rafako1981 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 dzięki panowie za odpowiedż. Podnóżek nie mam a co do gaznika to sprawdzę jak tylko będę mógł. Z moją wagą to troszkę gorzej bo ponad 100 ale już pracuje nad tym :icon_mrgreen: . Pozdrawiam i dzięki za odpowiedż!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Witam panów po pierwsze chciałem się przywitać bo stałem się szczęśliwym posiadaczem suzi drz 400 i z tym wiąże się moje pierwsze pytanie gdyż w dowodzie mam wersję 400s a wydaje mi się że jest to wersja 400 e. Przeliczyłem kw na km i wyszło mi 49 km! I teraz pytanko czy jest to możliwe że przy pierwszej rejestracji moto zaszła pomyłka? Moto posiada światła, rozrusznik, mały licznik km,Klakson!! Drugie pytanie czy jest możliwość montażu twardszego zawieszenia z tyłu gdyż troszkę ważę i motorek mi zbytnio przysiada w dół. Czytałem ze można skręcić sprężynę ale obawiam się że to nie wystarczy!! Zaznaczam że jest to mój pierwszy moto i jestem zupełnym laikiem ale ze świadomością ze dokonałem słusznego wyboru!! Aha suzi jest z 2001 roku i w dowodzie ma 36 kw i widnieje literka S!! Pozdrawiam Rafał!!! Poka foto to ci powiemy co to za wersja :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Poka foto to ci powiemy co to za wersja :) Bez kitu :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 (edytowane) Co do wyzej opisanych problemow z gaznikiem. motocykle, które oglądałem były lipne. Kupiłem WR i te problemy w niej nie występują :) Edytowane 26 Kwietnia 2010 przez JACA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 W drz'cie (E) kumpla jest taki oto napinacz łańcuszka. Co to za napinacz? Manual czy automat? Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 mało widać wg mnie to automatyczny ale starego typu przed 2003 rokiem.Najbardziej zawodne. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 (edytowane) j.w. z tym ze na tym filmiku gosc demonstruje wlasna przerobke automatu na manualnego Edytowane 28 Kwietnia 2010 przez jeremi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 (edytowane) przerobiony oryginał Edytowane 28 Kwietnia 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Dzięki. To jakby co to mogę niedrogo ten i też ten nowszy napinacz odstąpić, bo dzisiaj przy 2 szt. wymieniliśmy na manuale ;) A tak w ogóle to starszecznie mi się podoba następca naszych drz'etów. Niech no się pojawią używki i spadną poniżej 20 tysi to się chyba skuszę http://www.youtube.com/watch?v=qsX09DlsK3M Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATITIMA Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 cos pieknego ale maszyna!!! zajebiaszczy filik!! moze kiedys :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 jak dla mnie lipa, za ciezka (macalem), powinna byc wersja bez aq i co za tym idzie bez guziczka ale ja postawilem na zbicie wagi i dlatego jak sprzedam niebieska to bedzie rmz250 :) RMZ250 to już typowy rzeźnik crossówka :icon_biggrin: , więc tych motocykli bezpośrednio bym nie porównywał. Choć nie raz mi chodzi po łbie, żeby też zmienić na coś lżejszego. Cytat ze strony: http://www.suzuki-moto.pl/index.php?id=sal...offroad_rmx450z "RMX-450Z jest motocyklem przeznaczony dla zaawansowanych motocyklistów jeżdżących w terenie. Jego pierwowzorem jest pierwszy motocykl motocrossowy wykorzystujący wydajny układ wtrysku paliwa Suzuki – zwycięski model RM-Z450. Chłodzona cieczą, 4-suwowa jednostka napędowa o pojemności 449 cm3 wykorzystuje najważniejsze rozwiązania techniczne stosowane w motocyklach Suzuki, które wygrywają w klasie otwartej. Jego rama, zawieszenie oraz nadwozie są niemal identyczne jak te, zastosowane w modelu RM-Z450. Zachowano również smukłą i agresywną sylwetkę. RMX450Z został szczegółowo przygotowany do jazdy terenowej w trudnych warunkach, a jego najlepsze osiągi oznaczają brak kompromisów." Zawiecha od RMZ'ta dobry silnik, kopajka+ guzik, światła i do tego można zarejestrować. Do tego pojawiają się wersje SM. Kilka lat i wielu z obecnych zadowolonych drz'towców się przesiądzie właśnie na tego rmx'a :crossy: Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CRASH Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 mbk z tą rejestracją to nie tak szybko, z tego co mi wiadomo to na dzień dzisiejszy rmx 450 nie ma jeszcze homologacji u nas . -Jurgen- jeśli już to wolał bym RM-e , ćwiara w 4T zdecydowanie za dużo kosztuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 -Jurgen- jeśli już to wolał bym RM-e , ćwiara w 4T zdecydowanie za dużo kosztuje. 2sow, nie, dziekuje (halas i smrodek) :) uwazam ze wszystko zalezy od sposobu wykorzystywania a ja jezdze dosc spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 (edytowane) Co jeszcze może dzwonić? Wyraźnie mi coś gruchocze metalicznego w silniku. Zmieniłem napinacz na manuala i nie pomgło. Zawory raczej nie, bo to w dole silnika. Co jeszcze sprawdzić? aaaa i na pewno nie stojan, bo to już mi kiedyś zmieliło i mam założony nowy i zabezpieczony. Edytowane 29 Kwietnia 2010 przez mbk Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 2sow, nie, dziekuje (halas i smrodek) :) uwazam ze wszystko zalezy od sposobu wykorzystywania a ja jezdze dosc spokojnie Jesli latasz po lesie to cwiartka w 4t to zly pomysl. Za bardzo wysilona - za droga w eksploatacji - za wolna na przelotach po lesnych duktach. Jesli na tor to juz lepiej YZ 250F - znacznie mniej problemowa. RMZ jest naprawde drogi w eksploatacji - tanszy w zakupie - ale blyskawicznie odbijesz ta roznice w czesciach... Jesli do lasu - to zdecydowanie laduj sie w 450 Co do 2T - to poczytaj sobie o kosztach eksploatacji 2T i 4T na przykladzie KTM-a w wysilonych moto konkurencji wcale nie jest taniej... http://www.scigacz.pl/KTM,EXC,250,vs,EXC,4...eden,12627.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.