swen Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Dzwoniłem do salonu Suzuki w mojej miejscowości, aby zapytać czy da się przestawić ten zegar z mil na kilometry, ale gość mi powiedział, że nie ma takiej możliwości...... Napisałem meila do SUZUKI do działu serwisowego i w odpowiedzi dostałem instrukcję obsługi w języku polskim do DRZ-400 S i E w PDFie do wersji K4 co prawda, ale przeglądając ją nie zauważyłem żadnych różnic z K3. No i oczywiscie o przestawianiu z mil na kilometry też nic nie ma :(. Mi powiedzieli podobnie. A to znaczy, że nie ma rady, trzeba sobie po prostu w główce założyć przelicznik i patrząc na przebieg (dzienny, czy całkowity) mnożyć go szybciutko X 1,6. (Ja tak zresztą robię) Jak za trudno, to przeliczać kalkulatorem w telefonie. :crossy: Jeżdżąc ostatnio trochę po asfalcie pozdrawiałem się jak zwykle z innymi motocyklistami, ale "frędzle" w ogóle nie odpowiadają. Oni chyba są przekonani, że nasze plastiki nie mogą się równać z ich chromami. Wam też się to zdażyło? (Przy założeniu, że wyjeżdżacie na asfalt, bo oni na szutry i błota się nie zapuszczają...) :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Ja jeżdzę sporo po asfaltach, ale bardzo sporadycznie zdarza się żeby nie odpowiadali na pozdrowienie :) Po jakichś nieprzyjaznych okolicach się kręciłeś :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntekCB Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 (edytowane) Jest jeszcze jedna sprawa, w ostatnich latach wielu świeżaków wsiadło na motocykle (motocykle były dość tanie) i poprostu nie znają zwyczai(zwyczjów?). Edytowane 25 Czerwca 2009 przez AntekCB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batok Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 WITAM niedawno nabylem drz400e z 2001r z oryginalnym wydechem wewnątrz po odkreceniu końcówki znalazlem, luzną część tzn trzy rureczki różnej dugośći z jednej strony tzn tumnik interferencyjny chciabym je przyspawac z powrotem i teraz pytanie w którą strone mają być one skierowane do czy od silnika moze którys z kolegów ma możliwość zajrzenia smile.gif prosze o pomoc WITAM niedawno nabylem drz400e z 2001r z oryginalnym wydechem wewnątrz po odkreceniu końcówki znalazlem, luzną część tzn trzy rureczki różnej dugośći z jednej strony tzn tumnik interferencyjny chciabym je przyspawac z powrotem i teraz pytanie w którą strone mają być one skierowane do czy od silnika moze którys z kolegów ma możliwość zajrzenia smile.gif prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Drz w wersji S ma 2 miejsca A po czym najprosciej poznac ta wersje S ? Bo wiem ze sa wersje z rozrusnzikiem , bez rozrusznika z elektrycnzym licznikiem itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 A po czym najprosciej poznac ta wersje S ? Przeważnie wersja S ma w nazwie literkę "S" ":D a po za tym z tego co się oriętuję ma pełny osprzęt do jazdy po drogach no i podnóżki dla pasażera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntekCB Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 DRZ400 - http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_dr-z_400_2003.php DRZ400E - http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_dr-z_400_e_2004.ph DRZ400S - http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_dr-z_400_s_2006.php DRZ400SM - http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_dr-z400sm_2008.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 S ma podnużki dla pasażera i osłonę łańcucha. Jeśli ma zdemontowane to zobaczysz miejsca do których są montowane (wsporniki na wahaczu i tylnej ramie). S ma tripmeter a E tylko mały "liczniczek". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 S ma podnużki dla pasażera i osłonę łańcucha. Jeśli ma zdemontowane to zobaczysz miejsca do których są montowane (wsporniki na wahaczu i tylnej ramie). S ma tripmeter a E tylko mały "liczniczek". no tych róznic jest troszeczke wiecej...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Jasne że jest więcej, ale osoba mało znająca motocykl nie rozróżni modeli po gażniku ani tym bardziej po rozrządzie. Są róznice które rzucają się na pierwszy rzut oka i o takich piszę. Jasne że jest więcej, ale osoba mało znająca motocykl nie rozróżni modeli po gażniku ani tym bardziej po rozrządzie. Są róznice które rzucają się na pierwszy rzut oka i o takich piszę. Spójrzcie na to. http://www.vitalmx.com/product/feature/Fir...RMX-Models,2496 Szykuje się nam następca DRZ. Ma to być RMX450Z. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Mam jeszcze jedno pytanie odnoscie Drz'tki. Jakbym chciał używac tego motoru do stuntu ( wheelie, stopie itp) to msuze przerabiac smarowanie silnika ?? Czy te motory sa przystosowane do takich ekstremalnych warunkow :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 drz ma "suchą miskę" można stuntować Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Czy ktos z uzytkownikow DRZy, w szczegolnosci SM, zakladal oslony dekli silnika? Jak to wyglada? Czy jest skuteczne? Ile kosztuje? A moze ktos zrobil takie oslony samemu? pozdrawiam Piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Ja montowałem osłony w E. kupowałem przez ebay od tego człowieka: http://www.crashbobbins.com jak funt był w dobrej cenie, wyniosło mnie to ok 50zł wiec nie było sensu rzeźbić samemu. Przykleiłem na silikon wysokotemperaturowy. W okolicach dźwigni zmiany biegów mam a tej osłonce kilka wgniotów więc chyba zdała egzamin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 (edytowane) Hehe, na allegro koles sprzedaje te same po 160 PLN Chyba jednak zrobie sobie sam :] Edytowane 7 Lipca 2009 przez PeKaWu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.