Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

delikatne cykanie to jest praktycznie w kazdym singlu. Ten typ tak ma i juz. U mnie nagle zaczelo na zimnym mocno cykac, po rozgrzaniu ucichlo. Dalem sprawdzic, jeden zawor wymagal korekty, lancuszek rozrzadu poprawili ale powiedzieli ze trzeba by sie zastanowic nad wymiana bo sie konczy. Po 4 dniach jezdzenia znowu to samo i jeszcze glosniejsze. Wkurzylem sie, kupilem nowy lancuszek rozrzadu, mechaniczny napinacz lancuszka rozrzadu ze stanow. Wymienili, napinacz zamontowali i teraz chodzi jak marzenie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. To teraz pytanie kolejne. Jakim kluczem odkręcacie świece?

 

Bo wczoraj chciałem wymienić ale żadnym kluczem się do niej nie dostałem. Przeszkadza mi rama i bardzo wąska szczelina prowadząca do świecy...

 

HOWTO??? kupujecie kluucze czy macie homemade czy może jakiś inny patent?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. To teraz pytanie kolejne. Jakim kluczem odkręcacie świece?

 

Bo wczoraj chciałem wymienić ale żadnym kluczem się do niej nie dostałem. Przeszkadza mi rama i bardzo wąska szczelina prowadząca do świecy...

 

HOWTO??? kupujecie kluucze czy macie homemade czy może jakiś inny patent?

 

ja robie to tak:

nasadka do świec + uchylna przedluzka + grzechotka / lub jaki uchwyt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. To teraz pytanie kolejne. Jakim kluczem odkręcacie świece?

 

Bo wczoraj chciałem wymienić ale żadnym kluczem się do niej nie dostałem. Przeszkadza mi rama i bardzo wąska szczelina prowadząca do świecy...

 

HOWTO??? kupujecie kluucze czy macie homemade czy może jakiś inny patent?

 

 

Kluczem z zestawu podstawowych narzędzi, dołączanego do motocykla, bezproblemowo.

Dostęp faktycznie mało ciekawy, świeca jest bardzo głęboko.

 

Pozdro....

Quasi....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Ponieważ w mechanice nikt nie odpowiada, może ktoś z Was miał ten problem. Po rozebraniu głowicy, okazało się, że zębatki wałków rozrządu przesunęły się na wałku (obróciły). I wg serwisówki nie da się ustawić :) Czy miał ktoś z Was taki problem i jak sobie poradziliście?

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Ponieważ w mechanice nikt nie odpowiada, może ktoś z Was miał ten problem. Po rozebraniu głowicy, okazało się, że zębatki wałków rozrządu przesunęły się na wałku (obróciły). I wg serwisówki nie da się ustawić :wink: Czy miał ktoś z Was taki problem i jak sobie poradziliście?

a skad wiesz ze sie zebatki przesunely?one rzeczywiscie sa na wcisk ale zeby sie przesunely to jeszcze w drz nie slyszalem. jesli ci chodzi o to ze nie mozesz ustawic walkow dokladnie wedlug znakow bo sa przesuniete o kilka stopni w ktoras strone to wina rozciagnietego lancucha rozrzadu.minimalne odchylenia nie stanowia problemu. wymienisz lancuszek i wszystko znow bedzie git.

jesli chcesz miec pewnosc czy sie nie przesunely to przyjzyj sie doklanie oska walkow rozrzadu wewnatrz zebatki - maja one linie ktore powinny sie pokrywac ze znakami na kolach zebatych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja juz taki wałek widziałem,nawet gosc na allegro jakis czas temu sprzedawał.

 

 

 

a skad wiesz ze sie zebatki przesunely?one rzeczywiscie sa na wcisk ale zeby sie przesunely to jeszcze w drz nie slyszalem. jesli ci chodzi o to ze nie mozesz ustawic walkow dokladnie wedlug znakow bo sa przesuniete o kilka stopni w ktoras strone to wina rozciagnietego lancucha rozrzadu.minimalne odchylenia nie stanowia problemu. wymienisz lancuszek i wszystko znow bedzie git.

jesli chcesz miec pewnosc czy sie nie przesunely to przyjzyj sie doklanie oska walkow rozrzadu wewnatrz zebatki - maja one linie ktore powinny sie pokrywac ze znakami na kolach zebatych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siea

ja kiedys sciagnelem glowice i rowniez nie bylem pewien co do ustawienia walkow

sciagnelem z serwisowki foto gdzie ktos ustawial zawory ustaw sobie na wale korbowym literke T i ustawiaj wszystko tak jak na foto :icon_mrgreen:

 

 

kolejny raz ponowie ogloszenie porzebuje te o to sruby http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b8e7385d25f4feb2.html

znalaz sie tu taki jeden ale chce kupe kasy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukuję (niedrogo oczywiście :biggrin: ) tuningowego tłumika do DRZ 400e.

Zależy mi na tym, by nie był to pełny przelot tylko trochę tłumił.

A może ktoś z Was ma do sprzedania drz-ę z takim tłumikiem, oddam oryginał w zamian, oczywiście z rozsądną moją dopłatą.

Jakby co dajcie info na PW.

pzdr

Edytowane przez mbk

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...