lukszyk Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 witam bede musial zmienic gumy w mojej drz, obecnie mam bridgestone trialwing 42. zalozyl bym chetnie terenowe jakies ale jezdze do pracy przez miasto wiec chyba nie ma sensu takich zakladac. co moglgli byscie polecic?? nie chce opon ktore bede musail zmienic po sezonie, chyba ze to normalne? ;) zastanawialem sie nad Pirelli MT 21 Rallycross, byly by ok? jeszcze jedna sprawa, jak szukam opon to ciezko mi znalesc te same rozmiary jakie mam obecnie, na tyl i przod. obecnie mam 120/90 65p 18 tyl, 80/100 51p 21, pytanie czy musze szukac identycznych rozmiarow czy moze sie czyms roznic? czym i jakie sa granice?. czy moge z przodu zalozyc 90/90 np? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 mitas e-09 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespa Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Mam na sprzedaż koła enduro do DR-Z przystosowane do DR-Z SM (tarcza na tył od SM) i nieużywana (niezakładaną) tarczę Motomaster 320mm. Szczegóły tutaj: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/144810-kola-enduro-do-dr-z-400-sm-i-tarcza-motomaster-na-przod/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadett23 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Kupiłem w sklepie nowy napęd. Przód 13 zębów a tył 50 do tego w sklpie dali mi łańcuch 114 ogniw, gość nie był pewien czy łańcuch jest dobrze dobrany.Co o tym myslicie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 S czy E ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadett23 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Masz dobrze dobrany zestaw.Mega zabawa jest na takim napędzie.Latałem dwa sezony 13/50. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Trzy szybkie pytania dla posiadaczy wersji S. 1. Sytuacja to zgaszone światła (łącznie z postojowymi) oraz wciśnięta klamka hamulca przedniego. Czy u was też włącza się podświetlenie zegarów i światła mijania? Podejrzewam, że nie. Pytanie - co to może być? Ogólnie patrzyłem na te wszystkie przewody pod lampą i wydaje się, że wszystko jest dobrze podłączone. Czy może to być spowodowane odwrotnym podłączeniem kabli do klamki? 2. Mam taką lampę:http://www.bikepics.com/pictures/2076812/Jest ona zapewne nieoryginalna. W serwisówce mam napisane, że żarówka powinna być o mocy 60/55W. W tej lampie mam coś koło 35/35W. Żarówka ta jest okrągła (nie żadne h ileśtam) i jest zastosowany adapter z wejścia trójzębnego na "przekręcaną" żarówkę. Wszystko niby pięknie ładnie, jednak jeżdżąc w nocy jak dla mnie słabo to świeci. Dodatkowo na światłach drogowych świeci chyba po błotniku i zbyt w górę. Co z tym zrobić? Da się jakoś ustawić reflektor? Z tego co widziałem, to są jedynie śruby mocowania. Nawet sam adapter trzeba była spatentować na izolację, bo nie mógł się utrzymać w reflektorze. 3. Jakie macie napięcia ładowania? Pytam, bo aku mi padł i nie wiem czy to jego wina, czy coś nie tak z ładowaniem. U mnie jest zawsze >13V. Na niskich obrotach z włączonymi światłami mam nawet do 14V. Na wyższych obrotach spada do ~13.5V lub więcej (z tego co pamiętam). Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Jakie macie napięcia ładowania? Pytam, bo aku mi padł i nie wiem czy to jego wina, czy coś nie tak z ładowaniem. U mnie jest zawsze >13V. Na niskich obrotach z włączonymi światłami mam nawet do 14V. Na wyższych obrotach spada do ~13.5V lub więcej (z tego co pamiętam). sprawdzę ci w weekend ale mi sie wydaje że u mnie w E jest 14.4 jak w aucie nawet na wolnych obrotach.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Ja miałem między 13,8 a 14,1 voltów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 To ja mam chyba podobnie - sprawdzę jeszcze raz dokładniej. A czy ktoś mógłby poradzić na pozostałe dwa pytania? Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 i jest zastosowany adapter z wejścia trójzębnego na "przekręcaną" żarówkę. to jest zapewne lampa polisporta z allegro i normalnie jest na żarówkę h-4 35/35 wat i wtedy będzie dobrze świecić.....więc kupić normalną żarówke za 5 zł a nie patentować z jakimiś adapterami :D http://allegro.pl/reflektor-lampa-halogen-h4-polisport-lmx-enduro-i1636016613.html twoja jest taka sama ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Właśnie nie bardzo mogłem znaleźć na allegro takiej lampy. Wszystkie są podobne, ale jednak to nie to. Patrzyłem żeby zobaczyć jaka żarówka tam oryginalnie siedzi. Patent z adapterem na "przekręcaną" żarówkę jest od kiedy kupiłem moto. Z chęcią bym zmienił na to H4 tylko jest problem. Mam w garażu żarówkę 60/55W typu H(ni wiem ile). Odłączyłem adapter i podłączyłem ją do wejścia trójzębnego. Świeci ładnie i jasno. Jednak nie można jej włożyć w sam klosz. Ta srebrna obwódka jest zbyt duża. Podejrzewam, że czegoś tam brakuje dzięki czemu lampa nie wchodziłaby tak głęboko w klosz. W googlu znalazłem taki temat:http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?74721-Mocowanie-%BFar%F3wki-H4W 3 poście widać klosz. U mnie nie ma w ogóle tego czarnego czegoś. Czy tak powinno być? Jeśli tak, to jak taką żarówkę zamocować? Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 tam powinna być żarówka h4 ale 35/35 wat max.......nie wiem czy 35/35 a 60/55 nie różnią sie wymiarami, zaryzykuj te 5 zł chyba nie będziesz się ciął po nocach jak okaże że że ta 35 też nie pasuje i zmarnowałeś 5 zł :D przynajmniej u mnie h4 35/35 kosztuje 5.50 Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 A z tym mocowaniem jak? Wchodzi bezpośrednio w klosz czy musi być jakiś trzymak? Bo nie wyobrażam sobie żeby tak samo z siebie się trzymało... Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.