mbk Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) Jak w tytule. :icon_evil: Chyba warto w jednym miejscu w jednym temacie pogadać o tym motocyklu.Obecnie poszukuję manuala a jezyku polskim ew. angielskim do wersji E.Jeśli ktoś jest zainteresowany posiadam manual (ok. 40 Mb) do drz wersji S, mogę zainteresowanym udostępnić.Proszę też o opinie dot. ogumienia. Mianowicie chodzi mi rozmiar tylnej opony, który z doświadczenia najlepiej spisuje się w terenie ( lasy, błoto itp.) Obecnie mam 140/80/18 i wydaje mi się, że nie jest to dobre rozwiązanie. W manulalu do DRZ 400S jest wpisany rozmiar 120/90/18, czy to by było lepsze rozwiązanie? Moja wersja to ta mocniejsza E, czy ktoś ma informacje jaki rozmiar podaje producent do tej wersji?Czeka mnie również zmiana tłoka, planuję Wiseco - czy ktoś ma w tym motocyklu już doświadczenia z wymianą tłoka? No i jeszcze jedno , jak zestroliliście zawieszenie. Macie na to jakiś patent? od jakich nastawów zacząć?? :icon_evil: Edytowane 30 Października 2007 przez mbk Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiba_Enduro Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Pewnie, że warto otworzyć taki temat. Mają userzy KTM, DR350 i innych to czego my nie możemy mieć? :) Niestety nie pomoge Ci zbyt wiele, ponieważ serwisówki do wersji E nie posiadam tylko do wersji S, ale tą jak wiadomo masz.Co do zawieszenie to mnie to samo czeka, chce podnieść troche tył bo jest na maxa obniżony i śmiesznie to wygląda troche. Poniekąd w serwisówce pisze jak to zrobić, ale ja również doczynienia z tym nigdy nie miałem. Ogólnie jak Wam się DR-Zety spisują?Ja mam wersje S od jakiś 2 miesięcy więc póki co nie wiele się najeździłem, w dodatku to moje pierwsze moto więc odniesienia żadnego nie mam. Pozdrawiam!Fiba :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Jak w tytule. :icon_eek: Chyba warto w jednym miejscu w jednym temacie pogadać o tym motocyklu.Obecnie poszukuję manuala a jezyku polskim ew. angielskim do wersji E.Jeśli ktoś jest zainteresowany posiadam manual (ok. 40 Mb) do drz wersji S, mogę zainteresowanym udostępnić.Proszę też o opinie dot. ogumienia. Mianowicie chodzi mi rozmiar tylnej opony, który z doświadczenia najlepiej spisuje się w terenie ( lasy, błoto itp.) Obecnie mam 140/80/18 i wydaje mi się, że nie jest to dobre rozwiązanie. W manulalu do DRZ 400S jest wpisany rozmiar 120/90/18, czy to by było lepsze rozwiązanie? Moja wersja to ta mocniejsza E, czy ktoś ma informacje jaki rozmiar podaje producent do tej wersji?Czeka mnie również zmiana tłoka, planuję Wiseco - czy ktoś ma w tym motocyklu już doświadczenia z wymianą tłoka? No i jeszcze jedno , jak zestroliliście zawieszenie. Macie na to jakiś patent? od jakich nastawów zacząć?? :icon_eek:W tej klasie moto napewno 120 bedzie lepsze od obecnego 140 - to nie szosowka gdzie szersza jest lepsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 140 to opona enduro z niskim bieżnikiem, kup crossówkę 120 i będzie git Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Proszę też o opinie dot. ogumienia. Mianowicie chodzi mi rozmiar tylnej opony, który z doświadczenia najlepiej spisuje się w terenie ( lasy, błoto itp.) Obecnie mam 140/80/18 i wydaje mi się, że nie jest to dobre rozwiązanie. W manulalu do DRZ 400S jest wpisany rozmiar 120/90/18, czy to by było lepsze rozwiązanie? Moja wersja to ta mocniejsza E, czy ktoś ma informacje jaki rozmiar podaje producent do tej wersji? ja w wersji E mialem standart 120/90/18 i taka guma jest najlepsza do niej. 140 jest szyba ciut za szeroka. pzdr aa i jeszcze jedno: mial ktos problemy ze stojanem w drz ?? bo juz nawet z tego forum ktos sie mnie pytal bo rozwalil mu sie tak jak i mi. a zastanawiam sie bo mam teraz prawie nowa drz czy rozbierac to i zabazpieczyc te sroby zeby sie przypadkiem znow podczas jazdy odkrecila :) bo potem robi sie sieczka metalowa w silniku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 zastanawiam sie bo mam teraz prawie nowa drz czy rozbierac to i zabazpieczyc te sroby zeby sie przypadkiem znow podczas jazdy odkrecila :icon_exclaim: bo potem robi sie sieczka metalowa w silniku :icon_exclaim: mam podobną myśl, w dniu zmiany oleju tam zajrzę :icon_exclaim: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 30 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 (edytowane) Cieszę się, że temat zaskoczył i w jeden dzień od razu spory ruch w postach!! :lalag: Co do kapcia to faktycznie z zebranych opinii nie tylko na tym forum, fabryczne 120/90/18 chyba będzie najlepsze. Czy manual do drz'ty masz w j. polskim? Jeśli tak to się napisz bo pewnie będzie sporo chętnych. Ja jakby co mogę angielski udostępnić!!No i ponawiam pytanie o doświadczenia z wymianą tłoka - jaki polecacie (ale z doświadczenia!!) i co przy okazji rozebrania należało by zrobić i które uszczelki wymienić?Zawiechę właśnie zacząłem wczoraj nastawiać, jak dojdę do jakichś zadwowalających nastawów i przetestuję to w terenie :wink: to dam znać. Edytowane 30 Października 2007 przez mbk Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolb123 Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 No dobrze, że powstał taki temat. Ale jeśli jeszcze nie zamknięty to jest git. Bardzo bym kogoś prosił o udostępnienie na jakimś darmowym serwerze serwisówki. Nie musi to być cała tylko najważniejsze dane (ile oleju itp.)Z góry wam dziękuje. P.S. Ile oleju do silnika sie leje do drz 400s? Oraz mam pytanie gdzie dostane jakiąś fajną okleine do drz? Nie chce z allegro bo wzór nie taki może znacie jakąś strone z okleinami. Jeszcze dodam link z niemiecką stroną o drz dużo info http://www.drz400s.de/technikv3.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 1700ml bez filtra1800ml z filtrem luzy zaworowe : ssanie 0.1-0.2 mm wydech 0.2-03 mm Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek.o Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Witam.Koledzy zapomnieli jeszcze o wersji SUPERMOTO :) . A szkoda, jest to dosyć popularna wersja. Mój ma przejechane narazie 3100 km. Jedyny mankament jaki zauważyłem to odkręcająca się nakrętkna główki ramy(połączenie widelca z ramą). Może dlatego, że bardzo dużo gum. Wady :-spalenie nie małe jak na 400 cm-licznik, a raczej kalkulator-mały zbiornik paliwa jak na motocyk "miejski"Zalety :-banalnie łatwy w prowadzeniu-lekki-idealny na miasto-dostarcza dużo "fun-u"-mocne hamulce-i wiele innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Wady :-spalenie nie małe jak na 400 cm-licznik, a raczej kalkulator-mały zbiornik paliwa jak na motocyk "miejski" A jakie masz to spalanie?? Jak powyzej 8 litrow no to duzo,a jak nie to w normie ;)licznik jak licznik,ale ja np lubie miec obrotek jak sam napisales - motocykl miejski - po co Ci wiekszy zbiornik?? Stacja paliw co kawalek - duzy zbiornik to do turystyki,a tu sie liczy kazdy kilogram wiec po co wozic 20 kg benzyny?? :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Wady :-spalenie nie małe jak na 400 cm a ile Ci pali ? Mi wersja E pali 3.8-6,7 Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 31 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 No właśnie przecież DRZ to także baardzo udane SM. Witamy!!Ja do mojej wersji E zachowałem sobie dorobione do poprzedniego motocykla (DR 350) koła 17" SM- mam nadzieję, że będą pasowały z ew. niewielką przeróbką tuleji, ale sprawdze to dopiero na wiosnę- jesienią już tylko TEREN !!!! Co do śruby na główce ramy- potwierdzam też już musiałem dokręcać. U mnie w wersji E jest dramat jeśli chodzi o zegary- nie miałem nic. Obecnie zainstalowałem licznik rowerowy Sigma. Ponieważ będę korzystał z dwóch kpl. kół to w sumie dobre rozwiązanie bo samodzielnie programuję obwód koła i przy przesiadce na Supemoto 17" nie będę miał przekłamań. Natomiast baaardzo mi brakuje obrotomierza Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek.o Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 a ile Ci pali ? Mi wersja E pali 3.8-6,7Zawsze 6,5 litra. Jeżdzę na 95.Może przesadzam ale czasami podczas dłuuuuuuuuuuuuuuuuuugiego wiczoru musze dwa razy tankować. :icon_mrgreen: Poprzednia rzędówka 600 tyle paliła :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuRi Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 A moze ktoś z Was słyszał o silniku do dr-z 400? Mój odmówił wspólpracy dlatego szukam jakiejś używki ewentualnie całej góry silnika: cylinder, tłok, korba, głowica itp. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.