unkas Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 HejCzy orientujecie się jak wygląda sytuacja z wymiana zamka/bębenka blokady kierownicy, gdyż nie posiadam kluczyka a nie raz jednak by się przydał. Mam w zamiarze dorobić ale do tego musiałbym owy zamek/bębenek wydobyć z ramy bo tak to raczej się nie da rady, tylko jak to ugryść ? Sądzę ze będę musiał się za to zabrać od środka by go wydłubać więc czeka mnie ściągnięcie przodu i mam tu też pytanie jak się za to wziąć co by nie narobić sobie niepotrzebnej roboty i jak wygląda sprawa z wyciągnięciem blokady? Może ktoś to już przerabiałByłbym bardzo wdzięczny za pomoc i przy okazji mógłby ktoś podpowiedzieć jak wygląda regulacja przodu (upside-down) no i tyłu bo szczerze mówiąc to zabardzo nie wiem a nie chce próbować i zmieniać nastawów na ślepo by nie było gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek436 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 (edytowane) Witam mam bardzo pilną i przykrą sprawe otoż wywaliłem się na suzuki drz 400 e i lekko pękł mi lewy dekiel aktualnie prowizorycznie zaklejone tasma zeby olej nie uciekał (oczywiście nie jezdze) wiec czy macie jakies rady prosze o sklepy gdzie mozna kupić ten dekiel albo jakies skuteczne i estetyczne (!) sposoby na przeciek jeśli możecie podajcie orientacyjną cene prosze o szybkie odpowiedzi gdyż zależy mi na czasie http://www.sklep1.larsson.pl/ Edytowane 22 Kwietnia 2008 przez Bartek436 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Witam mam bardzo pilną i przykrą sprawe otoż wywaliłem się na suzuki drz 400 e i lekko pękł mi lewy dekiel aktualnie prowizorycznie zaklejone tasma zeby olej nie uciekał (oczywiście nie jezdze) wiec czy macie jakies rady prosze o sklepy gdzie mozna kupić ten dekiel albo jakies skuteczne i estetyczne (!) sposoby na przeciek jeśli możecie podajcie orientacyjną cene prosze o szybkie odpowiedzi gdyż zależy mi na czasie to jest jeden ze slabych punktow drzetek. pokrywy sa z delikatnych stopow magnezowych i nie sposob ich pospawac. jesli nie ma duzej oslony pod silnik albo tez karbonowych oslon na boczne dekle to czesto przy upadku na twardym podlozu konczy sie to tak jak u ciebie.mozesz pekniecie zakleic klejem np poksipolem(oczywiscie po dokladnym oczyszczeniu i odtluszczeniu - zbyt estetyczne to nie bedzie ale skuteczne) albo szukac uzywanego dekla np. na allegro, ostatnio nieco uzywanych czesci do DRZ tam sie pojawilo. nawet jakis czas temu ktos mial taki dekiel bodajze za 400zl. Bo nowych to chyba nie ma w sprzedazy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Witam mam bardzo pilną i przykrą sprawe otoż wywaliłem się na suzuki drz 400 e i lekko pękł mi lewy dekiel aktualnie prowizorycznie zaklejone tasma zeby olej nie uciekał (oczywiście nie jezdze) wiec czy macie jakies rady prosze o sklepy gdzie mozna kupić ten dekiel albo jakies skuteczne i estetyczne (!) sposoby na przeciek jeśli możecie podajcie orientacyjną cene prosze o szybkie odpowiedzi gdyż zależy mi na czasie zapraszam na gadu 2035516,posiadam wszystkie czesci do suzuki DRZ 400 uzywane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MichuPl Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 (edytowane) powierzchnie wyczyściłęm poxipolem następnie odtłusciłem benzyna extrakcyjna i nałożyłem poxipolu troche prowizora ale olej nie ucieka moto smiga jutro dam wiecej info jak to wygląda i moze jakąś fotke rzuce , smieszna sprawa bo moto na postoju sie wywrócilo i nozka od biegów wybiła dziurke mam nadzieje ze bedzie ok (nie mam zamiaru wymieniac dekla) a niedługo tak czy siak moto dostanie osłone pod silnik (ponoc od dr 650 pasuja jak to jest??) i osłone jakąś własnej roboty nas chłodnice dorobie Edytowane 22 Kwietnia 2008 przez MichuPl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 moto dostanie osłone pod silnik (ponoc od dr 650 pasuja jak to jest??) i osłone jakąś własnej roboty nas chłodnice dorobie Ja założyłem od DR650. Pasuje ok. Nałożyłem na fabryczne osłony.Zachodzi na boki i osłania boki silnika.Pół roku pod silnikiem i jest dzielna, przeżyła kilka upadków i jeden konkretny (ze skrzywioną kierownicą). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MichuPl Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 (edytowane) RafRaf mógłbyś mi wysłać zdjęcia jak ta Twoja osłona pod silnikem wygląda??osłania ładnie pokrywy?? Edytowane 23 Kwietnia 2008 przez MichuPl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 smieszna sprawa bo moto na postoju sie wywrócilo i nozka od biegów wybiła dziurke no wlasnie,zapomnialem o tym napisac (mimo ze sam to u siebie dawno zrobilem) jak kiedys pisalem o slabych stronach DRZ.dzwignia zmiany biegow ma ostra krawedz od wewnetrznej strony(wlasnie od strony dekla) i przy upadku motoru umie przebic dekiel(tak jak u ciebie). dzwignie nalezy zdemontowac i pilnikiem zaokraglic ostra krawedz :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 To nie masz składanej...?!? U mnie jest składana... Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magrafb Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Witam.Jestem nowy wiec witam wszystkich uzytkownikow jednosladow.Mam drz z 2003 w wersji E.Teraz mam pare pytan:Na zbiorniku oleju tylnego amortyzatora jest regulacjia u mnie wyglada to tak, ze jest nakretka 14mm(niebieska) z kropeczka caly czas sie kreci z taka sama sila, a wniej jest tradycyjna srubka na plaski srubokret ktora klika.moje pytanie czym regulujemy dobicie i odbicie i jezeli nakretka odpowiada za regulacjie to czego?drugie pytanko wszyscy narzekaja ze drz ta ma miekkie zawieszenie, ja waze 75kg i mam wrazenie ze jest bardzo twarde. Przednie zawieszenie ustawione na ustawieniach fabrycznych dobicie odbicie na polowe, przy hamowaniu na asfalcie na granicy blokowania kola ugiecie z 10cm nie wiecej.w instrukcjji mam napisane ze mozna regulowac napiecie wstepne w lagach przednich u mnie jakos wyglada to inaczej tzn jakby nie bylo takiej regulacji.Pozrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Witam.Jestem nowy wiec witam wszystkich uzytkownikow jednosladow.Mam drz z 2003 w wersji E.Teraz mam pare pytan:Na zbiorniku oleju tylnego amortyzatora jest regulacjia u mnie wyglada to tak, ze jest nakretka 14mm(niebieska) z kropeczka caly czas sie kreci z taka sama sila, a wniej jest tradycyjna srubka na plaski srubokret ktora klika.moje pytanie czym regulujemy dobicie i odbicie i jezeli nakretka odpowiada za regulacjie to czego?drugie pytanko wszyscy narzekaja ze drz ta ma miekkie zawieszenie, ja waze 75kg i mam wrazenie ze jest bardzo twarde. Przednie zawieszenie ustawione na ustawieniach fabrycznych dobicie odbicie na polowe, przy hamowaniu na asfalcie na granicy blokowania kola ugiecie z 10cm nie wiecej.w instrukcjji mam napisane ze mozna regulowac napiecie wstepne w lagach przednich u mnie jakos wyglada to inaczej tzn jakby nie bylo takiej regulacji.Pozrawiam cyt. z pl instrukcji: Siła tłumienia tylnego zawieszenia przy ściskaniu może być wyregulowana w dwóch zakresach:śrubą regulacyjną tłumienia wysokiej prędkości (3) oraz śrubą regulacyjną tłumienia niskiejprędkości (4).Śruba regulacyjna tłumienia wysokiej prędkości (3)Aby wyregulować siłę tłumienia należy śrubę wkręcić całkowicie, a następnie wykręcać.Całkowicie wkręcona śruba regulacyjna zapewnia największe tłumienie; jej stopniowewykręcanie zmniejszy odpowiednio tłumienie. Należy liczyć liczbę obrotów śruby od położeniawkręconego. Położenie fabryczne ustawione jest na 1 i ¼ obrotu.Śruba regulacyjna tłumienia niskiej prędkości (4)Aby wyregulować siłę tłumienia należy śrubę wkręcić całkowicie, a następnie wykręcać.Całkowicie wkręcona śruba regulacyjna zapewnia największe tłumienie; jej stopniowewykręcanie zmniejszy odpowiednio tłumienie. Należy liczyć liczbę kliknięć śruby od położeniawkręconego. Położenie fabryczne ustawione jest na 10 kliknięć. Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 RafRaf mógłbyś mi wysłać zdjęcia jak ta Twoja osłona pod silnikem wygląda??osłania ładnie pokrywy?? Zrobię jutro zdjęcia i wyślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 no wlasnie,zapomnialem o tym napisac (mimo ze sam to u siebie dawno zrobilem) jak kiedys pisalem o slabych stronach DRZ.dzwignia zmiany biegow ma ostra krawedz od wewnetrznej strony(wlasnie od strony dekla) i przy upadku motoru umie przebic dekiel(tak jak u ciebie). dzwignie nalezy zdemontowac i pilnikiem zaokraglic ostra krawedz :biggrin:dobrze jest tez odgiac bardziej To nie masz składanej...?!? U mnie jest składana...jest skladana, ale przy przewrotce na postoju brakuje ruchu do przodu wiec jak ma sie zlozyc ? ;) drugie pytanko wszyscy narzekaja ze drz ta ma miekkie zawieszenie, ja waze 75kg i mam wrazenie ze jest bardzo twarde.przy 75kg wagi to ono jest twarde :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 ja ważę 89 "do rosołu" i jest w sam raz, ale ze zrobieniem "kołka" też nie ma problemu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MichuPl Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 (edytowane) więc powiem tak- krawędź została zeszlifowana a miejsce (:D) wgniecienia wypełnione specjalną bardzo twardą pastą (uzywają tego do "klejenia" silników maszyn górniczych) jest to pasta bardzo twarda dwu składnikowa naprawde zaden sylikon bardzo twardy materiał z tego się tworzy to tyle pozdrawiam i niezycze nikomu takich przykrości znowu ja powiedzcie mi czy są jakieś róznice między drz 400 a drz 400 e oprócz kopki i jescze jedna sprawa jak sprawdzić czy moto jest robione na rynek USA mam pewne nieuzasadnione podejrzenie więc chce się dowiedzieć Edytowane 24 Kwietnia 2008 przez MichuPl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.