rodman Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Może będzie ktoś chętny kupiłem dla siebie ale okazało się ze w wersji E są inne http://allegro.pl/item938961573_drc_weze_d...e_dr_z_400.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 (edytowane) Siema Chyba znalazłem rozwiązanie mojego problemu- magiczne luzy zaworowe. Za zaworach ssących powinno być 0.1-0.2 a na wydechowych 0.2-0.3? U mnie na jednym zaworze wydechowym jest 0.35, więc powinienem kupić grubszą płytkę od tej którą mam o 0.5-0.1? Drugi zawór jest OK, a ciekawa sprawa jest z zaworami ssącymi- na nich w ogóle nie ma luzów, więc jakie płyki mam zastosować? Co z zaworem wydechowym, zostawić jak jest? Edytowane 27 Lutego 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 (edytowane) Siema Chyba znalazłem rozwiązanie mojego problemu- magiczne luzy zaworowe. Za zaworach ssących powinno być 0.1-0.2 a na wydechowych 0.2-0.3? U mnie na jednym zaworze wydechowym jest 0.35, więc powinienem kupić mniejszą płytkę od tej którą mam o 0.5-0.1? Drugi zawór jest OK, a ciekawa sprawa jest z zaworami ssącymi- na nich w ogóle nie ma luzów, więc jakie płyki mam zastosować? Co z zaworem wydechowym, zostawić jak jest? musiałem :banghead: wybaczcie :flesje: Edytowane 27 Lutego 2010 przez davopl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Siema Chyba znalazłem rozwiązanie mojego problemu- magiczne luzy zaworowe. Za zaworach ssących powinno być 0.1-0.2 a na wydechowych 0.2-0.3? U mnie na jednym zaworze wydechowym jest 0.35, więc powinienem kupić mniejszą płytkę od tej którą mam o 0.5-0.1? Drugi zawór jest OK, a ciekawa sprawa jest z zaworami ssącymi- na nich w ogóle nie ma luzów, więc jakie płyki mam zastosować? Co z zaworem wydechowym, zostawić jak jest? obstawiam ze zle mierzysz luzy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 (edytowane) Dobra nieistotne Edytowane 28 Lutego 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 (edytowane) Koledzy jakie ciśnienie dmuchacie w 17 calowe kółka supermoto w DRZ-kach ??? Edytowane 28 Lutego 2010 przez vipszybki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Dobra nieistotne doskonale dobrales avatar :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Avatar niestety ma trafny.... Lionix dobrze mierzył luzy, na zimno, w GMP, krzywki wałków na zewnątrz... nie wiem co tu można źle zrobić.... zatem mając takie luzy i brak luzów, mierzenie płytek... nie bardzo jest czym ;] ale jednak.... i jazda z dobieraniem luzów. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Koledzy jakie ciśnienie dmuchacie w 17 calowe kółka supermoto w DRZ-kach ??? od 1,8 do 2,0. Pomierzylem tuleje dystansowe kół bo maszyna byla rozebrana. Przód (1 tulejka): 1.Długość - ok. 31 mm. 2.Średnica zewnętrzna w miejscu styku z łożyskiem - ok. 24,5 mm 3.Średnica zewnętrzna w miejscu styku z widelcem - ok. 25,5 mm 4. Średnica wewnętrzna jak wiadomo - jak ośka (nie zdążylem pomierzyć) Tył (2 tulejki o tych samych wymiarach): 1. Długość - ok. 18 mm. 2. Średnica zewnętrzna w miejscu styku z łożyskiem - ok. 28,5 mm 3. Średnica zewnętrzna w miejscu styku z wachaczem - ok. 40 mm 4. Średnica wewnętrzna 20 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanibal1970 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 (edytowane) Witam koledzy doradźcie czy ten łańcuszek(http://moto.allegro.pl/item941091838_lancuch_rozrzadu_suzuki_dr_z_400_klx_400_r_kaw.html) według was będzie dobry czy polecacie jakiś inny.Pozdrawiam crossy.gif Edytowane 28 Lutego 2010 przez hanibal1970 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horsemaster Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Witam, przeszukiwałem forum ale nie znalazłem odpowiedzi na pytanie odnośnie brania oleju przez DRZte. Jechałem do Rumunii na kołach. Średnia prędkość ok. 100-110 km/h. Po przejechaniu 500 km okazało się, że brakuje ok. 0,5l oleju. I tu zagadka. Kompresja OK, moto ma przejechane 12 tys. Jest to wersja S. Nie kopci wcale. Odpala od pierwszego - kopnięcia (mam kickstarter) nawet przy temperaturze poniżej 10 stopni. Moc OK. Czy ktoś miał podobny problem? Co można jeszcze sprawdzić? Dodam, że kolega miał identyczny problem. Zatarł z tego powodu silnik. Pojechał z Gdańska w góry i po przejechaniu 1500 km było po zawodach. Wracał na lawecie. Po kapitalnym remoncie silnika (zrobionym przez jednego z najlepszych mechaniorów w 3-mieście nadal brał olej. I tak samo jak u mnie bez żadnych objawów. Dajcie znać, czy ktoś miał podobny problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 (edytowane) U mnie też olej znika w szybkim tempie, wiem że zawsze troche weźmie, ale bez przesady. Mój też po remoncie. Aha, i jeśli masz tylko kickstarter bez rozrusznika, to to jest najbardziej wyczynowa wersja DRZ na USA. :P Gratuluję traski :P @master można, ale jeśli jest to silnik oryginalnie bez rozruchajsi, tylko na kopajsie, to przecież chyba wersja pro elo kozak hamburger USA Edytowane 1 Marca 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 mój też sobie łyknie ale często gęsto maneta opór i do odcięcia :buttrock: przy spokojnej jeździe wycieczkowej tak do 80-90 km/h bez mocnych przyspieszeń nie bierze Aha, i jeśli masz tylko kickstarter bez rozrusznika, to to jest najbardziej wyczynowa wersja DRZ na USA. :P kopaje można do każdej wersji zamontować Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Co do brania oleju. Moja też brała nieznaczne ilości oleju, dwa wyjazdy po około 100-150 km każdy i ubywało oleju od max do min na miarce. Im ostrzejsza jazda tym większe zużycie oleju. Wymieniłem uszczelniacze zaworowe i "branie" ustało, może nie całkowicie, ale znacząco. Singiel zawsze potrzebuje trochę oleju i dlatego trzeba sprawdzaj olej bardzo często. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz23 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 DRZ400, Woda w oleju, po tym jak motocykl siedzial w wodzie do polowy Przez 7min Mozliwe??? Objawy podwyzszony stan, bardzo delikatna piana na miarce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.