davopl Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 hej czy ktoś z was montował czujnik stopu do tylniego hamulca w DRZ 400 E jeśli macie jakies patenty to prosze o pare fotek pozdrawiam fotek nie mam niestety ale u siebie w E mam coś na górze pompki hamulcowej z czego wychodza przewody do swiatła stopu w wersji S czujnik montowany jest do ramy od dołu i na hamulcu noznym jest wystajacy kawałek metalu który uruchami ten czujnik i wtedy swiatło stopu swieci.Fotki moge zapodac ale dopiero we wtorek.Do wtorku poza domem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Cześć CIEKAWOSTKA: Od osoby mocno siedzącej w temacie DRZ dostałem info że wersja E od roku 2006 ma silnik od wersji S.... słyszał ktoś podobną opinie? Prawda czy plotka? I jeszcze jedno:kupował ktoś jakieś DRZ od tego pana:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M833536 ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Cześć CIEKAWOSTKA: Od osoby mocno siedzącej w temacie DRZ dostałem info że wersja E od roku 2006 ma silnik od wersji S.... słyszał ktoś podobną opinie? Prawda czy plotka?I jeszcze jedno:kupował ktoś jakieś DRZ od tego pana:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M833536 ??? Dziwna ta E bo kopniaka nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 22 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 (edytowane) Dziwna ta E bo kopniaka nie ma. Spoko, wersje E bez kopniaka ze starterem występują. Sam taką mam. Edytowane 22 Czerwca 2008 przez mbk Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chichio Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 A jak zamocowałeś te nakładki na dekiel? Jakiś klej, czy jakoś przykręciłeś ingerując w dekiel? mam kilka takich kompletow nakladek na dekle(2 sztuki). Moge odsprzedac. Cześć CIEKAWOSTKA: Od osoby mocno siedzącej w temacie DRZ dostałem info że wersja E od roku 2006 ma silnik od wersji S.... słyszał ktoś podobną opinie? Prawda czy plotka?I jeszcze jedno:kupował ktoś jakieś DRZ od tego pana:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M833536 ??? Ja kupilem u niego swoja DRZete. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skacowany Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 kupował ktoś jakieś DRZ od tego pana:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M833536 Kumpel kupił DRZ E przerobione na supermoto.Uczciwy sprzedawca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 mam kilka takich kompletow nakladek na dekle(2 sztuki). Moge odsprzedac.te twoje nakladki tez sa aluminowe? i jaka cena(napisz na priva) Cześć CIEKAWOSTKA: Od osoby mocno siedzącej w temacie DRZ dostałem info że wersja E od roku 2006 ma silnik od wersji S.... słyszał ktoś podobną opinie? Prawda czy plotka? od samego poczatku obie wersje maja taki sam silnik tylko osprzet inny. rzczywiscie w 2007 E zaczela wychodzic z osprzetem od S (gaznik BSR36) a wiec i mniejsza moca :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robmot Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Nie dalej jak kilka tygodni temu widziałem w salonie nówkę DR-Z/E i miała Keihina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 u mnie jest też keihin. ktoś plotkę puściłz tego co mi wiadomo to wersja S może mieć 2 różne gaźniki Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 róznice to wałki rozrzadu,gaznik i moduł zapłonowy.To tyly z róznic istotnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Nie dalej jak kilka tygodni temu widziałem w salonie nówkę DR-Z/E i miała Keihinano wiec moze to dotyczylo tylko rynku amerykanskiego, bo z tamtad mam te wiadomosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Świeca mokra? Jaka kompresja? Sprawdziłeś czy luzy sie nie pokasowały? Aku dostatecznie szybko kreci rozruhajsią? Za mało informacji podałeś.....paliwo dostaje, iskra jest, klin na wale sie nie zerwał, ustawiłem wał z zaworami w odpowiedniej pozycji, ale dalej robi to samo... aaa i czasem z tłumika strzeli, kompresji nie mierzyłem, ale czuć że z tłumika coś dmucha... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paf Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Czesc wszystkim Szukam na necie odpowiedzi na dwa dreczace mnie pytania.Mam DRZ400S i troche za duze spalanie Z tego co wiem to poprzedni wlasciciel nie oszczedzal na serwisach i dodatkach.Jak kupowalem moto to mial zalozony wydech Acaprovica ktory zostal zmieniony na seryjny.Czy moze miec to wplyw na spalanie? Zamiast na 15 litrach przejechac 300km to bak starcza na troche ponad 200kmCos jest nie tak tylko nie wiem co.Moto nie dlawi sie, nie dymi no ale pali troche za duzo. Wszystko bylo robione przez salon i serwis Suzuki ale nie sadze zeby cos bylo ruszane po zamianie.Dzis mialem rozmowe na ten temat i mi powiedzieli ze jak nie kopci i nie prycha to nie ruszac. A jesli faktycznie bylo ruszane z dysza itd.. to nowe czesci to na start 600PLN.Fltry byly czyszczone jakies 500km temu i nie sa brudne.Szukalem info o spalaniu i DRZ ma na poziomie 5l jak sie nie dziczy.Ja mam na poziomie 6-7l Drugie pytanie to czy moze ktos polecic DRZetowego mechanika godnego zaufania w obrebie 3miasta? Wybieram w dalsza droge i musze miec pewnosc ze moto mnie nie zawiedzie. Z gory dziekuje za pomoc. Cytuj EXC 250 2tttttttEXC 400 R jak Rules,DRZ 400 ADV oddana w dobre rece,Romet 700 Pegaz - dzieciństwo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 24 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 (edytowane) Pęka mi tylna obręcz koła 18". Pękł już z jednej strony rant. Czy to się jakoś spawa, czy też tylko wymiana obręczy?? Może ktoś ma na zbyciu tylne koło lub obręcz i ew. za ile? Edytowane 24 Czerwca 2008 przez mbk Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 paliwo dostaje, iskra jest, klin na wale sie nie zerwał, ustawiłem wał z zaworami w odpowiedniej pozycji, ale dalej robi to samo... aaa i czasem z tłumika strzeli, kompresji nie mierzyłem, ale czuć że z tłumika coś dmucha... ja mialem takie objawy jak mi stojan zmieliło podczas jazdy w deerzetce :) (po sprawdzeniu CALUTKIEJ elektryki, 10 krotnej regulacji gaznika itp odkrecilem dekiel i zdziwko ;d ) Czesc wszystkim Szukam na necie odpowiedzi na dwa dreczace mnie pytania.Mam DRZ400S i troche za duze spalanie Z tego co wiem to poprzedni wlasciciel nie oszczedzal na serwisach i dodatkach.Jak kupowalem moto to mial zalozony wydech Acaprovica ktory zostal zmieniony na seryjny.Czy moze miec to wplyw na spalanie? Zamiast na 15 litrach przejechac 300km to bak starcza na troche ponad 200kmCos jest nie tak tylko nie wiem co.Moto nie dlawi sie, nie dymi no ale pali troche za duzo. Wszystko bylo robione przez salon i serwis Suzuki ale nie sadze zeby cos bylo ruszane po zamianie.Dzis mialem rozmowe na ten temat i mi powiedzieli ze jak nie kopci i nie prycha to nie ruszac. A jesli faktycznie bylo ruszane z dysza itd.. to nowe czesci to na start 600PLN.Fltry byly czyszczone jakies 500km temu i nie sa brudne.Szukalem info o spalaniu i DRZ ma na poziomie 5l jak sie nie dziczy.Ja mam na poziomie 6-7l Drugie pytanie to czy moze ktos polecic DRZetowego mechanika godnego zaufania w obrebie 3miasta? Wybieram w dalsza droge i musze miec pewnosc ze moto mnie nie zawiedzie. Z gory dziekuje za pomoc. pod nowy wydech (a juz w szczegolnosci pod przelot akrapa) ustawia sie, reguluje gaznik (ja np mam zmieniony na wiekszy). jezeli sciagasz wydech musisz tez spowrotem skorygowac ustawienia gaznika. jesli tego nie zrobisz dzieja sie rozne dziewne rzeczy. np to co u Ciebie duzo pali a moc nie jest zadowalajaca Pęka mi tylna obręcz koła 18". Pękł już z jednej strony rant. Czy to się jakoś spawa, czy też tylko wymiana obręczy?? lol haha ja bym obreczy raczej nie spawał :icon_mrgreen: POZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.