jeremi Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 (edytowane) Mam podobny problem z gaźnikiem w dr-z 400E keihin z pompka, jak dam na wolnych w manete to mi sie dusi, dławi. Problem pojawił sie po regulacjach jakie musiałem zrobic po wymianie całego układu wydechowego na przelot, filtra powietrza na KN i po wycięciu dodatkowyc h otworów w obudowie airbaxa z lewej strony. Mechanik wstawił wiekszą dysze głowną ( chyba 170 jest teraz) i twierdzi ze nic więcej nie moze zrobic bo ten typ ( keihin fcr 39 z pompka) tak ma, ze jak gwałtownie dodaje mu gazu to sie zalewa wahą bo pompa podaje wieksza ilośc. Ma ktoś moze pomysł co z tym zrobić?, moze dysze JD ( nie dynojet) cos zmienią ? 1. dysza 160- 165 max, iglica 3-ci zabek 2.dysze Dynojet nie beda dobrze pracowaly w DRZ w gazniku fcr - jesli wymieniac to tylko na orginały lub JD 3.gaznik fcr z pompka rzeczywiscie tak ma - ale jest na to metoda. jesli po skorygowaniu o powyzsze punkty dalej bedzie to uciazliwe to trzeba wstawic ogranicznik na ciegno pompki dodatkowego paliwa, tak zeby nie wchodzila do konca(dawala mniejsza dawke paliwa) http://www.docta-zaius.freeservers.com/whats_new.html panowie macie moze patent na kręcenie ta srubka zwłaszcza na gorącym silniku? jakis malutki gięty srubokręt albo cos takiego? srube ustawilem na 1.5 ale potem jak zamontowalem gaznik i zaczalem krecic to tylko palce sobie poparzylem. ha,ha. nie chce go znowu wyciagac. poluzniasz na opaskach i go przekrecasz tak zeby byl dostep do srubki Edytowane 22 Października 2009 przez jeremi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 http://www.rabittsport.pl/sruba-regulacji-...8f27e11b9793b90[/url] Wersja tansza http://www.sklep.motox.com.pl/index.php?cPath=59_259 Wersja drozsza http://www.allegro.pl/item792378603_srubok...re_ulatwia.html :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk2 Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 srubki do regulacji z linków bardzo dobrze wygladaja i pasuja do gaznika kehin fcr, to na pewno, ale czy pasuja tez do tego gaznika zamontowanego w drz z rozrusznikiem? tam jest przerazajaco malo miejsca. na razie bede luzowal na opaskach i prosze kogos o potwierdzenie ze srubki pasuja do drz w wersji E. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swen Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Witam Panów Błotnych Szwoleżerów. Wetnę się w tę dyskusję gaźnikową z trochę innym pytaniem. Ostatnio zauważyłem w mojej eSce, że wężyk idący od głowicy, spod napinacza do czarnego pudełka jest zapskudzony olejem. pogrzebałem przy nim i stwierdziłem, że ten króciec mogę wysunąć z głowicy palcami. Widać tam również jakieś resztki chyba uszczelki. Czy to tak powinno być, czy może trzeba to uszczelnić, wymieniając jakiś oring czy simmering. Dodam, że moto chodzi bez zarzutu, a oprócz standardowej instrukcji obsługi nie mam, żadnego manuala czy fiszek. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 (edytowane) srubki do regulacji z linków bardzo dobrze wygladaja i pasuja do gaznika kehin fcr, to na pewno, ale czy pasuja tez do tego gaznika zamontowanego w drz z rozrusznikiem? tam jest przerazajaco malo miejsca. na razie bede luzowal na opaskach i prosze kogos o potwierdzenie ze srubki pasuja do drz w wersji E. Te śrubki idealnie pasują do keihina fcr ... MX [np. ktm], MX ma mniejsza śrubę spustową i pokrętło o nią nie wadzi, w drz... a przynajmniej w mojej jest gaźnik fcr 39 h [jest też rozrusznik], aby idealnie pasowała musiałem zrobić 2 rzeczy: 1-nieco rozwiercić otwór w deklu komory, gwint śrubki musiał przejść przez niego bez odkręcania dekla. Nie pamiętam już jakie to było wiertło ale o 0,5 mm większe od zmierzonego otworu. foto 2-spiłować samo pokrętło by nie wadziło o ten ogromny spustowy dekiel foto 2 Zanim kupiłem, to pomierzyłem co trzeba i o to samo sprzedawce poprosiłem, nie pamiętam już, w którym to sklepie dokładnie było. Tobie tez pomiary przed zakupem radze... Edytowane 23 Października 2009 przez Fisher_DRZ_E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk2 Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 rozpatrze temat dostępnych srubek a na razie ustawilem na 1.5 obrotu i jest calkiem przyzwoicie. chociaz wciaz jest efekt powolnego schodzenia z obrotów przy ustawionych cos kole 1800. jak dam troche nizej pewnie z 1200 to obroty ladnie schodza. ale na razie dam sobie spokoj bo nie jest zle. jeszcze raz dzieki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CRASH Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 (edytowane) U mnie w FCR39 tez zakładałem tą śrubę, i faktycznie trzeba zrobić te dwie rzeczy o których pisze wyżej Fisher , kupiłem tą tańszą z MotoX , dedykowaną do KXF 06- , kod SL 31-00-001 .Dekiel rozwiercałem wiertłem 6 . Edytowane 24 Października 2009 przez CRASH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Hej! Czy zna ktoś jakąś firmę, która sprowadza DRZ`ty z zagranicy? Ktoś korzystał? pzdr, Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Kiedyś ktoś ogłaszał się chyba ze Słupska. Szukaj u poszczególnych dilerów, czasem można jakiś eksponat trafić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 znajomy ma do sprzedania DRZ400 E przerobiona na SM w IDEALNYM stanie. Crasphady, kółka SM, tarcza 310 Lucas, wydech Fmx .. gdyby ktos był zainteresowany to walcie na PW. Rocznik 2002 Cytuj www.motoautostrada.pl zobacz co robią dla Ciebie inni motocykliści Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarolinaPink Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Chciałabym zamienić seryjną kierownicę w swojej SM-ce na jakąś 'fajowszą' ;) Co polecacie? Na co zwrócić uwagę? Pozdrawiam Karola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 sprzedam: http://allegro.pl/item797016572_suzuki_drz...al_wroclaw.html Jakby ktoś coś słyszał czy coś ... ::) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 sprzedam: http://allegro.pl/item797016572_suzuki_drz...al_wroclaw.html Jakby ktoś coś słyszał czy coś ... ::) Ja swojego wystawilem - w moto jest wpakowane z 10 tys a wszyscy to chcieli by go kupic za pol darmo... poczekaj - wystaw na wiosne - moze predzej... :) Z innej beczki - jako ze moja waga przekracza bardzo znacznie standardowa dla japonczykow sie zastanawialem naz zmiana sprezyny z tylu w E... - jest jakas alternatywa dla Wilbersa czy innych? Troche szkoda mi wydac 400 zl na sprezyne gdy nie mam pewnosci ze bede zadowolony ze zmiany i zastanawiam sie czy jakis zaklad nie dorabia odpowiednio twardszych sprezyn. Kumpel mial cos takiego dorabianego w ST 1100 i dawalo rade :) Ewentualnie sprezyna z jakiegos innego moto moze by podeszla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogy Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 mam mala rozkminke z regulacja luzow zaworowych chodzi o to zeby ustawic w odpowiednim polozeniu krzywki to musze krecic walem no i jak krece to sa tam dwa znacznki T Ii teraz zastanawiam sie na ktorym znaczniku sie powinienem zatrzymac pzodrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Musisz ustawić tłok w GMP czyli na T (Top) , I to jest punkt zapłonu (ignition) i służy do kontroli punktu zapłonu za pomocą lampy stroboskopowej. Ale w praktyce na którym ustawisz nie ma większego znaczenie byle tłok był po suwie sprężania (krzywki na obu wałkach skierowane do góry) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.