-Jurgen- Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 dokladnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Dopytam Cie bo może nie o to chodzi: Czy trudności ze znalezieniem luzu nie polegają przypadkiem na tym, że przy próbach jego znalezienia na przemian wchodzi albo 1 albo 2 i tak w kółko, trudno jest zatrzymać stopę w środkowym położeniu. Mówię o znalezieniu luzu na postoju, bo podczas jazdy to chyba nie ma problemu. Musisz wyrobić w sobie nawyk redukowania biegów podczas hamowania, i wtedy (o ile to konieczne) wrzucasz na luz jak jeszcze motocykl się toczy. Generalnie wajchowanie biegami podczas gdy motocykl stoi nie przedłuża trwałości skrzyni biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 dokladnie tak Musisz wyrobić w sobie nawyk redukowania biegów podczas hamowania, i wtedy (o ile to konieczne) wrzucasz na luz jak jeszcze motocykl się toczy. Generalnie wajchowanie biegami podczas gdy motocykl stoi nie przedłuża trwałości skrzyni biegów. Nawyk taki wyrobiłem sobie podczas jeżdżenia Junakiem ;-). No właśnie gdyby to był Junak a nie DRZ to powiedział bym że tarcze sprzęgłowe pod wpływem temperatury puchną i dlatego sprzęgło trochę ciągnie. Ale w DRZ'ecie tarcze sprzęgła to raczej z korka nie są zrobione :-). Jedyne co mi przychodzi do głowy to kontrola grubości tarcz sprzęgłowych i regulacja sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogy Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 panowie gdzie ja kupie uszczelniacze zaworowe do k5 wersji e nom i jak zregenerowac przedni widelec ?? troche juz mi usiadl i wydaje mi sie ze plyn stracil swoje wlasciwosci czy wystarczy wylac stary plyn i wlac nowy czy jak to sie robi ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Nawyk taki wyrobiłem sobie podczas jeżdżenia Junakiem ;-). No właśnie gdyby to był Junak a nie DRZ to powiedział bym że tarcze sprzęgłowe pod wpływem temperatury puchną i dlatego sprzęgło trochę ciągnie. Ale w DRZ'ecie tarcze sprzęgła to raczej z korka nie są zrobione :-). Jedyne co mi przychodzi do głowy to kontrola grubości tarcz sprzęgłowych i regulacja sprzęgła. cos jednak, nazwijmy to umownie, puchnie, nie jest to dla mnie problemem bo jak pisalem dzieje sie to w wyjatkowych sytuacjach moge jeszcze dodac ze tak jak drz, rowniez drifter czy emka tez wola redukcje przed zatrzymaniem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 panowie gdzie ja kupie uszczelniacze zaworowe do k5 wersji e nom i jak zregenerowac przedni widelec ?? troche juz mi usiadl i wydaje mi sie ze plyn stracil swoje wlasciwosci czy wystarczy wylac stary plyn i wlac nowy czy jak to sie robi ?? http://www.sklep1.larsson.pl/Parts.aspx?Ca...&toFind=6330009 jak wymieniasz olej to musisz scągnąc sprężynę, sprawdź czy ma 50 cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Jak powinno być ? Na luzie-biegu jałowym :D kiedy pali sie kontrolka "N" to da się Was zapalić moto bez wciskania sprzęgła ??? Bo u mnie zawsze trzeba wcisnąć sprzęgło, kumpel mi mówił że u niego(nie drz) na luzie pali bez sprzęgła, że jakiś czujnik w skrzyni u mnie musiał paść.... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 mam wersje E i pali bez sprzęgła :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntekCB Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Jak powinno być ? Na luzie-biegu jałowym :D kiedy pali sie kontrolka "N" to da się Was zapalić moto bez wciskania sprzęgła ??? Bo u mnie zawsze trzeba wcisnąć sprzęgło, kumpel mi mówił że u niego(nie drz) na luzie pali bez sprzęgła, że jakiś czujnik w skrzyni u mnie musiał paść.... pozdro Wersje S pali się zawsze ze sprzęgłem(E nie wiem). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 E też ze sprzęgłem, przy klamce jest czujnik . Ja to zostawiłem jak jest, przycisk startera odwróciłem tak żeby nie było innej możliwości wciśnięcia niż przez palec wskazujący. Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Wersje S pali się zawsze ze sprzęgłem(E nie wiem). Pozdrawiam No ja mam właśnie wersje S więc wszystko jest w t6akim razie OK, dzięki za info :) POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 wersja E nie ma zadnego czujnika odpala sie bez sprzegła,czujnik wystepuje w wersji S i SM,jesli ktos ma w E to to nie jest E,chyba ze jakas garazowa przeróbka.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 no dobra, czyli w salonie sprzedali mi wersję E przerobioną u pana kazia z japonii tak samo jak trzem znajomym :buttrock: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszcz Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 ja mam wersje e i mam czujnik przy klamce sprzegla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paf Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Powstal maly problem i moze ktos mi doradzi jak go rozwiazac. Zalozylem nowy wydech do Suki Bitch. Okazalo sie ze Higashi jest troche dlugi i koncowka dochodzi na ok 3mm pod migacz. Zrobilem sobie rundke 10min i po powrocie okazalo sie ze migacz jest lekko przytopiony:( Moze ktos mial juz podobny problem? Moze jakies sugestie co by zrobic zeby nie stopic do konca tego migacza. Moze rozwiazaniem jest zalozyc inna tylna lame i inne mniejsze migacze? Jesli tak to ktory z oferowanych zestawow homologacyjnych pasuje do DRZ S? Dzieki za pomoc... Cytuj EXC 250 2tttttttEXC 400 R jak Rules,DRZ 400 ADV oddana w dobre rece,Romet 700 Pegaz - dzieciństwo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.