieć koła crossowe możecie mi jakoś pomóc?...z góry dzięki. gg:8467498kom:0691753371 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_86 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Cholera cos mi wywalilo forum... Do tej pory tylko czytalem posty w tym temacie ale dzisiaj juz moge pochwalic sie moim nowym nabytkiem:http://www.bikepics.com/members/offroadjack/00drz400/rocznik 2000, wersja "S" z kołami SM, tarcze oryginalne chociaż nie narzekam na siłę hamowania :icon_biggrin: technicznie jak i wizualnie jest w znakomitej kondycji. Dla mnie to okazja życia :) bo na SM choruje juz od okolo 5 lat i w koncu marzenia sie spelnily. Jedyny problem to predkosciomierz, slimak jest z koła 21 calowego wiec trzeba bedzie kombinowac. Pozdrawiam! Bardzo fajny sprzęt. Zmień tylko to mocowanie na tablice i lampy na led. Sam jestem po tej modyfikacji, według mnie moto wygląda o niebo lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outalien Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 (edytowane) Witam ludziska pomóżcie mi mam suzuki dr-z 400sm 2006r. i bardzo mi zależy na tym żeby mieć koła crossowe możecie mi jakoś pomóc?... moim skromny zdaniem posiadanie moto 2w1 to pomyłka, albo enduro albo sm - inne nastawy, inne bajery/detale, inna technika jazdy. chyba już lepiej mieć tańsze ale dwa sprzęty, wyspecjalizowane ???moze się mylę, ciekaw jestem opinii tych co mają moto z dwoma kompletami kół... wchodzą do garażu i co? przez godzine zastanawiają sie co założyć? potem godzinę zmieniają - a tu dwie godziny latania uciekły! no ciekaw jestem. po za tym chyba szkoda "wymuskanego sm" w błoto pakować?enduro z sm dla mnie na tylko wspólny punkt w kwestii podobnego kasku i gogli:-))) Edytowane 29 Kwietnia 2008 przez outalien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MichuPl Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 witam temat moze juz był ale nic nie rozumiem...więc pytanie brzmi tak jak OBNIŻYĆ drz-ete?? molwie o jakimś prostym skutecznym i bezpiecznym sposobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skacowany Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 (edytowane) moim skromny zdaniem posiadanie moto 2w1 to pomyłka, albo enduro albo sm - inne nastawy, inne bajery/detale, inna technika jazdy. chyba już lepiej mieć tańsze ale dwa sprzęty, wyspecjalizowane ???moze się mylę, ciekaw jestem opinii tych co mają moto z dwoma kompletami kół... wchodzą do garażu i co? przez godzine zastanawiają sie co założyć? potem godzinę zmieniają - a tu dwie godziny latania uciekły! no ciekaw jestem. po za tym chyba szkoda "wymuskanego sm" w błoto pakować?enduro z sm dla mnie na tylko wspólny punkt w kwestii podobnego kasku i gogli:-))) Ano nie zgodzę sie z tobą. (prawie)1. SM od S i E pomijając część mechaniczną różni się również mapą zapłonu2. SM w teren może być dla "hardkorowca" ciut za słaba dla poczatkujacego wystarczy. (tutaj pewien nie jestem bo nie jeździłem SM na kołach enduro ale mi tak logika mówi)3. IMHO kupujac wersję S lub E jest sens kupiowania drugiej pary kółek. kupując wersję SM juz chyba mniej 4. Zmiana kół we dwie osoby to 20 minut bez szaleństw (jak nam się bardzo spieszyło wyszło poniżej 15 jak nam się bardzo niespieszyło to wyszło powyżej godziny) 5. Ograniczenie w wersji E na kołach SM to koszmarny przyrost mocy na starcie (trzeba uważać na swiatłach z puszczaniem sprzegła), niższy V-max, zabawa z licznikie (musze to dzisiaj w końcu zrobić) i co naważniejsze w mieście niższe moto o parę centymetrów (znowu musze uważać na lusterka)6. Zaleta to zajebiaszcze lepienie się do asfalta. Bardzo zajebiaszcze. Wszystko ww pod warunkiem ze w kołach SM masz założone normalne tarcze. Jesli masz tarcze SM + adapter przekładanie robi się rzeczywiście nieco koszmarne Doswiadczenia spisane na podstawie mojej S i kumplowej EZanim sie przesiadłem na koła SM miałem dwa komplety kół enduro jedne z kostka a jedne z kartoflem na asfalt. @magmagic: jesteś pewien ze tam też jest 160 a nie 150? Edytowane 30 Kwietnia 2008 przez skacowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outalien Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Ano nie zgodzę sie z tobą. (prawie)1. SM od S i E pomijając część mechaniczną różni się również mapą zapłonu2. SM w teren może być dla "hardkorowca" ciut za słaba dla poczatkujacego wystarczy. (tutaj pewien nie jestem bo nie jeździłem SM na kołach enduro ale mi tak logika mówi)3. IMHO kupujac wersję S lub E jest sens kupiowania drugiej pary kółek. kupując wersję SM juz chyba mniej dzieki, to jest wiadome chyba wszystkim - nie chodziło mi o porównywanie modeli Suzuki - bardziej miałem na myśli moto jako idea 2w1 ("do wszytkiego i do niczego" ) - zupenie rózne techiniki jazdy, inne środowisko, inne nastawy, momenty, przełożenia, inne duperelki (kierunki, lusterka, podnóżki itd. idt.) które przy jezdzie po mieście są przydatne i wskazane, a w terenie (duperelki) zostają na pierwszym zakręcie / drzewie itd itd. imho: przecież SM to nie jest tylko kwestia zmiany kół na 17, tak samo jest w stronę enduro. ale pkt. 3 mi troche wyjaśnił sposób podejścia do tematu... jednak chyba dalej bym był za rozwiązaniem: tańsze ale dwie wyspecjalizowane maszynki (w teren ogołocone E, a na czarnucha wymuskane i dobrze zestrojone SM) wielkie dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skacowany Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 dzieki, to jest wiadome chyba wszystkim - nie chodziło mi o porównywanie modeli Suzuki - bardziej miałem na myśli moto jako idea 2w1 ("do wszytkiego i do niczego" ) - zupenie rózne techiniki jazdy, inne środowisko, inne nastawy, momenty, przełożenia, inne duperelki (kierunki, lusterka, podnóżki itd. idt.) które przy jezdzie po mieście są przydatne i wskazane, a w terenie (duperelki) zostają na pierwszym zakręcie / drzewie itd itd. imho: przecież SM to nie jest tylko kwestia zmiany kół na 17, tak samo jest w stronę enduro. ale pkt. 3 mi troche wyjaśnił sposób podejścia do tematu... jednak chyba dalej bym był za rozwiązaniem: tańsze ale dwie wyspecjalizowane maszynki (w teren ogołocone E, a na czarnucha wymuskane i dobrze zestrojone SM) wielkie dzieki Ależ oczywiście ze jest to zgniły kompromis dla niedzielnego lamera jakim jestem. Po prostu przy moim stosunku jazdy teren/miasto i zasobnosci finansowej nie stac mnie na jakąś 250. W tej chwili jak jade w teren to odkręcam lusterka, (migacze z tyłu wymieniłem na malutkie - sprawdzone sa bardzo gleboodporne). I już wiem ze nawet fikołek na polu co najwyżej rysuje plastiki.Jak jadę na miasto nie przejmuję się tym ze moto jest upierdzielone i podrapane jak niemiecka frau po przejściu armii czerwonej. A na światłach z godnością znoszę pełne politowania spojrzenia kolesi na scigantach :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 w/g mnie DRZ ogólnie jest motocyklem kompromisowym niezaleznie od wersji,jak ktos gania tylko po ulicy kupuje cos w stylu R6 lub R1 a w teren jakiegos yz lub cr a tak mamy drz które sa po prostu kompromisem z załozenia.A wymiana kół jaki to problem???No chyba ze ktos z taką sprawa jedzie do serwisu wtedy faktycznie jest to problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.