rispekt Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Wklejam linka do dosyć nieświeżego newsa, znazlazłem to przypadkiem więc zapodaję mając nadzieję, że wcześniej nie było tego na forum.Nieprzyjemna sprawa... :biggrin: http://www.wsbtv.com/news/9314629/detail.html Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Earl77 Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 (edytowane) Bylo! :biggrin: Nawet gdzies film z tego zdarzenia byl. Niestey chyba jest jakis problem z aluminiowymi ramami Suzuki w niektorych modelach-Patrz temat o GSR... Edytowane 27 Października 2007 przez Earl77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Śmiali się ludzie z Kawy, że tam pękają ramy, a tu proszę u Suzuki w 2 modelach GSR i GSXR :biggrin: Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 no czyli teraz Kawa i Suzuki to smieci ;-)) :biggrin: , a moze ten koles zapomiał dosdac ze wczeniej dzidował ile wlazło. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Earl77 Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Wydaje mi sie ze Kawasaki i Suzuki polaczylo sie jakies 2 lata temu. I razem robia niektore podzespoly w Hamamatsu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 no czyli teraz Kawa i Suzuki to smieci ;-))Czyli jedyne słuszne marki z japońców to Honda i Yamaha :icon_razz: Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 kiedyś też czytałem,że w hayabusach pękały ramy :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 kiedyś też czytałem,że w hayabusach pękały ramy :icon_eek:Wow to już nawet 3 modele :banghead: :lapad: :icon_razz: Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 W hajach pękały tylko aluminiowe stelaże, później zmieniono je na stalowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Pekały tylko stelaże :banghead: a to jednak wielka różnica... Z ramą nigdy nie było w Busie problemów.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Moim zdaniem tak się dzieje, gdy motocykle są używane niezgodnie z przeznaczeniem tzn. jazda na gumie, przeładowanie itp. Kiedyś ramy były bardziej wytrzymałe, teraz walczy się z masą i dlatego tak się dzieje, coś kosztem czegoś. PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Teraz nie walczy się ze wspomnianą masą tylko tnie się koszty, troche od rzeczy mówienie, że motocykl był wykorzystywany niezgodnie z przeznaczeniem - połamane ramy to wynik wad kontrukcyjnych czy materiałowych to wszystko. Czyzby modele, które sie "nie składaja" były przeznaczone do latania na gumie? W GSRze wygląda to na źle zaprojektowana rame, bo w każdym uszkodzonym pęka ona przy główce, to samo we wspomnianym problemie busy - tez źle został zaprojektowany stelaż - jaki producent projektuje motocykl ze 100-konnym silnikiem i liczy na to, że nie będzie latał na gumie? :) Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 (edytowane) Teraz nie walczy się ze wspomnianą masą tylko tnie się koszty, troche od rzeczy mówienie, że motocykl był wykorzystywany niezgodnie z przeznaczeniem - połamane ramy to wynik wad kontrukcyjnych czy materiałowych to wszystko. Czyzby modele, które sie "nie składaja" były przeznaczone do latania na gumie? W GSRze wygląda to na źle zaprojektowana rame, bo w każdym uszkodzonym pęka ona przy główce, to samo we wspomnianym problemie busy - tez źle został zaprojektowany stelaż Hmmm nie do końca można się z tobą zgodzić. Obniżenie masy nie obniża kosztów tylko je podnosi ( w motocyklach sportowych). Coraz częsciej używa się do tego kosmicznych matariałów ( tytan ), kosmicznych technologii, i bynajmniej nie z oszczędności. - jaki producent projektuje motocykl ze 100-konnym silnikiem i liczy na to, że nie będzie latał na gumie? :) Harley ?? Edytowane 27 Października 2007 przez 01kriters Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 W jakim motocyklu ty masz technologie kosmiczną? Tytan to chyba do produkcji tlumików jest wykorzystywany, tuningowych tłumików.Dali ciała i tyle - miała być lekka rama, ale niestety ktoś źle policzył i peka, zaoszczędzili na badaniach wytrzymałości...Na pewno nie wiedzieli, że rama może się rozsypać -> więc wnioski na skróty, oszczędności na badaniach, bo by tę ramę przeprojektowali - nie jestem fanatykiem jakiejś marki, Suzuki walneło babola i tyle.Harleye latają na gumie i jakoś nie słyszałem o pekajacych ramach, a Suzuki w 2 kawałkach widziałem... Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Hmmm nie do końca można się z tobą zgodzić. Obniżenie masy nie obniża kosztów tylko je podnosi ( w motocyklach sportowych). Coraz częsciej używa się do tego kosmicznych matariałów ( tytan ), kosmicznych technologii, i bynajmniej nie z oszczędności. Ależ oczywiście! Przecież im bardziej zaawansowany materiał tym jest droższy. Nawet są rózne gatunkowo stopy Al, które są w róznych cenach. Porównaj zwykłą stalową ramę spawaną i rame z najtańszego stopu Al. Jaki jest stosunek cen? troche od rzeczy mówienie, że motocykl był wykorzystywany niezgodnie z przeznaczeniem - połamane ramy to wynik wad kontrukcyjnych czy materiałowych to wszystko Wątpie żeby konstruktor przewidział jazde na kole, a przy opuszczeniu motocykla niezłe pierdolniecie o ziemę przodem. Motocykle raczej tworzy sie do normalnego użytkowania a nie dla ludzi, którzy "szarpią" go w najróżniejsze strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.