Jimmy Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 to niew ina zembatek, ja w derbi mam 12/53 i jedzie prawie 90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 2 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 a wiec co ?? skrzynia?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 przy 6 tys było 50km/hprzy 9,5-10tys 70km/h i to był praktycznie koniec Ja mam taki problem że mam przejechane 300km od remontu i mój Peugeot poprostu nie ma siły iść od 60km/h w górę...Jak jest troche z górki to jedzie te 70km/h... Co to może być? Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 MOże być źle wyregulowany gaźnik a może być źle coś złożone. Sprawdzałeś kompresje?? Jeśli chodzi dlaczego przy 9,tyś wyciąga tylko 70 to masz złe przełożenie łańcucha. 12/51 to ewidentnie przełożenie na przyspieszenie. Załóż na przód 15 zębów i zobaczysz różnice. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakardi Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 jak masz serwisówke do tego moto, to tam na pewno będzie pisałojaki ma v max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 przy 6 tys było 50km/hprzy 9,5-10tys 70km/h i to był praktycznie koniec Ja mam taki problem że mam przejechane 300km od remontu i mój Peugeot poprostu nie ma siły iść od 60km/h w górę...Jak jest troche z górki to jedzie te 70km/h... Co to może być? Jakiego remontu? :crossy: jak masz serwisówke do tego moto, to tam na pewno będzie pisałojaki ma v max. Tak, będzie napisane 45 km/h lub nic :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 3 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 co do tych przełożen to postaram sie gdzieś znaleźć używaną zębatke 47zębó na tył i zobacze jak będzie.....musze sie spotkać z kolesiem co ma rs i pogadać.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 MOże być źle wyregulowany gaźnik a może być źle coś złożone. Sprawdzałeś kompresje??Jeśli chodzi dlaczego przy 9,tyś wyciąga tylko 70 to masz złe przełożenie łańcucha. 12/51 to ewidentnie przełożenie na przyspieszenie. Załóż na przód 15 zębów i zobaczysz różnice. Pozdrawiam.Kompresja wynosi 7... (Mierzone przy 150km) Kompresja od 20 do 150 kilometra nie zwiększyła się...:/ Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 7?????????????????????? na nowym cylindrze???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Jakiego remontu? icon_mrgreen.gif 7?????????????????????? na nowym cylindrze???? Czekajcie, już prostuje...U mnie REMONT znaczy wymiane tłoka :D Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Jezeli zmieniales sam tłok bez honowania/szlifu cylindra to nowy tlok niewiele ci da bo pierscienie nie deda odpowiednio dopasowane go gładzi cylidra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidi Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Włodi nie mam obrotomierza:D ale u mnie jest w TS podobna sytuacja ale tylko na 5 biegu praktycznie jade na 4tys obrotow(tak mysle) i mam na zegarze 70km/h i na wiecej sie nie wkreci:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Jezeli zmieniales sam tłok bez honowania/szlifu cylindra to nowy tlok niewiele ci da bo pierscienie nie deda odpowiednio dopasowane go gładzi cylidra.Wiem że honowanie to jest rysowanie gładzi cylindra ,aby pierścienie mogły się spasować. To jest to samo co szlif?? Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Honujemy wtedy gdy na cylindrze nie ma zadnych rys ani progów , a szlif jezeli cylinder jest zuzyty/porysowany... ps.jak sie myle to mnie poprawdzie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Wiem że honowanie to jest rysowanie gładzi cylindra ,aby pierścienie mogły się spasować. To jest to samo co szlif?? Honowanie jest to obróbka wykańczająca oraz przygotowująca cylinder do montażu nowego tłoka. "Honowanie jest rodzajem obróbki powierzchni tulei cylindra,mającej na celu osiągnięcie żądanego wymiaru naprawczego.Gdy trzeba zebrać większą ilość materiału wtedy należy wytoczyć cylinder pozostawiając mały naddatek na honowanie w celu wyrównania nierówności powierzchni. Można również honować bez wytaczania ,jeżeli nie ma takiej potrzeby.Honuje się wtedy zgrubnie a następnie wygładza drobnoziarnistym kamieniem." W Twoim przypadku możesz zacząć już zbierać kasę na nowy tłok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.