Krzysnik363 Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Hej. Mam mój poprzedni sprzęt romet ogar 205 i postanowiłem się nim pobawić w tuning. Mam takie pytanie Jak zagiąć w górę tylną część siedzenia ?? Widziałem tak przy niektórych tuningowych rometach a jeszcze częściej przy Simsonach Czy może mi ktoś opisać dokładnie jak to zrobić ??? P.s Film na którym są tak przygięte fotele (niestety przy Simsonach bo nie moglem znaleźć rometa) http://pl.youtube.com/watch?v=BV_8wusjl5c Czekam na szybką odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Tego typu przeróbki w takim motorowerze jak ogar 205 są poprostu beznadziejne. Typowy "wiejski tuning". Stanowczo odradzam. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Musiał byś pokombinować z wygięciem całego stelaża siedzenia....ale czy warto? Jak wyżej...Twoje moto, Twoja wola ale na serio trochę "wiejskim tjuningiem" zalatuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 19 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Wiem że wiejski tuning ale jakoś się tak zajawiłem na to. Chyba sobie to odpuszczę A wiecie może jak podwyższyć tył ?? Bez wymiany amortyzatorów ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Może nie do końca na temat ale jak ten romet jest jeszcze bliski oryginału to lepiej go schowaj do szopy albo gdzie masz miejsce i za jakiś czas jeszcze weźmiesz za niego jakieś pieniądze, albo będziesz się cieszył posiadaniem "klasyka" a tak tylko zepsujesz moto i skonczy na złomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyYZF Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 A to musisz zagiąć w odpowiednim miejscu całe siedzenie :icon_razz: Bądz tylko te metalowe rurki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 19 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Romet do oryginału ma daleko. Więc prędzej czy później skończy na złomie :D Według mnie żeby podgiąć mocowanie to trzeba amortyzatory przenieść w inne miejsce bo na nim sie trzymają P.S Ja go chce bardziej na jakiegoś prymitywnego crossa przerobić żeby sobie po polach skakać Możecie mi podać kilka przykładów przeróbek i wzmocnień ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Podklej papierem, bo Romet cały jest wytrzymały jak papier... Polatasz może kilka dni i zaraz połamiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 20 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 No ale przynajmniej polatam kilka dni a nie będzie leżał w częściach w stodole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 daj spokój ,nie poprawisz wyglądu a tylko skopiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 20 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Chyba nie rozumiecie pytania. Ja sie pytam co mogę zrobić a nie czy robić coś czy nie !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 wsadz do tylu amorki od jakiejs CZ.Jaki to ma sens. Co to za jazda takim w terenie :banghead:Ostrego katowania silnik wytrzyma z 15 minut./Posypie sie skrzynia, rama w pol sie zlamie jeszcze robiac Tobie krzywde.Odradzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 moge ci opchnac za 60zł amortyzatory od MZ, dodatkowo hartowane, jakas wersja wojskowa. znacznie podnosza cale moto jak i komfort jazdy. przod daj od WSKi, tylko trzeba cos zapatencic z kolem bo wueskowe za duze, za szerokie, za ciezkie. ramy nie zmieniaj, predzej czy pozniej i tak sie pognie czy polamie. chyba ze bardzo chcesz, pospawaj tu i tam, przy glowce ramy i mocowania silnika. jesli chlopak chce sie bawic, niech sie bawi. jego sprawa. siedzenie to musialbys je po prostu na bezczela zaprzec o cos i skoczyc, na pewno sie zegnie :biggrin: :wink: :buttrock: potem spawarka i wzmacniamy... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 21 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Jak coś to i tak silnik wrzucam od wsk 125. Mam już go w garażu na chodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 nie, to sobie juz odpusc. ta rama tego nie wytrzyma. jesli masz cala wske to lepiej nia latac, jest wieksza i solidniejsza, chociaz romecik bardziej zwrotny... chyba, ze chcesz wladowac i tyle, ale to wtedy bedzies zmusial stworzyc rame-terminatora, obspawana 20 kilogramami rur... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.