serwient Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 te już mam, zapomnialem napisac.Podobno niedlugo maja sie ukazac serwisowki na stronie yamahy w j polskim, ale nie sadze zeby suzuki cos takiego wypuscilo.Off top zaczyna sie robic, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 zgumowanie na 5tce można włożyć między bajki, za długie przełożenie , 4ka jest realna jak najbardziej ale to już trzeba się nieźle wprawić bo moto jest długie , z 3ki wstaje jak z 2ki Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ratosny Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 ratosny nie mow ze masz problemy z postawieniem tego sprzetu na kole. Bez problemu idzie nawet na 4 biegu. Dla mnie nie ma lepszego motocykla na swiecie jak drz.Niestety musze jeszcze poczekac az go kupie :( jezeli masz jakiekolwiek pojecie jak to sie robi to chyba nie jest problem :)ja na razie metoda prob i bledow btw ostatnio uszlo mi powietrze z przedniego kola,i jak probowalem podpompowac to nic nie wchodzilo-jest tam jakas detka w srodku?????dodam ze opona nie przylega scisle do kola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwient Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Nie masz czym sie przejmowac. Nie musisz nawet kontrolowac obrotow bo na 2 i 3 pojdzie ci bez niczego.Zeby szarpnac go na 4 trzeba pochylic sie troche do tylu w czasie gdy szarpiesz manetke gazu i w zadnym wypadku nie strzelac ze sprzegla - bynajmniej ja to tak odczulem, nieduzo brakowalo, ale wyladowalbym pewnie w gipsie. Na 1 tez nie probowalem tego robic, bo postawilem od tak sobie na 2, nie znam tego motocykla jeszcze, ale ma naprawde ogromny potencjał.Sałate bede meic dopiero koniec jesieni, poczatek zimy :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 btw ostatnio uszlo mi powietrze z przedniego kola,i jak probowalem podpompowac to nic nie wchodzilo-jest tam jakas detka w srodku?????dodam ze opona nie przylega scisle do kolajak zeszlo powietrze to i nie przylega :flesje: kola szprychowe maja detki, powietrze pod nyplami by uciekalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ratosny Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 (edytowane) pod nyplami pod czym???trzeba bedzie z kolem do lekarza pojsc?? @serwient jak dodam gazu na 2 lub 3 to nie idzie mi na kolo...(???)dodam ze strzal ze sprzegla mi nie wychodzi lub nie wiem w ogole o co w nim dokladnie chodzipozdro Edytowane 27 Lutego 2008 przez ratosny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwient Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 (edytowane) w strzaly sie nie baw na razie, nie wiem czemu nie chce ci pojsc na kolo, to juz napewno sprawa techniczna sprzetu.Najprostsza droga - sprobuj go wkrecic na srednio-wysokie obroty, przytrzymac i maneta do oporu, ale nic nie sugeruje , bo u mojego braciaka ciagnie na kolo juz od niskich obrotow. Przy strzale nalezy tak wcisnac sprzęgło aby tarcze sprzegła sie troszke rozluzniły, zaczeły trzeć miedzy sobą <wtedy obroty silnika rosną ale moto nie traci w 100% ciągu, łancuch zostaje napięty> wtedy przy puszczeniu sprzegła koło nie boksuje tylko moto wchodzi na koło . Pamietaj, zeby nogami trzymac sie kurczowo baku, chociaz z drugiej strony nie wlaz az na sama kierownice bo cie jeszcze gorzej bedzie.Sam dojdziesz do wprawy tylko probuj. Narazie bez sprzegla, bo masz silne moto A i pamietaj zeby kierownice trzymac prosto w czasie gumy. Pilnuj tez hamulca noznego w razie gdybys lecial na plecy Edytowane 27 Lutego 2008 przez serwient Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 pod czym???trzeba bedzie z kolem do lekarza pojsc??co to jest nypel ? nie wiem czemu nie chce ci pojsc na kolo, to juz napewno sprawa techniczna sprzetu.mam wrazenie ze twoj brat cos zmienil, imho ma zdawcza 13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ratosny Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 ale czy detka jest cala?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 ale czy detka jest cala??bez rozbierania to chyba tylko w erze wiedza :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 gdyby ktos potrzebował czesci to posiadam cała drz 400e z roku 2000 na czesci.Pisac na gg 2035516 lub pw.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ratosny Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 mam kolejne pytanie:dzisiaj zauwazylem ze przy hamowaniu przednim hamulcem zaczelo mi leciutko szarpac motorem(przod-tyl tak jak bym minimalnie odpuszczal i zaciskal klamke-to bylo naprawde lekkie drzenie) czy cos moze byc niewporzadku z plynem hamulcowym lub czyms innym?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 odtłuść tarcze i sprawdź czy nie bije Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Raczej bym celował w tarcze tak jak kolega mowił czy nie bija.np: w samochodzie dzieje sie to samo tylko szarpie kierą :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ratosny Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 a czy ktos moze mi pomoc w ustaleniu rozmiaru opony tylnej?moto mam z 2000 roku starter i rozrusznik lusterka sschowek na blotniku z tylu podnozki dla pasazera tez sa,ale opone mialem krosowa.teraz chce zmienic i mam 2 rozmiary: p:80/100 21 t:120/90 18 lub p:80/100 21 t:110/100 18 czym one sie roznia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.