Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzwoniłem do salonu Suzuki w mojej miejscowości, aby zapytać czy da się przestawić ten zegar z mil na kilometry, ale gość mi powiedział, że nie ma takiej możliwości...... Napisałem meila do SUZUKI do działu serwisowego i w odpowiedzi dostałem instrukcję obsługi w języku polskim do DRZ-400 S i E w PDFie do wersji K4 co prawda, ale przeglądając ją nie zauważyłem żadnych różnic z K3. No i oczywiscie o przestawianiu z mil na kilometry też nic nie ma :(.

 

 

Mi powiedzieli podobnie. A to znaczy, że nie ma rady, trzeba sobie po prostu w główce założyć przelicznik i patrząc na przebieg (dzienny, czy całkowity) mnożyć go szybciutko X 1,6. (Ja tak zresztą robię) Jak za trudno, to przeliczać kalkulatorem w telefonie. :crossy:

 

Jeżdżąc ostatnio trochę po asfalcie pozdrawiałem się jak zwykle z innymi motocyklistami, ale "frędzle" w ogóle nie odpowiadają. Oni chyba są przekonani, że nasze plastiki nie mogą się równać z ich chromami. Wam też się to zdażyło? (Przy założeniu, że wyjeżdżacie na asfalt, bo oni na szutry i błota się nie zapuszczają...) :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

WITAM niedawno nabylem drz400e z 2001r z oryginalnym wydechem wewnątrz po odkreceniu końcówki znalazlem, luzną część tzn trzy rureczki różnej dugośći z jednej strony tzn tumnik interferencyjny chciabym je przyspawac z powrotem i teraz pytanie w którą strone mają być one skierowane do czy od silnika moze którys z kolegów ma możliwość zajrzenia smile.gif

prosze o pomoc

 

 

WITAM niedawno nabylem drz400e z 2001r z oryginalnym wydechem wewnątrz po odkreceniu końcówki znalazlem, luzną część tzn trzy rureczki różnej dugośći z jednej strony tzn tumnik interferencyjny chciabym je przyspawac z powrotem i teraz pytanie w którą strone mają być one skierowane do czy od silnika moze którys z kolegów ma możliwość zajrzenia smile.gif

prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S ma podnużki dla pasażera i osłonę łańcucha. Jeśli ma zdemontowane to zobaczysz miejsca do których są montowane (wsporniki na wahaczu i tylnej ramie).

S ma tripmeter a E tylko mały "liczniczek".

 

 

no tych róznic jest troszeczke wiecej......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne że jest więcej, ale osoba mało znająca motocykl nie rozróżni modeli po gażniku ani tym bardziej po rozrządzie.

Są róznice które rzucają się na pierwszy rzut oka i o takich piszę.

 

Jasne że jest więcej, ale osoba mało znająca motocykl nie rozróżni modeli po gażniku ani tym bardziej po rozrządzie.

Są róznice które rzucają się na pierwszy rzut oka i o takich piszę.

 

Spójrzcie na to.

 

http://www.vitalmx.com/product/feature/Fir...RMX-Models,2496

 

Szykuje się nam następca DRZ.

Ma to być RMX450Z.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja montowałem osłony w E. kupowałem przez ebay od tego człowieka: http://www.crashbobbins.com jak funt był w dobrej cenie, wyniosło mnie to ok 50zł wiec nie było sensu rzeźbić samemu.

Przykleiłem na silikon wysokotemperaturowy. W okolicach dźwigni zmiany biegów mam a tej osłonce kilka wgniotów więc chyba zdała egzamin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...