Skocz do zawartości

za mały v-max


hefaistos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

przy 6 tys było 50km/h

przy 9,5-10tys 70km/h i to był praktycznie koniec

 

Ja mam taki problem że mam przejechane 300km od remontu i mój Peugeot poprostu nie ma siły iść od 60km/h w górę...Jak jest troche z górki to jedzie te 70km/h... Co to może być?

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOże być źle wyregulowany gaźnik a może być źle coś złożone. Sprawdzałeś kompresje??

Jeśli chodzi dlaczego przy 9,tyś wyciąga tylko 70 to masz złe przełożenie łańcucha. 12/51 to ewidentnie przełożenie na przyspieszenie. Załóż na przód 15 zębów i zobaczysz różnice. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy 6 tys było 50km/h

przy 9,5-10tys 70km/h i to był praktycznie koniec

 

Ja mam taki problem że mam przejechane 300km od remontu i mój Peugeot poprostu nie ma siły iść od 60km/h w górę...Jak jest troche z górki to jedzie te 70km/h... Co to może być?

 

Jakiego remontu? :crossy:

 

 

jak masz serwisówke do tego moto, to tam na pewno będzie pisałojaki ma v max.

 

Tak, będzie napisane 45 km/h lub nic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOże być źle wyregulowany gaźnik a może być źle coś złożone. Sprawdzałeś kompresje??

Jeśli chodzi dlaczego przy 9,tyś wyciąga tylko 70 to masz złe przełożenie łańcucha. 12/51 to ewidentnie przełożenie na przyspieszenie. Załóż na przód 15 zębów i zobaczysz różnice. Pozdrawiam.

Kompresja wynosi 7... (Mierzone przy 150km) Kompresja od 20 do 150 kilometra nie zwiększyła się...:/

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli zmieniales sam tłok bez honowania/szlifu cylindra to nowy tlok niewiele ci da bo pierscienie nie deda odpowiednio dopasowane go gładzi cylidra.

Wiem że honowanie to jest rysowanie gładzi cylindra ,aby pierścienie mogły się spasować. To jest to samo co szlif??

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że honowanie to jest rysowanie gładzi cylindra ,aby pierścienie mogły się spasować. To jest to samo co szlif??

 

Honowanie jest to obróbka wykańczająca oraz przygotowująca cylinder do montażu nowego tłoka.

 

"Honowanie jest rodzajem obróbki powierzchni tulei cylindra,mającej na celu osiągnięcie żądanego wymiaru naprawczego.Gdy trzeba zebrać większą ilość materiału wtedy należy wytoczyć cylinder pozostawiając mały naddatek na honowanie w celu wyrównania nierówności powierzchni. Można również honować bez wytaczania ,jeżeli nie ma takiej potrzeby.Honuje się wtedy zgrubnie a następnie wygładza drobnoziarnistym kamieniem."

 

 

W Twoim przypadku możesz zacząć już zbierać kasę na nowy tłok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...