Skocz do zawartości

Który najtańszy i najleprzy PORÓWNANIE


mahermnih1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

K**wa - zaczyna nam się tu robić śmietnik (i do tego te błędy w tytule);

 

Jest dwa lub trzy wersy niżej chyba setny temat mówiący o ruskich bokserach, więc po co zakładać nowy????!!!!!

Jak chcesz się czegoś dowiedzieć, to użyj wyszukiwarki, albo zadaj pytanie w istniejącym już temacie!!;

Edytowane przez Paolo350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe paolo nie denerwuj sie :)

badz wyrozumialy... :(

 

o ruskach to i tak temat rzeka. maher.. zobacz na allegro- daleko szukac nie trzeba. a co do pracy motoru, to chyba tez jest na tyle oczywiste-*

 

 

*-tyczy sie sprowadzonych z rosji oraz osob robiacych remont po lebkach :rolleyes:

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Który z tych motocylki M-72, Dniepr, K-750, Ural, MW jest najtańszy a zarazem najmniej awaryjny oraz do którego części są najbardziej dostępne.

Najtanszy jest ten za ktorego da sie najmniej talarow, a najmniej awaryjny to ten przy ktorym spedzilo sie najwiecej godzin w trakcie remontu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik mozna szybko zrobic na pieknych czesciach z seryjnej polskiej produkcji. nie ma problemow z dziurami w tloku, przycierajacymi sie tlokami.

 

a co masz na mysli nie liczac tlokow, symeringow, lozysk i zaworow?

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh- :buttrock: zamiennikow jest tyle samo co do emki, kaski czy urala..

 

..raczej sie nie zgodze ze sa klopotem- trzeba dobrze poszukac, lub miec pod reka nr. do handlarza.

 

kurde... doslownie mialam 2 wiadra czesci do wieprza.. calego mt-11.. a teraz pozostal mi tylko pociety blok :wink:

..gdzie sie to wszystko k.. mac podzialo, to nie wiem..

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh- :) zamiennikow jest tyle samo co do emki, kaski czy urala..

Nooo - Gosiu - i tu się mylisz.

Zamienników jest tyle co do Urala - w porządku, ale do Kaśki Czy Emki nie da się kupić polskich tłoków, cylindrów, pierścieni, swożni, czy np. panewek z Moskwicza (bo pasują do Dniepra);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czemu sie czepiacie ruskich tłoków i zylindrow

ja tam mam u siebie ruskie tloki i jak wygotowalem, zrobilem chonowanie zylindrow to katuje juz ruchola trzeci sezon zima zajze do srodka i zobacze co tam sie dzieje w srodku ale nie przypuszczam zeby cos zlego

a co do cylindrow to ruskie sa debeściackie nie wiem czy polski rzemieslniczy wyrob wytrzyma wjazd do morza po kilku godzinach katowania - ruskie rzeliwo jest ciagnace i nie peka nie wiem jak sie w takich warunka sprawuja polskie zamienniki ktore tak zachwalacie jesli ktos ma jakies doswiadczenie w tym temacie to chetnie poczytam

 

i jeszcze do tematu

 

najtanszy jest ten ktorego sam sobie zrobisz od poczatku niewazne jakiego wybierzesz bo nikt nie sprzedaje dobrego ruska poniewaz doprowadzenie ruska do stanu pseudobezawaryjnego wymaga wlozenia w niego duzo wiecej kasy niz jego cena rynkowa.

dla przykladu wlasnie robie dniepra z dolnym silnikiem - koszt czesci/usług zewnetrznych/materiałow przekroczyl juz 5500 tyle ze wiekszosc czesci przekroczylo juz magiczne 150% zuzycia (wg radzieckich norm eksploatacji pojazdow mechanicznych)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie da się kupić polskich tłoków, cylindrów, pierścieni, swożni, czy np. panewek z Moskwicza (bo pasują do Dniepra);

przyznaje ci racje, ale nie do konca- bo tu ludzie robia "drugie dno" -pod malczaka przez tulejowanie cylindrow czy tak jak kilka osob z forum pod tloki poldka :crossy:

 

dniepr tu ma tylko jeden wyjatek- panewki- do reszty ruskow lozyska przeciez sa (:

ja tam mam u siebie ruskie tloki

.. ktorych ja juz kijem od miotly nie rusze :) dziekuje, widocznie trafilam na odlewy z klamek.

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcialem sprzedac swojego dniepra w tamtym roku. przyjezdzalo wielu chetnych "ogladaczy". podziwiali stan motocykla, prace silnika. pokazywalem skrzynki starych czesci wymienionych na mozliwe polskie zamienniki i nie tylko. motocykl zarejestrowany bez kombinacji itd. nawet jeden uzgodnil cene dla mnie satysfakcjonujaca ale nie pojawil sie po odbior. ogloszenie bylo tez na naszym forum. kupujacy odpisywali ze jestem chory chcac taka kase za ruska. dniepr zostanie u mnie

 

jesli chodzi o czesci:

do dniepra kupujesz gotowy zestaw tlok cylinder itd i zakladasz i jezdzisz. do dolniaka musisz kombinowac tlok poldek albo malczan tulejowanie cylindra swozen nie taki to wszystko jest czas. a dniepr juz zrobi 2000 km

Edytowane przez Innytruder
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

remont mojej kaski dobiega już prawie końca i tak powiem .: nie wiem czemu ktoś tu robi tragedię o częsci do kaśki najbardziej o cylindry i tłoki mi chodzi wszystko idzie dostać nawet nominalne cylindry .. i tłoki o pierścieniach już nie wspominając tyrzeba tylko wiedzieć gdzie szukać.. na głupim allegro było niedawno mo żna kupić nówkli cylindry do kaśki oraz nówki tłoki nominalne i na 1 szlif z magazynów wojskowych . cena wiadomo ,(choć nie taka znów tragiczna)ale napewno warto więc nie wim po co tu robić o to chalas i lamentować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...