Lucass Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Witam, kolega kupił gs 500, który prawdopodobnie bardzo długo stał. Początkowo nie palił na jeden gar na niskich obrotach prawie wcale sie nie wkręcał, jednak przyczyną okazała sie padnieta cewka teraz iskra jest dobra na obydwu garach i wkręca sie bardzo dobrze. Dokładne objawy są takie:motocykl po kilku ostrzejszych przygazówkach trzyma ciagle ok 2 000 obr/min nie spadnie samo za chiny ludowe.ale wystarczy zaledwie dotknąć srubki (np. 1/10 obrotu) od regulacji wolnych obrotów i obroty spadają ponizej 1000... np. 600 obr/min Nie ma w ogóle takiej opcji zeby ustawic wolne obroty nalezycie czyli np. 1200 obr/min (nie pamientam teraz ile dokladnie ), zawsze jest za wysoko albo za nisko. Gdy motocykl juz jakims cudem dojdzie do obrotow biegu jalowego, to lekkie przygazowki tak do 3 tysi skutkuja ze motocykl zatrzymuje sie na 2 000 min i spada do 1000 po ok 10 sek. Nie ma żadnych objaw falowania obrotów. Co ciekawe czerwienią sie nieco kolektory wydechowe po ostrych przygazówkach (moto cały czas stoi w garazu nie jedzie), jeden jak by bardziej, natomiast gdy chodzi na wolnych obrotach lub niskich kolektory maja normalny kolor. Napewno trzeba zrobic synchro, ale sadze ze moto bez dobrej synchronizacji schodziło by przynajmniej normalnie z obrotów. Są zalozone nowe swiece. Nie wiem czy to ma cos do rzeczy ale było mało paliwa w baku (minimalnie ponizej 1L), i z okolic korka było słychac syczenie w momencie gdy pobełtałem moto na prawo i lewo. Odpowietrznik baku drozny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 (edytowane) Witaj Za uboga mieszanka. Łapie lewe powietrze, dlatego nie spadają obroty. Kolektory czerwienią się z tego samego powodu- wysoka temperatura spalania. Zobacz jaką masz świeczkę- pewnie strasznie wybielona. Gaźniki do czyszczenia i regulacji. Będzie oki :flesje: Pozdrawiam Edytowane 23 Października 2007 przez dark_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 (edytowane) siemka tez mialem taki problem z obrotami u mnie wina byla po stronie oringów ktore sa pod kopółkami gaznikow http://img230.imageshack.us/my.php?image=gaznikxz1.jpgna rysunku oznaczony jako 10 a jesli nie to to moze ssanie sie zacina pozdroPS. przy okazji zapraszam na forum http://gs500.phorum.pl/ Edytowane 23 Października 2007 przez drbig800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 23 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 siemka tez mialem taki problem z obrotami u mnie wina byla po stronie oringów ktore sa pod kopółkami gaznikow http://img230.imageshack.us/my.php?image=gaznikxz1.jpgna rysunku oznaczony jako 10 a jesli nie to to moze ssanie sie zacina pozdroPS. przy okazji zapraszam na forum http://gs500.phorum.pl/ Dzieki Dr.big. Gdzie dokładnie ten o-ring? Pod tą plastikową kopułką od gaźników? jakie ona ma za zadanie co uszczelnia ten oring? Czy to jest fragment kanaliku do zasilania dyszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Dzieki Dr.big. Gdzie dokładnie ten o-ring? Pod tą plastikową kopułką od gaźników? jakie ona ma za zadanie co uszczelnia ten oring? Czy to jest fragment kanaliku do zasilania dyszy? Zanim cokolwiek wymienisz sprawdź świecę- to nie kosztuje, a wszystko wskazuje na to że ciągnie Ci lewe powietrze i to całkiem nieźle, skoro kolektory Ci czerwienieją przy gazowaniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 (edytowane) wlasnie tamtedy ciagnie lewe powietrze i wtedy w mieszance jest za duzo powietrza i dlatego tak sie dzieje zdejmnij kopulki i tam powiny byc 2 o-ringi takie malutkie jak ich nie ma idz do sklepu i i wez kilka na wymiar i dopasuj odpowiedni po zalozeniu moto wyraznie szybciej schodzi z obrotowtak ten oring znajduje sie pod kopulka tu w tym linku na stronie 2 masz pokazane gdzie powinien byc ten o-ring http://home.arcor.de/gs-500/Drosslung.pdf Edytowane 23 Października 2007 przez drbig800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulawy Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Ja radziłbym jeszcze wymianę filtra powietrza i oczywiście co wyżej napisane synchro gaźniorów i świece. Nie zapominajmy - wymiana świec to normalna kolej rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MareQ Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Witam chlopaki! ja tez smigalem GS500 nie tak dawno temu bo jakies 3 miesiace minęly od mojego wypadku ... bylo ostro polamalem miednice w 2 miejscach i noge skladali mi operacyjnie ... zgubilem buty podczas wypadku wiec wiecie,ze smiechu nie bylo moj kolega,ktory akurat wtedy prowadzil motocykl zlamal kregoslup mostek i noge tak jak ja ;/ bedzie chodzil bo rdzen caly ... ale co do motocykli to zaczalem sie bac .. nie wiem czy jak stane na nogi jeszcze bede mial odwage ... duzo mi nie braklo zebym nigdy nie napisal tego ... a wy mieliscie jakies konkretne dzwony ?? piszcie ... pozdro :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Witam chlopaki! ja tez smigalem GS500 nie tak dawno temu bo jakies 3 miesiace minęly od mojego wypadku ... bylo ostro polamalem miednice w 2 miejscach i noge skladali mi operacyjnie ... zgubilem buty podczas wypadku wiec wiecie,ze smiechu nie bylo moj kolega,ktory akurat wtedy prowadzil motocykl zlamal kregoslup mostek i noge tak jak ja ;/ bedzie chodzil bo rdzen caly ... ale co do motocykli to zaczalem sie bac .. nie wiem czy jak stane na nogi jeszcze bede mial odwage ... duzo mi nie braklo zebym nigdy nie napisal tego ... a wy mieliscie jakies konkretne dzwony ?? piszcie ... pozdro :buttrock: :biggrin: Nie ta kategoria tematyczna... :buttrock: sunt, wypadki, nauka jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Ja wamm powiem ze moj gs mial to samo z obrotaki,okazalo sie ze trzeba bylo przeczyścić lewy gaźnik,gdyz rdza przedostała sie z baku,przeczyściłam ten gaźnik i dolałam do benzyny odrdzewacz,przeczyściłam świece bo bylo mocno zakopcone(raz jedna pozniej druga) i obroty schodzą idealnie,tylko ze jedna rzecz syczy mi z gaźnika (chyba)za kazdym razem go obroty siegają 2 tys,co to moze byc??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 sprawdz czy masz ten oringi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Proponuje spytac jakiegos fachowca od suzuki, pewnie jest tu na forum taki, bo wyglada to na typowa bolaczke tego modelu tez mialem dokladnie to samo zjawisko w tym modelu, ale niestety nie pomoge poniewaz nie doszedlem do tego co to, wczesniej motor sprzedalem... i nie wyglada mi to na oringi, bo jak napisales wystarczy dotknac srubki od regulacji wolnych obrotow i zaraz wszystko wraca do normy, wydaje mi sie ze to cos z przepustnicami... ktore moga juz miec pewne luzy Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 dolałam do benzyny odrdzewacz Odrdzewiacz do benzyny? :icon_mrgreen: Chyba to nie najlepszy pomysł :icon_mrgreen: Oddaj moto do mechanika- samo czyszczenie bez dokładnej regulacji OBU gaźników nic nie da. Świeczki wymień na nowe. Koszt niewielki, a pewność co do ich sprawności dużo większa. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Wiesz moze to i złudne ale ten dodatek uszlachetniający musiał troche pomóc,chociaz wiem ze dokładne rozłozenie gaźników na czynniki pierwsze i tak mnie nie ominie-zima przed nami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 Czolem! Moj kolega mial podobne problemy ze swoim GSem, ktory tez stal dlugo zanim go kupil. Problemem okazaly sie sparciale krucce dolotowe, miedzy gaznikami a cylindrami. Byly popekane i tamtedy motocykl lapal lewe powietrze.Polecam sprawdzic w jakim sa stanie. Przy okazji czyszczenia gaznikow to jest sekunda zdemontowac rowniez te krucce. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.