Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na klasa sklepmotocyklowy.pl tez musisz czekac? Tam jest napisane ze dostepny na magazynie.

 

Dzieki za info

juz odlozony:)

 

A swoja droga moja Suka ma 14500km nabite. Czy to troche nie zamalo na wymiane rozrzadu?

bannerfor.jpg

EXC 250 2ttttttt

EXC 400 R jak Rules,

DRZ 400 ADV oddana w dobre rece,

Romet 700 Pegaz - dzieciństwo:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info

juz odlozony:)

 

A swoja droga moja Suka ma 14500km nabite. Czy to troche nie zamalo na wymiane rozrzadu?

 

Pare i jeszcze troche :lalag: postow wstecz ktoś wypowiadal sie na temat łancuszka rozrzadu, że zaczyna byc slyszalny po 10tys. przebiegu a skad mial te info to nie pamietam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie w salonie powiedzieli żeby co 10tys kontrolować łańcuch z napinaczem

 

a olej wymieniam co 2tys km, tak wychodzi z mojej jazdy (60h ~2000km)chociaż gdyby liczyć czas pracy pod pełnym obciążeniem to by wyszło ze 3x tyle :)

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ratujcie...

 

Zaczyna mnie to irytowac bo nie wiem co jest grane. Po przejechaniu jakis 2000 po kupnie strasznie zaczelo mi trzaskac w glowicy. Od razu na serwis, jeden zawor ssacy do poprawienia, wyciagneli lancuszek, naciagneli i maszyna pracowala jak nalezy. Niedawno jednak odezwal sie niepokojacy odglos i tylko na zimnym silniku, tak jakby glosne cykanie. dzisiaj bardzo glosne, ewidentnie od strony lancuszka rozrzadu. Po rozgrzaniu silnik pracuje idealnie. Mechanik wykluczyl napinacz lancuszka, lancuszek oraz zawory bo wszystko posprawdzali i bylo ok. Nawet na thumpertalku nikt nie potrafi pomoc.... Wiecie moze czego to jest przyczyna? moze ktos tak mial... dla spkoju juz do mnie leci ze stanow mechaniczny napinacz lancuszka rozrzadu bo wiem ze w mlodszych rocznikach sa felerne a ja mam 2000 wiec pierwszy model... pomozcie prosze!

Czesc kolego mam pytanko o ten napinacz manualny od amerykanów ile cie wyniosła ta impreza bo mi tez cos dzwoni jak sie nagrzeje (2002 r.) . Moto niedawno kupiłem i mam zamiar wymienic łańcuch . I jakos mi nie daje spokoju ten napinacz . Dzieki pozdrawiam Lukasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej

 

jaką macie największą opnę z tyłu tj maksymalny rozmiar

 

potrzebuje wymienić a z braku kasy chciałem założyć kostkę która względem obecnej jest całkiem całkiem jeszcze

 

aktualnie mam 110/100 a ta druga to 130/100 czy będzie ok ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawadał, tu masz linka do tej czesci:

http://shop.thumpertalk.com/Manual_Cam_Cha...ng_tt_mcct1.htm

przy okazji polecam forum thumpertalk, jest tam dzial poswiecony naszym DR-Z'tka. Wiele ciekawych rzeczy mozna sie dowiedziec.

Ja zaplacilem wraz z przesylka lotnicza 60 dolarow. Wiec na dzien dzisiejszy jakies 120 zl. Podkreslam ze suzuki ma ta czesc za 430 zl wiec bez komentarza ;)

Tutaj proces instalacji http://pl.youtube.com/watch?v=dVPbkz3aXR8 . Proste jak drut, tanie a przede wszystkim dzieki temu smigasz bez strachu

 

Co do lancuszka rozrzadu to olek http://www.olekmotocykle.pl/ ma taki lancuszek do DRZ z DIDa za 189 zl, takze 39 zl wiecej placisz i nie trzeba czekac 2 tygodni.

Skalim dzieki za pomoc!

paf, moja ma kolo 13 000 a lancuszek powoli by trzeba wymienic, wiem bo sprawdzali mi w serwisie. Dlatego czekam na napinacz, kupuje lancuszek i smigam. I prawda jest taka ze w singlach a zwlaszcza DR, DRZ lancuszki padaja szybko :/ cuz taka pasja :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałem kupić fajna DRz, ale po jeździe próbnej zastanowiło mnie zwieszenie

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...8ad62b55d6.html

czy to norma ze jest takie miękkie, czy być może w tym egzemplarzu było ustawione na miękko?

Musze dodać ze lądowanie było z 30-40 cm, przy słusznej prędkości.

Da radę to jakoś samemu ustawić na twrdsze, takie zeby mniej siadało przy ladowaniach?

Zakładam wersje optymistyczną, ze to tylko ustawienia, bo moto jest z niskim przebiegiem i przyjechało z zagranicy na szosówkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da radę to jakoś samemu ustawić na twrdsze, takie zeby mniej siadało przy ladowaniach?

Zakładam wersje optymistyczną, ze to tylko ustawienia, bo moto jest z niskim przebiegiem i przyjechało z zagranicy na szosówkach.

 

 

 

jak nie jest zuzyte to mozna samemu ustawic.Zalezy jeszcze jaki amor siedzi z tyłu czy ma srubke do regulacji na dole i na górze??

 

 

Ustawienie nie zajmuje duzo czasu wiec tak naprawd mozna to zrobic u goscia który ma moto,choc mysle ze skoro je przywiózł wie tez jak ustawic to zawieszenie i raczej...nie da sie nic z nim zrobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...