JACA Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 delikatne cykanie to jest praktycznie w kazdym singlu. Ten typ tak ma i juz. U mnie nagle zaczelo na zimnym mocno cykac, po rozgrzaniu ucichlo. Dalem sprawdzic, jeden zawor wymagal korekty, lancuszek rozrzadu poprawili ale powiedzieli ze trzeba by sie zastanowic nad wymiana bo sie konczy. Po 4 dniach jezdzenia znowu to samo i jeszcze glosniejsze. Wkurzylem sie, kupilem nowy lancuszek rozrzadu, mechaniczny napinacz lancuszka rozrzadu ze stanow. Wymienili, napinacz zamontowali i teraz chodzi jak marzenie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qumak Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Ok. To teraz pytanie kolejne. Jakim kluczem odkręcacie świece? Bo wczoraj chciałem wymienić ale żadnym kluczem się do niej nie dostałem. Przeszkadza mi rama i bardzo wąska szczelina prowadząca do świecy... HOWTO??? kupujecie kluucze czy macie homemade czy może jakiś inny patent? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Ok. To teraz pytanie kolejne. Jakim kluczem odkręcacie świece? Bo wczoraj chciałem wymienić ale żadnym kluczem się do niej nie dostałem. Przeszkadza mi rama i bardzo wąska szczelina prowadząca do świecy... HOWTO??? kupujecie kluucze czy macie homemade czy może jakiś inny patent? ja robie to tak:nasadka do świec + uchylna przedluzka + grzechotka / lub jaki uchwyt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 klucz + przedłużka "1/2 odpowiednio skrócona z oszlifowanym kwadratem na klucz płaski działa :icon_exclaim: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 To ja nie wiedziałem, że odkręcenie świecy w DRZ to taka poważna sprawa.Nie miałem potrzeby jej ruszać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quasimodo Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Ok. To teraz pytanie kolejne. Jakim kluczem odkręcacie świece? Bo wczoraj chciałem wymienić ale żadnym kluczem się do niej nie dostałem. Przeszkadza mi rama i bardzo wąska szczelina prowadząca do świecy... HOWTO??? kupujecie kluucze czy macie homemade czy może jakiś inny patent? Kluczem z zestawu podstawowych narzędzi, dołączanego do motocykla, bezproblemowo.Dostęp faktycznie mało ciekawy, świeca jest bardzo głęboko. Pozdro....Quasi.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 warto dobrze przedmuchać ten głęboki otwór, przed odkręceniem świecy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaotik Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Teoretycznie nalepszy dostęp do świecy - po zdjęciu zbiornika. Wtedy ludzki dostęp, ale pier....a trochę jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 wgle da sie odkręcić bez zdejmowania zbiornika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Witam, Ponieważ w mechanice nikt nie odpowiada, może ktoś z Was miał ten problem. Po rozebraniu głowicy, okazało się, że zębatki wałków rozrządu przesunęły się na wałku (obróciły). I wg serwisówki nie da się ustawić :) Czy miał ktoś z Was taki problem i jak sobie poradziliście? Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Witam, Ponieważ w mechanice nikt nie odpowiada, może ktoś z Was miał ten problem. Po rozebraniu głowicy, okazało się, że zębatki wałków rozrządu przesunęły się na wałku (obróciły). I wg serwisówki nie da się ustawić :wink: Czy miał ktoś z Was taki problem i jak sobie poradziliście?a skad wiesz ze sie zebatki przesunely?one rzeczywiscie sa na wcisk ale zeby sie przesunely to jeszcze w drz nie slyszalem. jesli ci chodzi o to ze nie mozesz ustawic walkow dokladnie wedlug znakow bo sa przesuniete o kilka stopni w ktoras strone to wina rozciagnietego lancucha rozrzadu.minimalne odchylenia nie stanowia problemu. wymienisz lancuszek i wszystko znow bedzie git.jesli chcesz miec pewnosc czy sie nie przesunely to przyjzyj sie doklanie oska walkow rozrzadu wewnatrz zebatki - maja one linie ktore powinny sie pokrywac ze znakami na kolach zebatych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 a ja juz taki wałek widziałem,nawet gosc na allegro jakis czas temu sprzedawał. a skad wiesz ze sie zebatki przesunely?one rzeczywiscie sa na wcisk ale zeby sie przesunely to jeszcze w drz nie slyszalem. jesli ci chodzi o to ze nie mozesz ustawic walkow dokladnie wedlug znakow bo sa przesuniete o kilka stopni w ktoras strone to wina rozciagnietego lancucha rozrzadu.minimalne odchylenia nie stanowia problemu. wymienisz lancuszek i wszystko znow bedzie git.jesli chcesz miec pewnosc czy sie nie przesunely to przyjzyj sie doklanie oska walkow rozrzadu wewnatrz zebatki - maja one linie ktore powinny sie pokrywac ze znakami na kolach zebatych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogy Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 sieaja kiedys sciagnelem glowice i rowniez nie bylem pewien co do ustawienia walkow sciagnelem z serwisowki foto gdzie ktos ustawial zawory ustaw sobie na wale korbowym literke T i ustawiaj wszystko tak jak na foto :icon_mrgreen: kolejny raz ponowie ogloszenie porzebuje te o to sruby http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b8e7385d25f4feb2.htmlznalaz sie tu taki jeden ale chce kupe kasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 (edytowane) A ile to jest "kupa kasy"?U dealera suzuki pytałeś? Albo w motobot? Edytowane 17 Września 2008 przez moonraker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 17 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 (edytowane) Poszukuję (niedrogo oczywiście :biggrin: ) tuningowego tłumika do DRZ 400e. Zależy mi na tym, by nie był to pełny przelot tylko trochę tłumił. A może ktoś z Was ma do sprzedania drz-ę z takim tłumikiem, oddam oryginał w zamian, oczywiście z rozsądną moją dopłatą. Jakby co dajcie info na PW.pzdr Edytowane 17 Września 2008 przez mbk Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.