mbk Opublikowano 24 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Czesc wszystkim ..........Szukam na necie odpowiedzi na dwa dreczace mnie pytania.Mam DRZ400S i troche za duze spalanie............ Ja mam na poziomie 6-7l Z gory dziekuje za pomoc. Tak dla porównania: U mnie w wersji E w terenie spala średnio ok 7l./100km. Ale to teren!! bez oszczędzania moto gdzie sporo z przebiegu robi się na niskich biegach.W Twoim przypadku muszą się wypowiedzieć inni "SuperMotowcy" to będzie dobre porównanie. Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Tak dla porównania: U mnie w wersji E w terenie spala średnio ok 7l./100km. Ale to teren!! bez oszczędzania moto gdzie sporo z przebiegu robi się na niskich biegach.W Twoim przypadku muszą się wypowiedzieć inni "SuperMotowcy" to będzie dobre porównanie. E w terenie spalała mi bak 2 razy szybciej niz SM - wiec jazda w terenie to inna bajka... SM jak normalnie jezdze spali 4 litry (czasami sprawdzam i za 20zł przejade 100km) wiec raczej wnioskow nie wyciagnie z tego. jesli twierdzisz ze Ci spala za duzo a niewatpliwie moze tak byc wyrególuj gaźnik. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Zamiast na 15 litrach przejechac 300km to bak starcza na troche ponad 200km Szukalem info o spalaniu i DRZ ma na poziomie 5l jak sie nie dziczy.Ja mam na poziomie 6-7l zmieniałeś zbiornik ? w drzecie zbiornik jest 10 litrowy (rez 1,5l) , przy 200km to wychodzi spalanie poniżej 5l Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 (edytowane) lol haha ja bym obreczy raczej nie spawał Samochodowe fele sie spawa... Felgi od motocykli sportowych w Polsce też bardzo często.... Więc znajdź dobrego spawacza i spawaj.... Jak nie pomoże dopiero wymiana... Ja bym tak przynajmniej zrobił. Zwłaszcza że moto nie gna po 200km/h i więcej a powodu puszczenia spawu na rancie koło sie nie rozpadnie... Edytowane 24 Czerwca 2008 przez Lucass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Zwłaszcza że moto nie gna po 200km/h i więcej ... tylko skacze z uskoków górek wzniesień czasem nawet i ramp :/ no fakt 200 mi nie gna ale 180 owszem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paf Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 zmieniałeś zbiornik ? w drzecie zbiornik jest 10 litrowy (rez 1,5l) , przy 200km to wychodzi spalanie poniżej 5l Zmienilem na 15l zbornik Clarke, ale i tak caly czas wydaje mi sie przy tym splaniu maly.Jest zrobiony z jakiegos przeswitujacego tworzywa i widac ile zlopie moja DRZa :biggrin: Cytuj EXC 250 2tttttttEXC 400 R jak Rules,DRZ 400 ADV oddana w dobre rece,Romet 700 Pegaz - dzieciństwo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outalien Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Zmienilem na 15l zbornik Clarke, ale i tak caly czas wydaje mi sie przy tym splaniu maly.Jest zrobiony z jakiegos przeswitujacego tworzywa i widac ile zlopie moja DRZa :) a jakie masz przełożenia? szosowe tj. 14/ 43 czy może crossowe 13/48 - może tu coś urwiesz w spalaniu. w terenie to 10 l/ 100 spali bezproblemowo ale to wychodzi ca. 2 godziny jazdy + postoje :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 paliwo dostaje, iskra jest, klin na wale sie nie zerwał, ustawiłem wał z zaworami w odpowiedniej pozycji, ale dalej robi to samo... aaa i czasem z tłumika strzeli, kompresji nie mierzyłem, ale czuć że z tłumika coś dmucha...ja mialem takie objawy jak mi stojan zmieliło podczas jazdy w deerzetce :icon_mrgreen: (po sprawdzeniu CALUTKIEJ elektryki, 10 krotnej regulacji gaznika itp odkrecilem dekiel i zdziwko ;d ) Dziś oblukałem jeszcze dokładniej sprawę, zmierzyłem kompresje - ok 4 atm, po zalaniu tłoku olejem ok 8 atm, więc prawdopodobnie tłok do wymiany. Co warto zrobić, tuleje czy nicasil? jaki koszt? z załatwieniem tłoku nie mam problemu... Czy po wstawieniu nowego tłoku kompresja powinna wynosci 12.2? dziś otworzyłem cylinder, naa szczeście były zakleszczone pierścienie, cylinder i tłok są w dobrym stanie, ale nadal tak robi :icon_mrgreen: znajomy mówił że zapłon może być przestawiony o 180 stopni ale po zmianie nic nie dało, stojan jest cały, pomóżcie pros ze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 (edytowane) Jeśli faktycznie pomiar jest dokładny to na 4, ani 8 nie ma prawa zapalić nie wiem ile ma być w DRZ ale tak na oko 11+ - mowa o kompresji. 12.2 :1 dla DRZ to stopień sprężania a to całkiem co innego Ile po poskładaniu ma kompresji?Sprawdzałeś czy głowica trzyma? Edytowane 25 Czerwca 2008 przez Lucass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 jutro zrobie jeszcze raz pomiar, musze pożyczyć manometr, cylinder i tłok nie wyglądają na zużyte, głowica trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 jutro zrobie jeszcze raz pomiar, musze pożyczyć manometr, cylinder i tłok nie wyglądają na zużyte, głowica trzymaMotocykl w ogóle nie odpala? Sprawdź czy zaworami nie puszcza, zalej głowice na noc naftą ropą albo mlekiem i zobacz czy nie ubywa. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 (edytowane) http://www.profill-australia.com/MY%20DRZ400E%20SM%20K4.JPG Ciekawe ile bólu kosztowało dopasowanie tych kół jak myślicie? A może wlazły bez bólu? Koła od RGV 250. Edytowane 26 Czerwca 2008 przez Lucass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joyjoy Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Witajcie, mam DRZ400S (2003r. od nowości) i mam mały problemik:Jadąc z jakąś stałą prędkością silnik działa tak jakby lekko brakowało mu paliwa, tzn jedzie bez problemu ale czuje się że jest to nierówna praca. Nie jest to jakaś tragedia, ale chcąc spacerowo i spokojnie sobie potropić jest to lekko denerwujące. Wiem że jednocylindrowiec nie będzie stabilny jak skała i w sumie od nowości podobny efekt był zauważalny, ale jakoś 3 razy słabiej. Jeżeli tylko przyspieszyć nie ma problemu - idzie jak rakieta, no ale nie zawsze człek chce hamować i przyspieszać, na wolnych obrotach również cyka gładko. Jakiś rok temu profilaktycznie zmieniłem świecę i wyczyściłem gaźnik. Jest jeszcze jedna sprawa: jeżeli motor postoi miesiąc nieużywany to nie ma szans odpalić go bez odkręcania śruby pod gaźnikiem i przelania paliwa. Poza tym jestem zachwycony DRZką, ale może ktoś mi pomoże z tym kłopotem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 witam joyjoy!Powiem Ci ze tak samo sie zastanawialem dlaczego silnik tak pracuje a nie inaczej ale raczej poprostu ten typ tak ma. To jest singiel i troche szarpie. Dokladnie jest jak opisujesz, gaz na stala predkosc a motocykl lekko szarpie, dodajesz gazu a on plynnie przyspiesza bez zadnego szarpania. To jest poprostu specyfika singli i ja bym sie wogole tym nie przejmowal a bardziej sie do tego przyzwyczail. Nasila sie to przy nizszych obrotach, szarpanie staje sie mocniejsze ;) Porownujac DR 350 i DR-Z 400 to musze powiedziec ze DR-Z 400 ma bardzo dobre hamowanie silnikiem! Zreszta to nie ja pierwszy zauwazylem. Gadalem po zawodach supermoto w Katowicach z Bartkiem Cemplem ktory ujezdza YZ 450 F i on sam stwierdzil ze DRZ bardzo dobrze hamuje silnikiem nawet w porownaniu z jego YZ'ka. 2 biegi w dol i robisz pieknego slajda przed zakretem :clap: Takze nie przejmuj sie ta praca tylko smigaj smialo ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 witam joyjoy!Powiem Ci ze tak samo sie zastanawialem dlaczego silnik tak pracuje a nie inaczej ale raczej poprostu ten typ tak ma. To jest singiel i troche szarpie. Dokladnie jest jak opisujesz, gaz na stala predkosc a motocykl lekko szarpie, dodajesz gazu a on plynnie przyspiesza bez zadnego szarpania. To jest poprostu specyfika singli i ja bym sie wogole tym nie przejmowal a bardziej sie do tego przyzwyczail. Nasila sie to przy nizszych obrotach, szarpanie staje sie mocniejsze :) Porownujac DR 350 i DR-Z 400 to musze powiedziec ze DR-Z 400 ma bardzo dobre hamowanie silnikiem! Zreszta to nie ja pierwszy zauwazylem. Gadalem po zawodach supermoto w Katowicach z Bartkiem Cemplem ktory ujezdza YZ 450 F i on sam stwierdzil ze DRZ bardzo dobrze hamuje silnikiem nawet w porownaniu z jego YZ'ka. 2 biegi w dol i robisz pieknego slajda przed zakretem :D Takze nie przejmuj sie ta praca tylko smigaj smialo :) Mam DRZ SM i CRF 250. DRZ więcej szarpie na na małym gazie od CRF, mysle że to winna przełorzeń. Wsadzić większa zębatke do tyłu i powinno być lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.