Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chłopaki ilu z was stosuje sie do wymiany oleju co 60h? Przy jezdzie 5h tygodniowo, wymiana wychodzi po 2 miesiacach i 2 tyg. To calkiem dlugi okres miedzy wymianami.

 

to tak wychodzi

 

 

 

ja tą nakrętkę przykleiłem polskim klejem, zielonym do osadzania łożysk i zabezpieczania śrubowych połączeń . przykręcanie i odkręcanie pneumatykiem, szkoda mi skrzyni

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może jakieś fotki albo koncepcje pomocne przy wykonaniu stelaża pod nieduży bagaż dla naszej ukochanej DR-Z?

A moze ma ktoś taki gotowy, w atrakcyjnej cenie?

 

2 posty do gory uzytkownik paf podal link do jego aukcji. Tak sie sklada ze ma on rowniez stelaz na bagaż

http://allegro.pl/item549879020_stelaz_na_...rz_400_e_s.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

I jak się sprawdza takie rozwiązanie? mi w sumie bardziej chodzi o stelaż, coś w stylu tego który proponuje Paf na allegro.

Wydaje mi się że hermetyczne worki (takie jak się stosuje w kajakach) będą się lepiej sprawować, jednak taką "kiełbasę" trzeba porządnie umocowac. Niewątpliwa zaleta takich kajakowych worków to ich wodoodporność i łatwe utrzymanie w czystości.

 

Ciekaw też jestem jakie macie patenty na montaż odbiornika GPS. Posiadam Garmina GPSMap 60CS, jednak oryginalne mocowanie do kierownicy jest delikatnie mówiąc gówno wartym plastikowym badziewiem. Próbowałem zrobić taką "łudkę" z maty szklanej + żywica epoksydowa, ale raczej nie tędy droga.

Edytowane przez kaotik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ciekaw też jestem jakie macie patenty na montaż odbiornika GPS.

 

Ja swojego ETrex'a posadziłem na uchwycie RamMount

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0808ea686c753913.html

Kilka wywrotek zaliczyliśmy ale gps nie ucierpiał, a na ten uchwyt Garmina to nawet nie próbowałem go sadzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że hermetyczne worki (takie jak się stosuje w kajakach) będą się lepiej sprawować, jednak taką "kiełbasę" trzeba porządnie umocowac. Niewątpliwa zaleta takich kajakowych worków to ich wodoodporność i łatwe utrzymanie w czystości.

 

 

To jest full zapakowane moto do wyjazdu z tym stelazem...

http://picasaweb.google.pl/piotr.walasek/P...701429653241746

http://picasaweb.google.pl/piotr.walasek/P...702990444040562

http://picasaweb.google.pl/piotr.walasek/P...703015085266578

Edytowane przez paf

bannerfor.jpg

EXC 250 2ttttttt

EXC 400 R jak Rules,

DRZ 400 ADV oddana w dobre rece,

Romet 700 Pegaz - dzieciństwo:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw też jestem jakie macie patenty na montaż odbiornika GPS. Posiadam Garmina GPSMap 60CS, jednak oryginalne mocowanie do kierownicy jest delikatnie mówiąc gówno wartym plastikowym badziewiem. Próbowałem zrobić taką "łudkę" z maty szklanej + żywica epoksydowa, ale raczej nie tędy droga.

najpierw viste c wpychalem miedzy kierownice (dokladnie uchwyt handbara) a obudowe lampy z boku zegarow po prawej stronie, przeciwzgubieniowo wiazalem za uchwyt do uchwytu handbara

doswiadczenie pokazalo ze nie jest to dobry i polecany sposob, przy konkretnej glebie gps sie urwal z uwiezi wyrywajac mocowanie

pozniej, wpinalem w mocowanie do roweru na kierownicy za pomoca pleckow ktore byly jednolite z zapieciem i to rozwiazanie moge polecac

przez chwile mialem viste cx, tu plecki nie pasowaly z uwagi na slocik pamieci i trzeba bylo korzystac z dokrecanego mocowania, nie przyglebilem z takim mocowaniem ale mysle ze slabo nadaje sie offroadu

obecnie mam 60csx w garminowskim uchwycie do mocowania do roweru, zapiecie jest bardzo pewne, profilaktycznie wiaze za uchwyt do kierownicy na wypadek wypiecia

a uchwyty rammount czy touratech to klasa sama w sobie

Edytowane przez -Jurgen-
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw viste c wpychalem miedzy kierownice (dokladnie uchwyt handbara) a obudowe lampy z boku zegarow po prawej stronie, przeciwzgubieniowo wiazalem za uchwyt do uchwytu handbara

doswiadczenie pokazalo ze nie jest to dobry i polecany sposob, przy konkretnej glebie gps sie urwal z uwiezi wyrywajac mocowanie

pozniej, wpinalem w mocowanie do roweru na kierownicy za pomoca pleckow ktore byly jednolite z zapieciem i to rozwiazanie moge polecac

przez chwile mialem viste cx, tu plecki nie pasowaly z uwagi na slocik pamieci i trzeba bylo korzystac z dokrecanego mocowania, nie przyglebilem z takim mocowaniem ale mysle ze slabo nadaje sie offroadu

obecnie mam 60csx w garminowskim uchwycie do mocowania do roweru, zapiecie jest bardzo pewne, profilaktycznie wiaze za uchwyt do kierownicy na wypadek wypiecia

a uchwyty rammount czy touratech to klasa sama w sobie

 

Mocując poprzez wciskanie między coś a coś to ja już wiem że w najmniej odpowiednim momencie można tym czymś nieźle dostać w gębę... albo GPS-a w koło wkręcić... to jest zbyt niepewne rozwiązanie

Garminowski uchwyt rowerowy (macałem ale nie używałem) wyglada tak, jakby przy pierwszym z brzegu "paciaku" będzie nadawał sie tylko do wymiany na nowy (zaznaczam że tutaj domniemuję).

Touratech jakoś też dzisiaj trafiłem... niestety ceny paskudne... co mi się podoba - zwiększona niezajebywalność odbiornika.

 

Edytowane przez kaotik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kaotik napisał:

Ciekaw też jestem jakie macie patenty na montaż odbiornika GPS. Posiadam Garmina GPSMap 60CS, jednak oryginalne mocowanie do kierownicy jest delikatnie mówiąc gówno wartym plastikowym badziewiem. Próbowałem zrobić taką "łudkę" z maty szklanej + żywica epoksydowa, ale raczej nie tędy droga.

 

 

Też polecam uchwyty RAM.

Mam taki już dwa lata i urządzenie odporne na trudy.

http://www.uchwyty-samochodowe.pl/zestaw-g...owy-p-1506.html

 

Szybko odkręcasz uchwyt od bazy i zabierasz ze sobą razem z GPS.

Edytowane przez RafRaf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jestem tu nowy a więc witam wszystkich serdecznie!

Nareszcie dobrnąłem do końca tego forum(troszkę sie rozpisaliście...).

I mam parę pytań:

Zdecydowałem się że następnym moim moto będzie właśnie drz 400 :) i tak czytając to forum doszedłem do wniosku że najlepszą wersją dla mnie będzie S albo E... teraz właśnie zaczynają sie schody nie mam pojęcia który wybrać. Wolał bym mocniejsze E ale boli to że nie ma prawie wcale elektroniki i tu mam jedno pytanie czy wersja E ma licznik motogodzin? długie światła? i światło stop bo że ma pozycyjne to wiem :)

Zdecydowanie wolał bym S ze względu ma stopki dla pasażera i pełną elektronikę... ale jest jeszcze to mocniejsze E i mam dylemat.

Prosił bym użytkowników tych obu wspaniałych moto o opinie czy warto brać ostrzejszą ale uboższą wersje E, czy bardziej oswojona i wypasioną S?? A może ta deklarowana większa moc w E nie robi takiej wielkiej różnicy miedzy dwoma moto?

Proszę o odpowiedź.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...