mbk Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 To ja przynudze w sprawie manuala. Co jakis czas pojawiala sie informacja ze jest tymczasowo wrzucony na jakis serwer. Moge prosic o powtorke? Wersja E. Ewentualnie moge dac namiary na FTPa. Z gory dzieki! Pozdr No to własnie ja to wrzucałem - ale zawsze tylko wersja S -tylko taką mam. jak ktoś znajdzie do E to też czekam z utęsknieniem :icon_question: Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 licznik w enduro do jazdy po lesie i czasem po drogach wcale nie jest az tak niezbedny. sam do swojej na poczatku chcialem wstawic ale z czasem uznalem ze wcale nie ma takiej potrzeby. Za to kierunki i przelacznik swiatel jak najbardziej sa przydatne. a jak sie wstawi male kierunki na gumowych mocowaniach to i troche wytrzymaja, moje bez klopotu zniosly caly sezon a nie jedna gleba byla... (a jak cos to 15zl i jest nowy). Przelacznik kierunkow kupilem za 30zl od DRki, przerywacz od simsona, kirunki po 15zl, calosc wyszla kolo stowy i dziala i wyglada przyzwoicie. jak bedzie trzeba moge dac prosty schemacik takiej instalacji w sumie to ja mam tego manuala do wersji E co sie czasem pojawial w roznych spisach. tylko ze to jest tak jakby uzupelnienie manuala od wersji S i niewiele przydatnych rzeczy tam jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lord_s Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Chłopaki czy wasza DRZeta w ver. E ma wyjście przy silniku na linkę obrotomierza ??rozejrzyjcie sie i dajcie znać przymierzam sie do kupna Drz w ver E i rozpatruje opcje jej "rozbudowy" o zegary i kierunki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Chłopaki czy wasza DRZeta w ver. E ma wyjście przy silniku na linkę obrotomierza ??rozejrzyjcie sie i dajcie znać przymierzam sie do kupna Drz w ver E i rozpatruje opcje jej "rozbudowy" o zegary i kierunki a w którym miejscu tego szukac??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lord_s Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 (edytowane) czy ja wiem w mojej DT wejście na linkę od obrotów jest z prawej strony silnika "przed koszem sprzęgłowym przy pompie wodnej, w suzuki ver. E może ono być zaślepione, ale w S powinno być podobnie Edytowane 14 Kwietnia 2008 przez lord_s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 raczej nie ma nic takiego w Sce bo ona nie ma seryjnie obrotomierza, a jesli juz by miala to mysle ze impulsywny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 po chusteczke obrotomierz ? to tak pierdzi że pół okolicy słyszy na jakich obrotach jedziesz :lalag: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_z_Jasla Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Witam - wiem, że należy korzystać z wyszukiwarki ale jakoś nie znalazłem jednego, konkretnego i kompletnego info więc pozwolę sobie zadać pytanie.Sprowadzam z USA Dr-Z400E /w modelu jest jeszcze po "E" dopisane "K3"/, moto jest z przełomu 2002/2003 rok i ma założoye dodatkowo wydech "WhiteBrothers R-4", kiere "Mike Lafferty" z podwyższeniem "T.A.G.", alu handbary "MooseRacing", poszerzane podnóżki, czarne koła Excel Tekasago 21 i 19", osłonę zacisku tylnego i tarczy przedniej Acerbisa. Jak już sie pochwaliłem to teraz konkretne pytanie do fachowców:- na co zwrócić uwagę przy serwisie /co przerobić, dorobić, dołożyć, wypierd.../ aby bezawaryjnie sprzęta użytkować, gdzie to kupić lub jakieś uwagi odnośnie własnoręcznego wykonania /np. alu osłonę silnika, której brakuje/???- sądząc po wypasie to moto chyba latało po torze ale bez specjalnych przygód /plastiki i cała reszta spoko a wytarcia na ramie, deklach i innych elementach w normie/, co mogło ulec nadmiernemu zużyciu przy tego typu eksploatacji, gdzie zaglądnąć???- moto się kiepsko "wkręca na wyższe" i wyraźnie dławi po energicznym otwarciu przepustnicy, nadmienię, że ostatnie dwa sezony było na bezrobociu więc może coś w tym gaźniku się osadziło, na co zwrócić uwagę przy jego ustawieniach /to akurat pewnie i tak oddam w ręce fachowca/???- jest jakiś patent na dobranie nastawów zawiasu czy tylko metodą "prób i błędów", ważę 120 kg i mam coś kole 185 cm. wzrostu - jakieś sugestie jak to na początek nastawić /doświadczenie w terenie średnie i raczej z dualsportów typu Dr-650Se oraz kloców w stylu AfricaTwin/??? Będę wdzięczny za wszelkie konkretne info i sugestie szczególnie te dotyczące strony technicznej czyli w co łapy wsadzić i jak nimi grzebnąć żeby sprzęta "udoskonalić" i przygotować do latania po średnim terenie.POZDRAWIAM :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteam Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 ...Będę wdzięczny za wszelkie konkretne info i sugestie szczególnie te dotyczące strony technicznej czyli w co łapy wsadzić i jak nimi grzebnąć żeby sprzęta "udoskonalić" i przygotować do latania po średnim terenie.POZDRAWIAM :notworthy: jakis czas temu zebrałem wszystko z wątku do kupy, powtórze sie ale może dzięki temu oszczedze jeszcze komuś godzine grzebania: Zabezpieczenie kilku srub ktore lubia sie odkrecic i spowodowac powazne uszkodzenia w silniku:1.śruby stojana w kole magnesowym (jesli sie poluzują to zmielą cały stojan)aby je zabezpieczyc nalezy zdjac pokrywe kola magnesowego, odkrecac je po koleji i kazdą po odtluszczeniu posmarowan np Loctite 271, nastepnie przykrecic momentem 26Nm 2.nakretka zebatki zdawczej na wale korbowym, takze zabezpieczyc np Loctite 271. opis: http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=324503 3.nakretka na przedniej zebatce łancucha napedowego i znajdujący sie pod nia pierscień(jesli sie poluzuje spowoduje uszkodzenie z pierscienia uszczelniającego).zabezpieczyc np Loctite 271.opis http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=582434 poza tym: - śruba główki ramy - lubi się odkręcać - lubiąca cieknąc pompa wodna - aby sie tego ustrzec nalezy ja uszczelnic. opis: http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=236694 - wadliwy automatyczny naciągacz łancuszka rozrządu - powoduje w wiekszosci drz glosna prace silnika, a w skrajnych przypadkach moze cofnac sie i spowodowac przeskoczenie lancucha na zebatkach(co kazy wie jak sie konczy). jesli lancuch pracuje dosc glosno a nie jest jeszcze rozciągniety mozna nieco naciagnac sprezyne w automatycznym napinaczu innym rozwiazaniem problemu jest manualny naciagacz,ale nie wiem czy takie sa dostepne w pl - kolejną slabą stroną są delikatne dekle boczne silnka podatne na pekniecia przy upadku. przydatna jest duża oslona pod silnik. - przy wymianie oleju i filtra pamietac zeby przeczyscic takze sitko olejowe w ramie (znajduje sie ono na wezu przy spuscie oleju z ramy.jak go wykrecisz to i ono wyjdzie). Tu masz linka ze zdjeciami: http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=556312i schemat: http://i33.photobucket.com/albums/d100/not...DRZ/oilhose.jpgto jest nr 49065 - jeszcze jedno co pewnie juz wieciew modelu E przy jezdzie hard enduro wymiana oleju co 60h (500-800)km, wymiana filtra oleju co 2wymiany oleju, luzy zaworowe 5tys kmmodel S olej co 6tys, zawory po 24tys km - Sprawdzić czy mocowanie amora do tylnego wachacza (tzw. koziołek) nie jest już wyrobiony. Jeśli powyrabiane są tulejki, puściły uszczelniacze i... zaiweszenie nie chodzi tak płynnie jak powinno. Komplet naprawczy w PolandPosition około 800 zł. W Będzinie... w motomartin 340 - różne pierduły i dodatki:to tak ogolnie o DRZ: http://www.paochow.com/DRZguide/DRZwei.phpa tutaj całkiem ładnie pozbierane "apgrejdy" do DRZ:http://smokymountainriders.com/forums/showthread.php?p=10775 - jak zainstalować kopke do S i SMhttp://mr-cob.smugmug.com/gallery/136763/3/5047711#P-1-15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Moje pytanko dotyczy tego duzego klocka he http://i9.photobucket.com/albums/a63/paoch...to/DSC03890.jpgOn sie zużywa? Płytka zaworowa jest pod tym klocem to wiem ze ją sie wymienia:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Moje pytanko dotyczy tego duzego klocka he http://i9.photobucket.com/albums/a63/paoch...to/DSC03890.jpgOn sie zużywa? Płytka zaworowa jest pod tym klocem to wiem ze ją sie wymienia:) ten "duzy klocek" to jest szklanka zaworowa. jesli nie ma widocznych uszkodzen (rys, wgniecen, wytarc) to zasadniczo sie nie zuzywa. pod nim jest tak jak napisales plytka zaworowa ktora sie reguluje luzy na zaworach.masz w moto jakies niepokojace objawy ze sie pytasz wlasnie o szklanki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biedron Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Przypadkowo wszedłem w posiadanie instrukcji do DR-Z 400S/E w formacie pdf.Jakby ktoś potrzebował to proszę na pw, wyślę mailem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Jeszcze nie mam drz ale mam zamiar ją kupic. Probuje dowiedziec sie troche na temat tego motocykla. Widzialem na larssonie plytki zaworowe rozne rozmiary. sr. 9,5mm wszystkie natomiast grubosc od 2,30-3,20mm. Jakie rozmiary plytek na zaworowy ssące i wydechowe? Wymienial ktoś te szklanki czy ich zuzycie jest znikome? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skacowany Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Cześć,Ma ktos pomysł jak powiedziec licznikowi że zmieniłem kółka z endurowych na supermoto?Tzn jak przestawić w liczniku rozmiar kół żeby nie kłamał. PzdrSiW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Cześć,Ma ktos pomysł jak powiedziec licznikowi że zmieniłem kółka z endurowych na supermoto?Tzn jak przestawić w liczniku rozmiar kół żeby nie kłamał. PzdrSiW Zmienić licznik...? :lalag: Tam jest linka, więc nic nie zdziałasz. Zainwestuj 40 zł w dodatkowy rowerowy - tam możesz wpisac dowolny obwód koła i sobie poradzi. Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.