Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siema

 

Chyba znalazłem rozwiązanie mojego problemu- magiczne luzy zaworowe.

 

Za zaworach ssących powinno być 0.1-0.2 a na wydechowych 0.2-0.3?

U mnie na jednym zaworze wydechowym jest 0.35, więc powinienem kupić grubszą płytkę od tej którą mam o 0.5-0.1? Drugi zawór jest OK, a ciekawa sprawa jest z zaworami ssącymi- na nich w ogóle nie ma luzów, więc jakie płyki mam zastosować?

Co z zaworem wydechowym, zostawić jak jest?

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema

 

Chyba znalazłem rozwiązanie mojego problemu- magiczne luzy zaworowe.

 

Za zaworach ssących powinno być 0.1-0.2 a na wydechowych 0.2-0.3?

U mnie na jednym zaworze wydechowym jest 0.35, więc powinienem kupić mniejszą płytkę od tej którą mam o 0.5-0.1? Drugi zawór jest OK, a ciekawa sprawa jest z zaworami ssącymi- na nich w ogóle nie ma luzów, więc jakie płyki mam zastosować?

Co z zaworem wydechowym, zostawić jak jest?

 

 

musiałem :banghead: wybaczcie :flesje:

Edytowane przez davopl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema

 

Chyba znalazłem rozwiązanie mojego problemu- magiczne luzy zaworowe.

 

Za zaworach ssących powinno być 0.1-0.2 a na wydechowych 0.2-0.3?

U mnie na jednym zaworze wydechowym jest 0.35, więc powinienem kupić mniejszą płytkę od tej którą mam o 0.5-0.1? Drugi zawór jest OK, a ciekawa sprawa jest z zaworami ssącymi- na nich w ogóle nie ma luzów, więc jakie płyki mam zastosować?

Co z zaworem wydechowym, zostawić jak jest?

obstawiam ze zle mierzysz luzy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Avatar niestety ma trafny....

 

Lionix dobrze mierzył luzy, na zimno, w GMP, krzywki wałków na zewnątrz... nie wiem co tu można źle zrobić....

 

zatem mając takie luzy i brak luzów, mierzenie płytek... nie bardzo jest czym ;] ale jednak.... i jazda z dobieraniem luzów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jakie ciśnienie dmuchacie w 17 calowe kółka supermoto w DRZ-kach ???

 

od 1,8 do 2,0.

 

Pomierzylem tuleje dystansowe kół bo maszyna byla rozebrana.

 

Przód (1 tulejka):

1.Długość - ok. 31 mm.

2.Średnica zewnętrzna w miejscu styku z łożyskiem - ok. 24,5 mm

3.Średnica zewnętrzna w miejscu styku z widelcem - ok. 25,5 mm

4. Średnica wewnętrzna jak wiadomo - jak ośka (nie zdążylem pomierzyć)

 

Tył (2 tulejki o tych samych wymiarach):

1. Długość - ok. 18 mm.

2. Średnica zewnętrzna w miejscu styku z łożyskiem - ok. 28,5 mm

3. Średnica zewnętrzna w miejscu styku z wachaczem - ok. 40 mm

4. Średnica wewnętrzna 20 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy doradźcie czy ten łańcuszek(http://moto.allegro.pl/item941091838_lancuch_rozrzadu_suzuki_dr_z_400_klx_400_r_kaw.html) według was będzie dobry czy polecacie jakiś inny.Pozdrawiam crossy.gif

Edytowane przez hanibal1970
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przeszukiwałem forum ale nie znalazłem odpowiedzi na pytanie odnośnie brania oleju przez DRZte.

Jechałem do Rumunii na kołach. Średnia prędkość ok. 100-110 km/h. Po przejechaniu 500 km okazało się, że brakuje ok. 0,5l oleju. I tu zagadka. Kompresja OK, moto ma przejechane 12 tys. Jest to wersja S. Nie kopci wcale. Odpala od pierwszego - kopnięcia (mam kickstarter) nawet przy temperaturze poniżej 10 stopni. Moc OK. Czy ktoś miał podobny problem? Co można jeszcze sprawdzić? Dodam, że kolega miał identyczny problem. Zatarł z tego powodu silnik. Pojechał z Gdańska w góry i po przejechaniu 1500 km było po zawodach. Wracał na lawecie. Po kapitalnym remoncie silnika (zrobionym przez jednego z najlepszych mechaniorów w 3-mieście nadal brał olej. I tak samo jak u mnie bez żadnych objawów. Dajcie znać, czy ktoś miał podobny problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też olej znika w szybkim tempie, wiem że zawsze troche weźmie, ale bez przesady. Mój też po remoncie.

 

Aha, i jeśli masz tylko kickstarter bez rozrusznika, to to jest najbardziej wyczynowa wersja DRZ na USA. :P

 

Gratuluję traski :P

 

@master

 

można, ale jeśli jest to silnik oryginalnie bez rozruchajsi, tylko na kopajsie, to przecież chyba wersja pro elo kozak hamburger USA

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój też sobie łyknie ale często gęsto maneta opór i do odcięcia :buttrock:

przy spokojnej jeździe wycieczkowej tak do 80-90 km/h bez mocnych przyspieszeń nie bierze

 

 

 

Aha, i jeśli masz tylko kickstarter bez rozrusznika, to to jest najbardziej wyczynowa wersja DRZ na USA. :P

 

 

 

kopaje można do każdej wersji zamontować

 

 

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do brania oleju.

Moja też brała nieznaczne ilości oleju, dwa wyjazdy po około 100-150 km każdy i ubywało oleju od max do min na miarce.

Im ostrzejsza jazda tym większe zużycie oleju.

 

Wymieniłem uszczelniacze zaworowe i "branie" ustało, może nie całkowicie, ale znacząco.

Singiel zawsze potrzebuje trochę oleju i dlatego trzeba sprawdzaj olej bardzo często.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...