Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ma chłopak fantazję. 3K to można dać za zarejestrowane całe moto, bez silnika, a on chyba szuka jelenia co tyle wyłozy za same gołe rury bez kół, baku itd. Niektórzy chyba chcieliby przy sprzedaży "na części" zarobić 3x tyle co całość warta.

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc mój drz to wersja S nie wiem czy to cos pomogło ale miałem taka zwezke jak by do otworu airboxa i wyciagnołem sobie ją wczesniej przed zdjeciem nie ruszałem motocykla miesiac wiec nie wiem czy jest jakas róznica w mocy moze mam sobie gaznik pod regulowac jeszcze oczywiscie zadnych problemów nie mam normalnie odpala i wchodzi na obroty. Mam załozony wydech CRD absolute power 2 kupiłem na jebaju za 85 Łabędzi:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wytlumacz ktoś czemu ludzie wywalają fabryczne liczniki np własnie w DRZ'ecie E? Czy to waży tak dużo, że kazy zawodowiec odczuwa utrate tych 400 gramów? :D

 

 

bo to duże badziewie z ciągnącym się pancerzem jak wąż ogrodowy z prawej strony zawiasu

im więcej wystających elementów tym większe prawdopodobieństwo ich utraty :)

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema!

 

Ostro przymierzam się do DRZ400SM.

Byłem wczoraj u mechanika poradzić się co do obsługi technicznej drzty, jej żywotności, itp.

 

Nastraszył mnie trochę, mówiąc, że w drztach jest dość mocno wyżyłowany silniczek, co powoduje wybijanie gniazd zaworowych i ogólne problemy z rozrządem przy trochę wyższych przebiegach. Podobno bardzo istotny jest w drz regularny serwis i kontrola rozrządu właśnie.

 

Jestem przygotowany na częstszy serwis niż w bandicie (wymiana oleju, regulacje) i szukam w miarę świeżej drzty.

 

 

Czy mam się bać, że 80% drz400 ma kończącą się górę silnika?? Ogólna opinia o niezawodności moto jest przecież taka dobra..

Edytowane przez Macjek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co 12tys wypada kontrola luzu według producenta więc bez obaw,

moja obecnie tyle ma +/- 500km i luzy są jeszcze w granicach .

 

" - " to uszczelniacze zaworowe, moto dłużej postoi i puszczają, moją sztukę też to dopadło ale to raczej zrobi nowy właściciel bo silnik jeszcze "dziewiczy"

 

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co 12tys wypada kontrola luzu według producenta więc bez obaw,

moja obecnie tyle ma +/- 500km i luzy są jeszcze w granicach .

 

" - " to uszczelniacze zaworowe, moto dłużej postoi i puszczają, moją sztukę też to dopadło ale to raczej zrobi nowy właściciel bo silnik jeszcze "dziewiczy"

 

 

piszesz dłużej postoi i puszczają uszczelń. zaworowe "dłużej" tzn. ile???

 

 

bo mi trochę oleju bierze ale nie kopci i nie ma wycieków. Ale jeszcze nie wiem jak dokładnie zmierzyć stan oliwy mówią na rozgrzanym silniku! czy lepiej na zimnym?????

Jak wy robicie koledzy?????:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piszesz dłużej postoi i puszczają uszczelń. zaworowe "dłużej" tzn. ile???

bo mi trochę oleju bierze ale nie kopci i nie ma wycieków. Ale jeszcze nie wiem jak dokładnie zmierzyć stan oliwy mówią na rozgrzanym silniku! czy lepiej na zimnym?????

Jak wy robicie koledzy?????:D

 

 

bylo pisane kilka razy że na rozgrzanym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo mi trochę oleju bierze ale nie kopci i nie ma wycieków. Ale jeszcze nie wiem jak dokładnie zmierzyć stan oliwy mówią na rozgrzanym silniku! czy lepiej na zimnym?????

Jak wy robicie koledzy?????

Jak można nie wiedzieć jak się olej sprawdza?? Przecież to podstawa w moto, a zwłaszcza w suchej misce olejowej i wałkach na panewce! Sprawdzanie poziomu po jeździe, czy też na zimnym silniku jest zupełnie niemiarodajne - choć bardzo dużo osób mówi, że tak jest ok - a potem głowica stuka... (Suzuki - stuki, puki - co za bzdura :))

Kolego - sprawdzaj tak jak na tej stronie piszą - http://drz400.pl/servis/pokaz/pomiar_poziomu_oleju.html

Sprawdzaj przed każdym wyjazdem - zajmie to max 5 minut a masz pewność, że nic się nie zatrze.

P.S - ściągnij sobie serwisówkę do DR-Z, tam masz wszystko :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piszesz dłużej postoi i puszczają uszczelń. zaworowe "dłużej" tzn. ile???

bo mi trochę oleju bierze ale nie kopci i nie ma wycieków. Ale jeszcze nie wiem jak dokładnie zmierzyć stan oliwy mówią na rozgrzanym silniku! czy lepiej na zimnym?????

Jak wy robicie koledzy?????:D

 

 

 

no tak ze 3tyg i puści dymka przy odpalaniu i przegazówce, po rozgrzaniu jest ok

w tym momencie mój już stoi jakieś 4 mies, wiosną będzie ciekawie :)

 

żeby oliwę sprawdzić, moto stawiasz w pionie bez obciążenia, odpalasz i niech sobie pyrka na jałowych ok 2min, po tym czasie dopiero sprawdzasz , moto cały czas w pionie na 2 kołach , między min a max jest ok 100ml więc o błąd nietrudno

 

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ze 3tyg i puści dymka przy odpalaniu i przegazówce, po rozgrzaniu jest ok

w tym momencie mój już stoi jakieś 4 mies, wiosną będzie ciekawie

 

 

A dlaczego uc=szczelniacze miałyby puszczać po 3 tyg stania? Ludzie zimuja plastiki i nie jeżdzą nawet 7 miesięcy i nie robią remontów co sezon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo to drzeta a nie ścigacz , tak jest i już

 

dolewka 50-70ml co 3 zbiorniki to nie jest jakaś tragedia

 

 

właśnie tragedii nie ma! a mam jeszcze pyt. co do zmiany oleju chodzi mi o to czy trzeba czyścić taki wężyk co idzie z ramy chyba do silnika po spodem coś takiego słyszałem????? to prawda????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie tragedii nie ma! a mam jeszcze pyt. co do zmiany oleju chodzi mi o to czy trzeba czyścić taki wężyk co idzie z ramy chyba do silnika po spodem coś takiego słyszałem????? to prawda????

To jest takie sitko. Warto to wyczyścić przy wymianie oleju. A co do uszczelniaczy to po pierwsze tak jak piszecie są to tylko małe ubytki oleju, a po drugi z tego co widziałem na allegro to uszczelniacze zaworowe to nie jest droga część, wręcz przeciwnie - 20zł/sztuka. Chyba że coś mi się pomyliło. :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...