Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panów po pierwsze chciałem się przywitać bo stałem się szczęśliwym posiadaczem suzi drz 400 i z tym wiąże się moje pierwsze pytanie gdyż w dowodzie mam wersję 400s a wydaje mi się że jest to wersja 400 e.

Przeliczyłem kw na km i wyszło mi 49 km!

I teraz pytanko czy jest to możliwe że przy pierwszej rejestracji moto zaszła pomyłka?

Moto posiada światła, rozrusznik, mały licznik km,Klakson!!

Drugie pytanie czy jest możliwość montażu twardszego zawieszenia z tyłu gdyż troszkę ważę i motorek mi zbytnio przysiada w dół. Czytałem ze można skręcić sprężynę ale obawiam się że to nie wystarczy!!

Zaznaczam że jest to mój pierwszy moto i jestem zupełnym laikiem ale ze świadomością ze dokonałem słusznego wyboru!!

Aha suzi jest z 2001 roku i w dowodzie ma 36 kw i widnieje literka S!!

Pozdrawiam Rafał!!!

Poka foto to ci powiemy co to za wersja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W drz'cie (E) kumpla jest taki oto napinacz łańcuszka.

Co to za napinacz? Manual czy automat?

 

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

To jakby co to mogę niedrogo ten i też ten nowszy napinacz odstąpić, bo dzisiaj przy 2 szt. wymieniliśmy na manuale ;)

A tak w ogóle to starszecznie mi się podoba następca naszych drz'etów.

Niech no się pojawią używki i spadną poniżej 20 tysi to się chyba skuszę

http://www.youtube.com/watch?v=qsX09DlsK3M

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie lipa, za ciezka (macalem), powinna byc wersja bez aq i co za tym idzie bez guziczka

ale ja postawilem na zbicie wagi i dlatego jak sprzedam niebieska to bedzie rmz250 :)

RMZ250 to już typowy rzeźnik crossówka :icon_biggrin: , więc tych motocykli bezpośrednio bym nie porównywał. Choć nie raz mi chodzi po łbie, żeby też zmienić na coś lżejszego.

 

Cytat ze strony: http://www.suzuki-moto.pl/index.php?id=sal...offroad_rmx450z

"RMX-450Z jest motocyklem przeznaczony dla zaawansowanych motocyklistów jeżdżących w terenie. Jego pierwowzorem jest pierwszy motocykl motocrossowy wykorzystujący wydajny układ wtrysku paliwa Suzuki – zwycięski model RM-Z450. Chłodzona cieczą, 4-suwowa jednostka napędowa o pojemności 449 cm3 wykorzystuje najważniejsze rozwiązania techniczne stosowane w motocyklach Suzuki, które wygrywają w klasie otwartej. Jego rama, zawieszenie oraz nadwozie są niemal identyczne jak te, zastosowane w modelu RM-Z450. Zachowano również smukłą i agresywną sylwetkę. RMX450Z został szczegółowo przygotowany do jazdy terenowej w trudnych warunkach, a jego najlepsze osiągi oznaczają brak kompromisów."

 

Zawiecha od RMZ'ta dobry silnik, kopajka+ guzik, światła i do tego można zarejestrować. Do tego pojawiają się wersje SM. Kilka lat i wielu z obecnych zadowolonych drz'towców się przesiądzie właśnie na tego rmx'a :crossy:

 

 

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jeszcze może dzwonić?

Wyraźnie mi coś gruchocze metalicznego w silniku.

Zmieniłem napinacz na manuala i nie pomgło.

Zawory raczej nie, bo to w dole silnika.

Co jeszcze sprawdzić?

 

aaaa i na pewno nie stojan, bo to już mi kiedyś zmieliło i mam założony nowy i zabezpieczony.

Edytowane przez mbk

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2sow, nie, dziekuje (halas i smrodek) :)

uwazam ze wszystko zalezy od sposobu wykorzystywania a ja jezdze dosc spokojnie

 

Jesli latasz po lesie to cwiartka w 4t to zly pomysl.

Za bardzo wysilona - za droga w eksploatacji - za wolna na przelotach po lesnych duktach.

 

Jesli na tor to juz lepiej YZ 250F - znacznie mniej problemowa. RMZ jest naprawde drogi w eksploatacji - tanszy w zakupie - ale blyskawicznie odbijesz ta roznice w czesciach...

 

Jesli do lasu - to zdecydowanie laduj sie w 450

 

Co do 2T - to poczytaj sobie o kosztach eksploatacji 2T i 4T na przykladzie KTM-a

w wysilonych moto konkurencji wcale nie jest taniej...

http://www.scigacz.pl/KTM,EXC,250,vs,EXC,4...eden,12627.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...