mumi7 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 jak sprzedaje wersje "S" to chetnie obczaje :P ja mam eSke 2003 ale bez papierów i chciałbym sprzedać cenę możemy ustalić jutro postaram się o jakieś www jak chcesz foty to podaj maila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdsw Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Napiszcie co to moze byc. Opisze cala sytuacje z moja DR-Z SM 2005 Kupilem wersje Kanadyjska z kranikiem podcisnieniowym i zostawilem ten kranik w pozycji Prime na jakas godzine(czyli paliwo lecialo swobodnie). Gdy odpalilem, po 2km zgasl, nie chcial odpalic (2km pchania z powrotem). W domu po kilkunastu probach odpalil i wszystko wydawalo sie byc ok. Pojezdzilem tak pare bakow. Pozniej zmienilem olej (wyplynelo z 2,5 do 3l). Bral olej, po kilku bakach znow wymienilem olej (wyczyscilem sitko przy ramie ktorego wczesniej nie wyjmowalem - byly opilki). I dalej bierze ten olej ( dolalem z 300 ml na 5-6 bakow). Bialego dymu nie widac. Co powinienem teraz zrobic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flq1337 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 (edytowane) w moim E jest to samo, przy wrzucaniu 1 jest puknięcie...... Czyli nie mam się tym przejmować? A lekkie szarpniecie motocykla też u ciebie występuje? Do kolegi wyżej, w dr-z to wchodzi chyba 1.7l oleju, skoro miałeś 2.5-3 litry to mogło jakieś uszczelniacze wydmuchać, tak mi się wydaje. Edytowane 3 Maja 2011 przez flq1337 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 dziwna sprawa z ta ilością oleju, po remoncie do DRZ trzeba wlać ponad 2L żeby trzymała stan, później wchodzi 1,7 i jest na max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdsw Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Wlewałem 1.8 bo zawsze zmienialem filtr, a wyplynelo tak duzo bo moze tam byla benzyna przez ten kranik i pozycje PRIME - Co moglem zniszczyc przez jazde z benzyna w oleju ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 O jaki kranik podcisnieniowy ci chodzi?? Jaki to ma związek z olejem?Jak spuszczałeś olej to wyleciał gęsty normalny olej czy olej o konsystencji wody? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 może nie trzymać zaworek w gaźniku, tak też się zdarza i właśnie wtedy paliwo leci do oleju... co mogło się zniszczyć? tak naprawdę to nikt ci tego nie powie bez rozebrania silnika, jeżdzij i obserwuj co się dzieje ale najpierw sprawdź gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdsw Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Paliwo samo nie przelecialo, zle ustawilem kranik podczas postoju - to tak jakbym normalny kranik ustawil w pozycji ON na postoju. Te 3l ktore wylalem byly raczej geste, nie czulem jakos mocno benzyny, ale nie wierze ze poprzedni wlasciciel tak po prostu wlal za duzo oleju. To musiala byc benzyna przez moj blad. Dzwonilem do mechanika powiedzial ze moze byc przetarty tłok, glowica, trzeba zobaczyc panewki. Powiedzial ze sama robocizne (wyjecia silnika z ramy, odkrecenie cylidnra, wyjecie tloka) chce 500 zl. Czy tak trudna wyjac silnik i wyjac tlok ? Moze sam bym to zrobil i zawiozl mu silnik oddzielnie a on by tylko ocenil czy wystarcz uszczelniacze i pierscienie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Paliwo samo nie przelecialo, zle ustawilem kranik podczas postoju - to tak jakbym normalny kranik ustawil w pozycji ON na postoju. Te 3l ktore wylalem byly raczej geste, nie czulem jakos mocno benzyny, ale nie wierze ze poprzedni wlasciciel tak po prostu wlal za duzo oleju. To musiala byc benzyna przez moj blad. Dzwonilem do mechanika powiedzial ze moze byc przetarty tłok, glowica, trzeba zobaczyc panewki. Powiedzial ze sama robocizne (wyjecia silnika z ramy, odkrecenie cylidnra, wyjecie tloka) chce 500 zl. Czy tak trudna wyjac silnik i wyjac tlok ? Moze sam bym to zrobil i zawiozl mu silnik oddzielnie a on by tylko ocenil czy wystarcz uszczelniacze i pierscienie ?? Paliwo samo nie przejdzie jeśli zaworek iglicowy jest sprawny. Ja swoje moto praktycznie cały czas mam z otwartym kranikiem (pozycja on) i nic sie nie dzieje złego Co do wyjęcia silnika z ramy to nie jest trudne ale czasochłonne bo trzeba praktycznie wszystko rozkręcić. Cena wydaje się być spoko jak za wyjecie silnika i rozkrecenie go w celu weryfikacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Ale nawet jakby iglica była zła to jak benzyna może przejść do oleju? którędy? Najwyżej poleci przelewem z gaźnika, albo wyparuje z komory pływakowej. A oleju było tak dużo bo to częsty błąd przy suchej misce olejowej. Już nieraz się z tym spotkałem. Ktoś nie umie sprawdzać stanu oleju i po prostu wlewa olej aż go na bagnecie nie zobaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdsw Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Czytalem ze pozycja PRIME sluzy do zalewania gaznikow, wiec pomyslalem ze w ten sposob paliwo dostalo sie do silnika. Mam nadzieje ze poprzedni wlasciciel po prostu zalal za duzo oleju, jutro jade do mechanika zeby posluchal pracy silnika i ocenil czy trzeba rozkrecac. Czy przy wyjmowaniu silnika sa jakies elementy na ktore trzeba zwrocic szczegolna uwage tak zeby nie zepsuc ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 A lekkie szarpniecie motocykla też u ciebie występuje? też.....szczerze to nie wiem czy to normalne ale ja bym sie nie przejmował dopóki nie ma żadnych innych problemów ze skrzynią czy sprzęgłem... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 (edytowane) Czytalem ze pozycja PRIME sluzy do zalewania gaznikow, wiec pomyslalem ze w ten sposob paliwo dostalo sie do silnika. Mam nadzieje ze poprzedni wlasciciel po prostu zalal za duzo oleju, jutro jade do mechanika zeby posluchal pracy silnika i ocenil czy trzeba rozkrecac. Czy przy wyjmowaniu silnika sa jakies elementy na ktore trzeba zwrocic szczegolna uwage tak zeby nie zepsuc ?? nie rozbieraj bez potrzeby silnika, jak by się coś zatarło to już na pewno byś to słyszał, jak DRZ jeżdzi bez zarzutu, nie stuka, nie kopci to bym się tym nie przejmował, pilnował stanu oleju i jeździł. Koledze w DRZ padła zębatka napędzająca pompę oleju i tylko korba siadła, głowica i cała reszta była ok Edytowane 3 Maja 2011 przez lukopr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 (edytowane) to szarpnięcie to rozklejenie tarcz sprzęgłowych, na zimnym pewnie głośniej puka? co do paliwa w oleju, to od tego jest zaworek iglicowy, zeby nadmiar paliwa puszczany przez kranik był zatrzymany w przewodzie, a nawet jak nie jest sprawny ten zaworek to i tak waha pocieknie przelewem jak przy glebie, chyba, za padł zaworek i był niedrożny przelew, ale to małe szanse ja bym wlał ile trzeba oleju i jezdził Edytowane 3 Maja 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flq1337 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Tak, na ciepłym silniku jest lepiej, co ciekawe czasem kiedy wyrzucę jeszcze raz na luz i znowu zapnę bieg wchodzi on bardzo gładko, bez kliknięcia i szarpania. To puknięcie i szarpnięcie stało się głośniejsze po wymianie przedniej zębatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.