YARECK Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Co może być przyczyną takiego bicia koła?Jak się jedzie 60 km/h czuć to najbardziej. Ma się wrażenie jakby jechało się po "pralce".Nie zauwazyłem aby ciężarki wyważające koło się odczepiły. Czy np. niewielki uszczerbek felgi może powodowac takie bicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zygi12 Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 (edytowane) A to przypadkiem nie łozysko siadło w kole? No albo oponaA tak w ogóle to mamy ten sam wiek,czyli jestesmy młodzi. :biggrin: Edytowane 27 Października 2007 przez zygi12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YARECK Opublikowano 27 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Ale przy łożysku byłoby chyba słychać jakieś niepokojące dźwieki a tu cichutko.Rzeczywiście jesteśmy młodzi. ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 a olej w lagach jest ? postaw motona cenralce albo podwies jakos aby przednie kolo bylo w powietrzu i zobacz jakie ma bicie kolo ( czy jest zjajowacone) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Czolem! Krzywa os lub zle wywazona felga. Mogles uderzyc w jakas dziure i skrzywic fele...Ew. zuzyta opona. W mojej TDM po wymianie opon przod od 140km/h zaczynal wpadac w takie wibracje, ze balem sie, ze lagi pokrzywie. Drgaly "od tylu do przodu" i to naprawde silnie. Przy wolniejszej jezdzie tego nie czulem.Okazalo sie, ze zle wywazyli kolo. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Oś nie ma nic wspólnego z biciem koła. Mogło by najwyżej krzywo stać w lagach. Jeśli w nic nie przywaliłeś ani nie pamiętasz większej dziury sprawdź opone. Zrób tak jak napisał nitomen. Przód do góry i kręć:banghead: Patrz zarówno na felge jak i opone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 a może pękła osnowa opony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YARECK Opublikowano 28 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Niestety nie mam mozliwości podniesienia przodu motocykla i w tygodniu będę musiał pojechać gdzieś do serwisu motocyklowego bądź oponiarskiego gdzie obsługuja motocykle.Może znacie w Łodzi serwisy oponiarskie które własnie rzeczone motocykle obsługują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpimek Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Moja propozycja jest taka. Zajedź do wulkanizatora niech wyważy Ci koło i problem zniknie. Miałem podobny przypadek w RF600R. Dałem do zmiany oponke z przodu. Odebrałem nastepnego dnia załozyłem i mało się nie zabiłem ;/. Przy prędkości ok 140km/h koło dostało takich wibracji,że o mały włos bym nie utrzymał motoru. Zatrzymałem się sprawdzić czy wszystko dobrze skręciłem - byłem w lekkim szoku... Zajechałem powli do domku i po dłuższych oględzinach doszłem do wniosku,że wulkanizator fakt zmienił opone ale jej nie wyważał!!!!! Co gorsza zostawił stare odważniki!!!! Nastepnego dnia zaleciałem do innego wulkanizatora co wyważa koła motocyklowe i po wyważeniu wszystko było juz ok :buttrock: Cytuj zero smutków, zero złości wyj**ane po całości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Stalo sie cos niedobrego z opona. lub za wysokie cisnienie w oponie badz zbyt sztywne ustawienie zawieszenia... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YARECK Opublikowano 29 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 A le to może się tak nagle zmienić: jakiś czas temu nie biło a teraz bije? I to dziwne (dla mnie laika przynajmniej), że w zasadzie przy prędkości 60 km/h. Jak sie jedzie wolniej to nie czuć i jak szybciej tez. W ydawało mi się, że jak koło bije z powodu złego wyważenie to czym szybciej się jedzie tym mocniej bije. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Skoro to wystepuje czy nasila sie przy okreslonej predkosci to na 90% jest zle wywazenie, zgubiles ciezarki stad stalo sie to nagle, i nie jest tak ze im jedziemy szybciej tym koniecznie kolo musi bic silniej. Dla kol samochodu np bicie zle wywazonych kol najbardziej odczuwalne jest w zakresie predkosci 80-120... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YARECK Opublikowano 30 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 No i niestety wszystkie zle przepowiednie sie potwierdziły: krzywa opona, felga i os. Ja p... , k.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Witam No to ładnie jak masz wszystko krzywe ale dlaczego tak nagle sie to pokrzywiło może dałeś komos karniaka i zaliczył dzwona o krawężnik :buttrock: :banghead: Albo juz kopiłeś z takim przyjem przodem tylko ze był lekko pod prostowany a jak zaliczyłem jakaś dziurę lub stawiałeś na koło to felga wróciła do swojego poprzedniego stanu :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Yareck co do krzywej osi i łożysk wystarczy źle wyważona opona i lekkie jajo na feldze, co roztryni później dosłownie wszystko. Wraz ze wzrostem kilometrów będzie Ci to co upierdliwiej przeszkadzało. Na przyszłość proś o dynamiczne wyważenie opon, i najlepiej bądz, przy tym, nawet jak się nie znasz, bo niektórzy w serwisach olewają to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.