pawel125r Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Jak w temacie Kawasaki Eliminator 250 '93r na zimno pali na jeden cylinder jak się juz rozgrzeje chodzą dwa. Czyżby wina gaźników? One są podgrzewane chyba. Prosze o pomoc jeśli ktoś spotkał się z takimi objawami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 A świece w jakim są stanie i jakiego koloru? Może to być wina gaźników. Przeczyśc dokładnie, szczególnie obwód odpowiadajacy za paracę na wolnych obrotach i przy okazji będziesz mógł zrobic ich regulację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 20 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Właśnie świece i iskry są super. Może ktos jeszcze cos podpowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoTroll Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Może dysza w układzie rozruchowym jest przytkana!!silikon itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 sprawdź zasilanie gażnika w paliwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 21 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Hmm, ale co tam mogło się stać? Skoro tylko na zimno tak jakby nie dostawał paliwa, a później już jest ok :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=66170&hl= http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=63705&hl= http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=58302&hl= http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=46317&hl= http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=33200&hl= Chyba starczy. Nie ma za co:) Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Miałem coś podobnego z tym moto , przyczyną były po części brak luzu zaworowego na ssaniu (w konsekwencji b. słaba kompresja - sprawdzić) oraz zapchana dysza w jednym gaźniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Jeszcze jedna sprawa. Jak masz filtr paliwa to go wywal- miałem to u siebie. Jak ręką odjął. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 ja sadze ze to swiece najprawdopodobniej sa temu winne... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 22 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Świece już pisałem, że są ok. Dark rider nie pomogłeś mi w ogóle tymi linkami, bo tam przeważnie ludzie iskry nie mają. Właśnie już na czyszczenie gaźników się cyba nastawię. Luzy zaworowe i kompresję z chęcią by się sprawdziło, ale nie mam serwisówki, wieć nie wiem jakie powinny być :D A i jeszcze jak się wyciągnie ssanie na rozgrzanym silniku to wejdzie na wyższe obroty, ale gazu już dodać nie można.Dziękuje za wszelką pomoc :icon_mrgreen: Dobra kompresja powinna być 12.0:1. A luzy zaworowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Ciśnienie sprężania wynosi w tym moto 9,8 -15 kp/cm2To co napisałeś to jest stopień sprężania. 0,5-1,0mm - luzy na wszystkich zaworach, chyba, że coś pomyliłem bo niemieckiego nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Świece już pisałem, że są ok. Dark rider nie pomogłeś mi w ogóle tymi linkami, bo tam przeważnie ludzie iskry nie mają. Właśnie już na czyszczenie gaźników się cyba nastawię. Luzy zaworowe i kompresję z chęcią by się sprawdziło, ale nie mam serwisówki, wieć nie wiem jakie powinny być :icon_rolleyes: A i jeszcze jak się wyciągnie ssanie na rozgrzanym silniku to wejdzie na wyższe obroty, ale gazu już dodać nie można.Dziękuje za wszelką pomoc :notworthy: Dobra kompresja powinna być 12.0:1. A luzy zaworowe? Skoro na ssaniu wchodzi na obroty, a gazu już dodać nie możesz to na 99% masz problem z gaźnikami. Wyciągnij je, dobrze wyczyść ustaw i jak problem będzie dalej, to wtedy będziemy się dalej zastanawiać. P.S nie sprawdzałem o co chodziło w tych wątkach. Po prostu problem był taki sam. Czasami mimo to warto poszukać w archiwum :icon_razz: Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Ciśnienie sprężania wynosi w tym moto 9,8 -15 kp/cm2To co napisałeś to jest stopień sprężania. 0,5-1,0mm - luzy na wszystkich zaworach, chyba, że coś pomyliłem bo niemieckiego nie znam. No chyba jednak przesadziłeś. Luzu zaworowego o wartości 0,5-1,0 mm to nawet w BMW, czy Harleyu nie ma. Silniki BMW mają luzy 0,1-0,2 mm, co w porównaniu z japonią jest wartością olbrzymią. Może to co podałeś to wartość przerwy na świecy zapłonowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 25 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 Lukass wielkie dzieki za pomoc!!! Temat już raczej nieaktualny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.