Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dziś miałem dziwną sytuację z moja DR-Ztką Postaram się to trochę przybliżyć. Wyskoczyłem jak to w piękną deszczową pogodę polatać wszystko pięknie, ładnie aż tu nagle sama zgasła mi na 2. Trochę zdziwiony odpaliłem ją i dalej jeździłem jadę sobie już na wykręconej 4 zgasła mi lecę bokiem na zblokowanym kole wykręciło mnie o 360 ale spoko. Po chwili Próbuję ją odpalić z rozrusznika łapie na początku i zaraz przestaje tylko krótkie łapanie. Po 3 próbach przestałem. Zadzwoniłem do kumpla no i zcholowaliśmy ją do domu. Myślałem że to wina akumulatora ale sprawdzałem w drugim moto i normalnie. Sprawdzam olej a na bagnecie nic nie ma zszokowany bo ok. tydzień temu dolewałem ok. 100ml i było ok. Dolałem ok 100ml sprawdzam i dalej nic nie pokazuje bagnet jak był suchy tak jest postawiłem ją na trochę, sprawdzam i na bagnecie poniżej min chyba dlatego ze postawiłem ja na pod nóżkę, Postawiłem ją w pionie sprawdzam a bagnet suchy. Dolałem ponad 100ml sprawdzam znowu jest ponad maximum. Po kolejnej próbie odpalenia, odpaliła chodź trochę to trwało. Lecz inaczej już chodziła było słychać metaliczny głos. Od razu ją zgasiłem.

 

Do tego niecały miesiąc temu miała wymieniany nowy olej i alternator bo dwie śrubki poszły od alternatora. A mechanik jeszcze mówił że łańcuszek rozrządu będzie za jakiś czas trzeba wymienić ale że jeszcze polatam do końca tego sezonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

to jak nikt nie przechodził przez łączenie modułu z wersji E do instalacji w wersji S/SM to może chociaż gdzieś o tym czytaliście? Jak widzieliście gdzies takie tematy to dajcie inf

 

 

Może w przyszlości ktos będzie miał taki problem jak ja więc:

Po połaczeniu modułu z wersji E do instalacji okablowania z wersji S/SM trzeba wyciąć z wtyczki która dochodzi do modułu zielony przewód. Jest to zewnetrzny przewód zlokalizowany z lewej strony od gory jak sie patrzy na modul po sciągnięciu kanapy, nad białym przewodem!!! Ja dodatkowo musiałem zmostkować sobie przewody od stopki i sprzegła bo nie posiadam tych czujników u siebie. Po tych zabiegach odpala i lata jak wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dziś miałem dziwną sytuację z moja DR-Ztką Postaram się to trochę przybliżyć. Wyskoczyłem jak to w piękną deszczową pogodę polatać wszystko pięknie, ładnie aż tu nagle sama zgasła mi na 2. Trochę zdziwiony odpaliłem ją i dalej jeździłem jadę sobie już na wykręconej 4 zgasła mi lecę bokiem na zblokowanym kole wykręciło mnie o 360 ale spoko. Po chwili Próbuję ją odpalić z rozrusznika łapie na początku i zaraz przestaje tylko krótkie łapanie. Po 3 próbach przestałem. Zadzwoniłem do kumpla no i zcholowaliśmy ją do domu. Myślałem że to wina akumulatora ale sprawdzałem w drugim moto i normalnie. Sprawdzam olej a na bagnecie nic nie ma zszokowany bo ok. tydzień temu dolewałem ok. 100ml i było ok. Dolałem ok 100ml sprawdzam i dalej nic nie pokazuje bagnet jak był suchy tak jest postawiłem ją na trochę, sprawdzam i na bagnecie poniżej min chyba dlatego ze postawiłem ja na pod nóżkę, Postawiłem ją w pionie sprawdzam a bagnet suchy. Dolałem ponad 100ml sprawdzam znowu jest ponad maximum. Po kolejnej próbie odpalenia, odpaliła chodź trochę to trwało. Lecz inaczej już chodziła było słychać metaliczny głos. Od razu ją zgasiłem.

 

Do tego niecały miesiąc temu miała wymieniany nowy olej i alternator bo dwie śrubki poszły od alternatora. A mechanik jeszcze mówił że łańcuszek rozrządu będzie za jakiś czas trzeba wymienić ale że jeszcze polatam do końca tego sezonu.

 

Mój kumpel miał podobnie z tym że u niego mechanik zapomniał dolać oleju (w silniku było ok 400ml) okazało się że zatarł się tłok (głowica ok) więc do wymiany był cylinder i tłok z pierścieniami.

 

Na początek sprawdź ciśnienie w cylindrze, po zatarciu pokazywało ok 1.5 bara po wymianie uszkodzonych elementów na używane ale w miarę, pokazało ok 11 bar.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Orientuję się ktoś jak jest z przymocowaniem uniwersalnego błotnika z lampą led do drzeta?

Jak te błotniki się w ogóle sprawdzają?

Zastanawiam się nad polisportowskim

http://allegro.pl/lampa-led-spojler-blotni...1191864252.html

i jakimś niewiadomego pochodzenia ^^

http://allegro.pl/ktm-honda-suzuki-blotnik...1203620764.html

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Orientuję się ktoś jak jest z przymocowaniem uniwersalnego błotnika z lampą led do drzeta?

Jak te błotniki się w ogóle sprawdzają?

Zastanawiam się nad polisportowskim

http://allegro.pl/lampa-led-spojler-blotni...1191864252.html

i jakimś niewiadomego pochodzenia ^^

http://allegro.pl/ktm-honda-suzuki-blotnik...1203620764.html

 

jak to jak z mocowaniem???robisz 3 otwory w błotniku przykręcasz i juz :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych posiadaczy DRZ

Panowie przeciera mi sie linka gazu ( DRZ 400 s ), wiec natychmiast zacząłem poszukiwania takowej ale niestety obecnie nie ma nigdzie do kupienia są tylko do wersji E, a do S nie pasuje.

W Suzuki troche droga wiec szukam jakiejs alternatywy - jakieś pomysły??

Podobno można cos dorobić ale nie moge doszukac sie długości linek w wersji S

 

Pozdrawiam

 

I jest juz nowa linka :D

Jest we Wrocławiu klucznik ktory dodatkowo zajmuje sie linkami ( sprzęgła, gaz, predkosciomierz), zawiozłem linke i w niecala godzine uporał sie z robota.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przełożenia skrzyni biegów w DRZ 400S i SM są różne czy takie same??

Czy gratami w silniku i gaźniku SM różni się od S?

Bo mam do kupienia SM z kołami i amortyzatorami od S i nie wiem czy warto sie pakować w takiego cudaka

 

P.S.

Jak poznać amortyzatory przednie czy są od wersji S czy E?

 

Czy geometria ramy SM jest znacząco różna od S? jakie będzie to miało wpływ na jazdę enduro?

Edytowane przez tatran
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przełożenia skrzyni biegów w DRZ 400S i SM są różne czy takie same??

Czy gratami w silniku i gaźniku SM różni się od S?

Bo mam do kupienia SM z kołami i amortyzatorami od S i nie wiem czy warto sie pakować w takiego cudaka

 

P.S.

Jak poznać amortyzatory przednie czy są od wersji S czy E?

 

Czy geometria ramy SM jest znacząco różna od S? jakie będzie to miało wpływ na jazdę enduro?

 

 

 

 

z tego co wiem to sm od s rozni sie tylko kolami, amortyzatorami i iloscia oczek w łańcuchu.

reszta jest ta sama, ale moge sie mylic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem z prądem w suce 400SM.Jakiś czas temu jechałem w nieco dłuższą trasę i zauważyłem że mi ześwirował kierunkowskaz z tyłu(zaczął chodzić szybciej).Pod koniec jazdy zacząłem mieć problemy z mocą, a na drugi dzień moto w ogóle nie zareagowało na kluczyk w stacyjce. Naładowałem akumulator prostownikiem, przejchałem 10 km, i znow nie mam w ogole prądu.podejrzenie padło mi na alternator, ktory nie pracuje w ogole, bo sunia zabiera cały prąd z akumulatora.przeczytałem temat 'problem z ładowainem' w mechanice ogolnej, chciałbym tylko zebyście dodatkowo mnie naprowadzili.dzieki pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...