Soku11 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 (edytowane) Co do łączenia, to pewnie masz za dużą średnicę rury. Jeśli tak, to masz podobne problemy co i ja :) W swoim moto uciąłem końcówkę i przyspawałem tulejkę, która zmienia średnicę na 38mm (z 43mm bodajże). Następnie użyłem pasty do wydechów (na wszelki wypadek - nie trzeba było) i ścisnąłem obejmą skręcaną. Sama pasta mi nie pomagała, bo ją wydmuchiwało - stąd pomysł z końcówką. I sprawdź czy nie masz czasami za długiej tej rury. Jak jest za długa, to będzie się opierać na pierścieniu przy końcu kolektora. Przy okazji:Ma ktoś standardowy tłumik do DRZ S? Jeśli tak, to prosiłbym o zmierzenie średnicy wylotu. Chodzi mi tyko o rurkę wewnętrzną, którą wylatują spaliny - nie o cały otwór. Edytowane 7 Czerwca 2011 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukszyk Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Przy okazji:Ma ktoś standardowy tłumik do DRZ S? Jeśli tak, to prosiłbym o zmierzenie średnicy wylotu. Chodzi mi tyko o rurkę wewnętrzną, którą wylatują spaliny - nie o cały otwór. u mnie w S orginalny tłumik, wylot ma 22-24mm średnicy, ma minimalne zwężenie do środka a mierzyłem na samej koncówce, dlatego dalem te 2mm różnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Dzięki wielkie :) Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Kupię boczek od filtra powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korczu Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 WitamPanowie czy do DRZ S mozna przypasowac gaźnik od dr 600? Jest to gaźnik mechaniczny z pompka przyspieszajaca nazywa sie podobno mikuni tm 38 ss. Jesli ktos slyszal cos o takiej modyfikacji to prosze o info. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 dr 600 ma na 90% gaźnik mechaniczny ale bez pompki.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korczu Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 wersje Dakar miały pompke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 jak sprawdzić w drz stan łańcuszka rozrządu ??da sie jakoś to zrobić czy tylko wymiana w ciemno wchodzi w grę jak mam wątpliwości ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 u mnie zmieniali te napinacze na ręczne, bo te po ilus tam km lubiały się zaciać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 zajebisty filmik dzięki u mnie zmieniali te napinacze na ręczne, bo te po ilus tam km lubiały się zaciać do chyba 2003 roku to była wada fabryczna, potem niby poprawili...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 jak sprawdzić w drz stan łańcuszka rozrządu ??da sie jakoś to zrobić czy tylko wymiana w ciemno wchodzi w grę jak mam wątpliwości ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 dobra zachwycony nie jestem wychodzi że mój napinacz jest maksymalnie wyciągnięty(13 zębów widać i nie da się go bardziej wyciągnać ), a łancuszek i tak hałasuje czyli szykuje sie BUM i trzeba szybko myśleć o wymianie....jutro sprawdzę jeszcze raz żeby mieć 100% pewności bo źle złożyłem całość (na szczęscie nie odpaliłem moto ) bo włożyłem na maxa wysunięty napinacz a nie mam 100% pewności że był absolutnie max wysunięty (chociaż liczyłem zęby i wychodziło że jest 13 jak chciałem go pociągnąc za ten bolec czy wysunie się jeszcze bardziej to sie nie dało, potem sprawdzałem czy normalnie sie wysuwa i czy sie nie cofnie ) i potrzebuje wiedzieć 2 rzeczy ..... jak zakłada sie łańcuszek metodą przeciągania ?? rozebrałbym już ten cały bok tylko że boje sie komplikacji że czegoś nie ogarnę :D pozatym chciałbym uniknąc ściagania wałków rozrządu narazie bo nie mam klucza dynamometrycznego a nie chcę ich dokręcać na pałę bo to sie może źle skonczyć..........z tego co sie orientuje przy przeciągnięciu miałbym rozkuć fabryczny łańcuszek, załapać na niego nowy przeciągnąc i zakuć już na wałkach tak ?? tylko że wtedy z kolei potrzebuje zakuwarkę do łancuchów za 500 zł........ pozatym po czym poznać że mój łańcuszek da sie rozkuć i jak to zrobić ?? japierdziele masakrycznie skomplikowana operacja zaczynam tęsknić za 125 2t :D :D :D wysoką cenę trzeba płacić za zarąbistą charakterystykę silnika :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 (edytowane) Ja zakuwałem normalnie na zębatce, dobry punktak,dwa młtoki młotek i ogień. Rozkuć? Zabezpieczasz szmatami wszystko czemu moze zaszkodzić opiłek i scinasz na równo z ogniwem wystające nity, potem punktak...Przynajmniej takie kowalstwo tolerowała XLa. Jednak mniej denerwujące jest zdjęcie kapy i odkręcenie wałków i taką metodę ci radzę. Obadasz se przy okazji sprzęgło i inne bzdety. Klucz dymany YATO kosztuje 150zł. Pamietaj, żeby przykręcic zębatki do wałka na klej. Adel bystry jesteś, nie ma co :icon_mrgreen: Edytowane 17 Czerwca 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Ja zakuwarke do łańcuszka rozrządu zrobiłem z zakuwarki do łańcucha rowerowego, nic trudnego, a koszt 8 zł :P Z łańcuchem nic się nie dzieje. A zużycie łańcuszka najlepiej określić po zmierzeniu długości odpowiedniej ilości ogniw, takie dane powinny być w serwisówce. Określenie za pomocą napinacza może okazać się błędne ,bo nie powie jednoznacznie czy to łańcuszek jest do wymiany czy może ślizgi skończyły się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Klucz dymany YATO kosztuje 150zł klucz dymany toy toya to ja mogę mieć za 50 zł nowy, tylko że już kilku mechaników mi mówiło że nie ma sensu kupować gówna bo po pierwsze dokładność ma zerową, według klucza jest dokręcone na 10Nm a w rzeczywistości są 3 Nm więc równie dobrze by można było zwykłym z czuciem dokręcać...........po drugie podobno kilka mocniejszycgh dokręceń i sie rozlatuje z reguły :D a YATO to jest taka ,,ekskluzywniejsza'' toya z tego co sie orientuje, chociaż wszyscy sobie chwalą ich narzędzia więc sam nie wiem :D jakby dało radę za 200 zł kupić dobry klucz to bym sie nie wahał..... jak już miałbym coś kupić to na dłużej a nie na jeden raz..... o czymś takim myślisz ?? http://allegro.pl/yato-yt-0750-klucz-dynamometryczny-3-8-19-110nm-i1656062542.html mam do crzty instrukcje clymera tylko musze znaleźć to zobacze z ciekawości jakie momenty są Ja zakuwarke do łańcuszka rozrządu zrobiłem z zakuwarki do łańcucha rowerowego, nic trudnego, a koszt 8 zł :P a jakieś szczegóły co i jak :D ?? wchodzę do rowerowego i prosze o zakuwarkę do łańcucha tak ?? a rowerowe łańcuchy nie mają czasem też rozmiarów ?? co przerobić ?? jak sie takiego narzędzia używa?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.