Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zmienić licznik...? :) Tam jest linka, więc nic nie zdziałasz. Zainwestuj 40 zł w dodatkowy rowerowy - tam możesz wpisac dowolny obwód koła i sobie poradzi.

 

łeeee...

tak to ja przeciez moge powiedziec temu wbudowanemu licznikowi zeby sobie skorygował różnicę

(instrukcja obsługi się kłania: http://i63.photobucket.com/albums/h154/Elt...k/IMG_0001.jpg)

mnie chodziło o jakies "elegantsze" rozwiazanie

 

Pozdrawiam

SiW (DRZ"S")

 

Na thupmetrtalku podpowiedzieli pewną niegłupią ideę: włozyć tacho od supermoto. I tak w terenie mam w głebokej d... ile i jak szybko pojechałem. A na asfalcie i owszem.

 

Pzdr

Edytowane przez skacowany
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was instalował, a może ma zainstalowany zestaw dynojet w swoim sprzęcie? Jakie są Wasze opinie na ten temat ? Kolejna sprawa to moduł zapłonu. Jest nowy od procom`a , ktoś zmieniał ten element ?

Te dwie rzeczy podobno znacznie podnoszą moc drz. A jakie macie sugestie odnośnie wydechu ? Ceny na ebay zachęcają i zastanawiam się miedzy układem akrapovic lub yoshimura , ale może polecicie coś innego ? Dzieki

Edytowane przez Rafal_86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was instalował, a może ma zainstalowany zestaw dynojet w swoim sprzęcie? Jakie są Wasze opinie na ten temat ? Kolejna sprawa to moduł zapłonu. Jest nowy od procom`a , ktoś zmieniał ten element ?

Te dwie rzeczy podobno znacznie podnoszą moc drz. A jakie macie sugestie odnośnie wydechu ? Ceny na ebay zachęcają i zastanawiam się miedzy układem akrapovic lub yoshimura , ale może polecicie coś innego ? Dzieki

 

ja mam zainstalowany "dyno jet" w wersji "S" (standardowo zdławiona do chyba 40 KM) i musze powiedzieć, że "kompie" znacząco lepiej niż na np. DRZ w wersji "E" (standardowo 50 KM) - porównywałem z kilkoma egzeplarzami. imho. jest taki moment na manetce, że trzeba uważać / z czasem przyzwyczaić się - ułamek sekundy i włacza się "wykładniczo turbo-dopalanie", wtedy wyrywa glebe, "urywa" kostki z gumy... dokładnie nie wiem czy to jest kwestia zwiększonej mocy czy może sposobu oddawania mocy (momentu).. ja jestem bardzo zadowolony. chętnie tez się dowiem jak u innych ten wynalazek się sprawuje.

o

ps. tłumik mam standard przelotowy (samoróbka) + zmieniony wałek rozrzadu na "sportowy" (?).

Edytowane przez outalien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam zainstalowany "dyno jet" w wersji "S"

 

Kupiłeś motor już po przeróbce czy sam zmieniałeś ? Nie jestem za dobry w mechanice i taki zabieg : http://pl.youtube.com/watch?v=VtKWbs0N5lo chyba mnie przerasta... Ciekawe czy w serwisie się tego podejmą :eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłeś motor już po przeróbce czy sam zmieniałeś ? Nie jestem za dobry w mechanice i taki zabieg : http://pl.youtube.com/watch?v=VtKWbs0N5lo chyba mnie przerasta... Ciekawe czy w serwisie się tego podejmą :eek:

 

pewien spec zmieniał i ustawiał wszystko... dostałem gotowca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, ciekawe .

mnie by bardziej satysfakcjonowała wydłużona kapkę 1ka , 3ka i 4ka , bo to trochę dziwne.

startujesz z 2ki, przejeżdżasz 30m i wrzucasz 5kę :icon_twisted:

 

 

mocy jest w sam raz :icon_mrgreen:

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w terenie to mi nie przeszkadza zbytnio, może kwestia pzryzwyczajenia... na drodze to faktycznie, za skrzyżowaniem już 5... z tym ze ja mam dalej standardowa zębatkę, crossowa leży w garażu i czeka na lepsze czasy. wydaje mi się, że wtedy byłby już zbyt duży moment i tył by wyjeżdżał nonstop... no to takie moje uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłeś motor już po przeróbce czy sam zmieniałeś ? Nie jestem za dobry w mechanice i taki zabieg : http://pl.youtube.com/watch?v=VtKWbs0N5lo chyba mnie przerasta... Ciekawe czy w serwisie się tego podejmą :biggrin:

 

robota nie jest wcale taka straszna jak wyglada na filmie. bierzesz brzeszczot albo nagrzana lutownice i na gorze powiekszasz wlot powietrza do filtra(ma miec 3x3cala). wecale nie musi wyjsc tak ladnie ja na filmie, wazne zeby moto po wymianie dysz (w zwiazku z czym wieksza iloscia paliwa) dostawalo wiecej powietrza. a same dysze i iglice masz na filmie bardzo ladnie pokazane jak i gdzie wymieniac.

 

outalien: ciekawe czy ten twoj szpec przy wymianie dysz powiekszyl ci wlasnie wlot powietrza w filtrze bo jesli nie to mocy za duzo ci nie dodal. a do wersci E to i tak jeszcze daleko bo tam sa zupelnie inne gazniki, walki rozrzadu, moduly, stopnie sprezania, wydech itp.

a mocy nigdy za wiele ;)

Edytowane przez jeremi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

outalien: ciekawe czy ten twoj szpec przy wymianie dysz powiekszyl ci wlasnie wlot powietrza w filtrze bo jesli nie to mocy za duzo ci nie dodal. a do wersci E to i tak jeszcze daleko bo tam sa zupelnie inne gazniki, walki rozrzadu, moduly, stopnie sprezania, wydech itp.

a mocy nigdy za wiele :icon_mrgreen:

 

wiesz, to widać do jakiś zamulonych E robiłem porównanie, osobiście dosiadałem w tym samym terenie, tego samego dnia, identyczne wszystkie warunki itd. - pisze więc o swoich odczuciach a nie o prostym teoretycznym porównaniu danych fabrycznych. Może się mylę, traktując swojego sprzęta "na specjalnych preferencyjnych zasadach.." może brak obietywizmu może itd. itd Jednak biorąć pod uwagę to , że E jest dodatkowo 15 kg lższejsza to spodziewałem się jeszcze czegoś więcej ... o wałku, wydechu, zebatkach wspominałem - gażnik mam faktycznie inny niż w E

jednak co do stwierdzenia "mocy nigdy nie za wiele" to bym polemizował, ale po co? mocy musi być wystarczająco.....

DRZ Rulez, nieważne czy to S, E, SM... Super Suczki;-)

 

pozdrawiam

o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc wersji E (te ze USA) rzeczywiscie bylo zdlawionych do ok 42KM. moze wlasnie taka jezdziles. a tak z ciekawosci to sciagnij w swojej suczce siedzenie i zobacz czy wlot powietrza jest powiekszony tak jak na wczesniejszym filmie. jesli nie to po jego powiekszeniu jeszczte troche mocy zyskasz. tylko ze wtedy trzeba na nowo gaznik ustawiac.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypadkowo wszedłem w posiadanie instrukcji do DR-Z 400S/E w formacie pdf.

Jakby ktoś potrzebował to proszę na pw, wyślę mailem.

 

W związku z dużum zainteresowaniem, umieszczam na serwerze. Oto link:

http://www.wrzuta.pl/pliki/mN1RTyxJyb/

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też dziękuję! Właśnie dowiedziałem się, że mam regulację dobicia szybkiego i wolnego w amorku :) Na weekend potestuję, bo jak do tej pory tylko śrubką regulowałem... ale wypas! :)

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam bardzo pilną i przykrą sprawe otoż wywaliłem się na suzuki drz 400 e i lekko pękł mi lewy dekiel aktualnie prowizorycznie zaklejone tasma zeby olej nie uciekał (oczywiście nie jezdze) wiec czy macie jakies rady prosze o sklepy gdzie mozna kupić ten dekiel albo jakies skuteczne i estetyczne (!) sposoby na przeciek jeśli możecie podajcie orientacyjną cene prosze o szybkie odpowiedzi gdyż zależy mi na czasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...