Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

...o dl 1-1,5 cm wychodzącą ze spodu komory, widac ja od lewej strony motocykla. Na nią nanizany [u mnie ...

 

 

Tak ma być

 

 

Czy ktos z was ma dane potrzebne do regulacji gaznika Keihin FCR 41 ?

I poprosze o namiary na mechanike b.dobrze znajacego DRZty w okolicach wawy. Z gory wielkie dzieki

 

Mam takowe, tyle że do innej pojemności. Ale to jest tak dbry gaźnik że zabardzo nie ma co mu przeszkadzać. Co prawda ja przed każdą jazdą w CRf go doregulowuje (temperatura, wysokośc n.p.m, itd) ale w DRZ nie jest to koniczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:wink: ;) :icon_razz:

wymieniłem pierścienie, łańcuch rozrządu, podkładke głowicy ale kompresja nadal niska - 6 atm

cylinder wygląda cacy, żadnych rys, przetarć, tłok nie przepalony, głowica szczelna - przez dwa dni nie wypuściła ani kropli... co robić bo mi już ręce opadają? :icon_mrgreen:

 

na marginesie gdzie podłączyć górny wężyk od zbiornika wyrównawczego? i gdzie podłączyć ten środkowy wężyk który wychodzi od tej puszki przy napinaczu łańcucha rozrządu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D :bigrazz: :cool:

wymieniłem pierścienie, łańcuch rozrządu, podkładke głowicy ale kompresja nadal niska - 6 atm

cylinder wygląda cacy, żadnych rys, przetarć, tłok nie przepalony, głowica szczelna - przez dwa dni nie wypuściła ani kropli... co robić bo mi już ręce opadają? :icon_mrgreen:

 

na marginesie gdzie podłączyć górny wężyk od zbiornika wyrównawczego? i gdzie podłączyć ten środkowy wężyk który wychodzi od tej puszki przy napinaczu łańcucha rozrządu..

 

 

srodkowy wezyk od odmy(puszki przy napinaczu) w wersji S podłaczony jest do gumy od filtra powietrza,w wersji E idzie w "powietrze,gorny wezyk od zbiorniczka tez idzie w powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ma być

 

EEEEE wątpię zostawiłem na noc z zamkniętym kranikiem i zastałem kałużę paliwa,

podejrzewam, ze:

- pływak, zawór pływakowy puszcza

- albo jesli ta rurka to spust paliwa [w co wątpię]-słabo został zamknięty

 

ktoś wie od czego jest ta rurka ? [drz400e / keihin fcr39h] ?

FOTO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EEEEE wątpię zostawiłem na noc z zamkniętym kranikiem i zastałem kałużę paliwa,

podejrzewam, ze:

- pływak, zawór pływakowy puszcza

- albo jesli ta rurka to spust paliwa [w co wątpię]-słabo został zamknięty

 

ktoś wie od czego jest ta rurka ? [drz400e / keihin fcr39h] ?

FOTO

 

 

Ta rurka kolego to weżyk przelewowy paliwa. Jeżeli masz źle wyregulowany pływak ( a masz !!! ) wtedy w komorze pływaka jest za dużo paliwa i nadmiar ucieka właśnie tym wężykiem tworząc kałużę pod twoim motocyklem.

Twoim problemem jest źle wyregulowany pływak, powinnieneś go troszkę obniżyć, lekko doginając blaszkę wtedy zaworek się zamknie zanim zdąży się przelać paliwo i twój problem zniknie.

Nie licz na to że kranik powstrzyma dopływ paliwa do gaźnika bo taka jego natura ze zawsze minimalnie bedzie przepuszczał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:clap: :P ;)

wymieniłem pierścienie, łańcuch rozrządu, podkładke głowicy ale kompresja nadal niska - 6 atm

cylinder wygląda cacy, żadnych rys, przetarć, tłok nie przepalony, głowica szczelna - przez dwa dni nie wypuściła ani kropli... co robić bo mi już ręce opadają? :bigrazz:

 

jak kupiłem jego pierscienie były zapieczone, możliwe że nie ma kompresji bo z cylindra zrobił się owal?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kupiłem jego pierscienie były zapieczone, możliwe że nie ma kompresji bo z cylindra zrobił się owal?

Według mnie to nawet jak byłaby kompresja(taka żeby palił) to i tak długo to nie pochodziłby na tym tłoku.

Zmień tłok i zrób szlif cylindra.

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EEEEE wątpię zostawiłem na noc z zamkniętym kranikiem i zastałem kałużę paliwa,

podejrzewam, ze:

- pływak, zawór pływakowy puszcza

- albo jesli ta rurka to spust paliwa [w co wątpię]-słabo został zamknięty

 

ktoś wie od czego jest ta rurka ? [drz400e / keihin fcr39h] ?

FOTO

 

No tak ale w w gaźniku bena jest. Możliwe że masz jakiś problem z pływakiem !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy. chcę kupić aluminiowe osłony na dekle do mojej drz, czy ktoś ma na sprzedaż za rozsądną cenę, albo może wie gdzie mogę to tanio kupić. Ostatnio mało brakowało a hamulec zrobiłby mi dziure w osłonie, na szczeście skończyło sie tylko wgnieceniem.

 

pozdr

 

Napewno są albo i były na allegro bo sam myślałem ostatnio co by się nie zabezpieczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wie jakie przyśpieszenie do 100km/h "książkowo" ma drz :D

Jakie wersja E i jakie wersja S ;)

Kumpel mnie dziś spytał i nie wiedziałem ;) :D

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta rurka kolego to weżyk przelewowy paliwa. Jeżeli masz źle wyregulowany pływak ( a masz !!! ) wtedy w komorze pływaka jest za dużo paliwa i nadmiar ucieka właśnie tym wężykiem tworząc kałużę pod twoim motocyklem.

Twoim problemem jest źle wyregulowany pływak, powinnieneś go troszkę obniżyć, lekko doginając blaszkę wtedy zaworek się zamknie zanim zdąży się przelać paliwo i twój problem zniknie.

Nie licz na to że kranik powstrzyma dopływ paliwa do gaźnika bo taka jego natura ze zawsze minimalnie bedzie przepuszczał.

 

Dzięki...

ale czy aby na 100% ta rurka nie odbywa sie zrzut paliwa przy spuszczaniu wahy np na dłuższy postój?

 

Jeśli zrzut idzie inna dziurka - sprawa jasna [pływak zaworek trza rozbierać] i tu mam prośbe do szanownych kolegów ma ktoś manuala do drz gdzie fcr39h jest opisany z parametrami [dorwałem tylko mikuni :)], lub manuala do samego fcr39h ?

 

 

Zlożeniówke znalazłem[dzieki Paweł]:

http://images.powersportsnetwork.com/fiche...es/2037_12A.gif

a teraz potrzebne mi info jakie sa parametry regulacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno są albo i były na allegro bo sam myślałem ostatnio co by się nie zabezpieczyć.

 

 

OPcja szukaj na allegro jest dostepna dla wszystkich:

 

http://allegro.pl/item403743161_oslony_dek..._supermoto.html

 

 

ps. nie jest to moja aukcja. ALe sam kupilem wlasnie tam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OPcja szukaj na allegro jest dostepna dla wszystkich:

 

http://allegro.pl/item403743161_oslony_dek..._supermoto.html

ps. nie jest to moja aukcja. ALe sam kupilem wlasnie tam

 

 

Myślałem, że ktos kupuje poza allegro i zna sklepy czy hurtownie gdzie idzie te osłony kupić nieco taniej, bo przyznacie ze 150 zł za dwie aluminiowe blaszki to chyba nie tanio. No ale z tego co widze allegro rządzi !!!

 

Dzięki...

ale czy aby na 100% ta rurka nie odbywa sie zrzut paliwa przy spuszczaniu wahy np na dłuższy postój?

 

Jeśli zrzut idzie inna dziurka - sprawa jasna [pływak zaworek trza rozbierać] i tu mam prośbe do szanownych kolegów ma ktoś manuala do drz gdzie fcr39h jest opisany z parametrami [dorwałem tylko mikuni :(], lub manuala do samego fcr39h ?

Zlożeniówke znalazłem[dzieki Paweł]:

http://images.powersportsnetwork.com/fiche...es/2037_12A.gif

a teraz potrzebne mi info jakie sa parametry regulacji

 

 

Na dłuższy postój spuszczasz paliwo z gaźnika odkręcając tą większą śrubkę na dole pokrywy pływaka kolo czarnego wężyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto33 w drzecie cylinder jest pokryty scem'em , nie da się z nim nic zrobić, jedynie delikatne honowania albo nabicie tulei

 

mbk S'ka ma 4.9

 

 

 

skalim1 dzisiaj sobie zrobiłem pomiar sprężania i też mi wyszło 6atm a po zalaniu olejem pod 8,5 podskoczyło i koniec :buttrock:

w kosiarce pokazuje 11 więc chyba manometr nie jest uszkodzony :icon_evil:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmagał się ktoś problemami z elektrycznością w drzecie? Od początku lipca by pojeździć zmuszony byłem ładować akumulator by przyzwoicie móc odpalić na rozruch, lub jak nie było czasu albo sie nie chciało ładować to na pych brałem. I sie wkońcu zmobilizowałem, miernik w dłoń i wyszło na to ze chyba regulator zwalony bo na jego wyjściu niespełna 3v a z alternator przy wolnych obrotach po 30 gdzie przy lekkim dodaniu gazu jest juz 60 wiec nic innego szlag nie trafił chyba jak regulator. Teraz tylko pytanie czy dopasuje z innego moto albo pozostaje z jakiejś drz szukać? Trafił się już komuś on do wymiany?

z góry dzięki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...